die man uit H'sum was blijkbaar de weg compleet kwijt, een wanhoopsdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het blijft nog speculeren, net als bij dat gezin uit Hilversum van vorige week. Nu weet ik niet wat erger is, er zelf ook een einde maken of proberen er onderuit te komen en als dat mislukt de gevolgen nemen.
ja, vandaar ook dat ze bij Editie NL zo nadrukkelijk vermeldden dat de politie die persconferentie zal houden en niet justitie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
De buurtbewoners hebben een uitnodiging ontvangen voor een bijeenkomst over het gebeuren. Met daarbij een brief van slachtofferhulp. Dit kan nooit goed nieuws zijn.
tja...beetje zinloos na 1 week complete opening van zaken wb naam en foto'squote:
Je vergist je snel. Ik zou zweren dat ik een paar dagen geleden Orlando Bloom in de metro zag, terwijl je weet dat het onmogelijk is...quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe zit het dan met getuigen die de vrouw nog hadden gezien in Leidschendam op dinsdag?
De lichamen zijn ook al gevonden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat ze ergens in Nederland begraven liggen.
Dat is wel heel vreemd, heeft niemand ze die 5 dagen gemistquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:50 schreef calvobbes het volgende:
Hij heeft ze dus al op 6 april vermoord, en deed pas op 11 april aangifte van vermissing
Lekker belangrijk. Twee mensen welke nooit de kans hebben gehad te leven....quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In de gevangenis zal het geen makkelijke tijd voor hem worden.
hij heeft de kids (en ws dus ook zijn vrouw) ziek gemeld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is wel heel vreemd, heeft niemand ze die 5 dagen gemist
Die kinderen krijgen ook nooit meer de kans te leven op deze aarde. Triest, maar waar. Nu maar hopen dat die vent het erg moeilijk gaat krijgen in de bajes.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Twee mensen welke nooit de kans hebben gehad te leven....
Op dit soort momenten kan je alleen maar hopen dat er een god bestaat.
Buren, familie, etc.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft de kids (en ws dus ook zijn vrouw) ziek gemeld.
en er zat een weekend tussen
Zoetermeer....quote:
Ja en, ik woon in Capelle a/d IJssel, het zoetermeer van Rotterdam.quote:
Ok maar familie, vrienden, vriendinnen, vriendinnetjes van die kids, ouders, schoonouders, zus, niemand die contact op neemt al is het maar vanwege de zieke kinderen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
hij heeft de kids (en ws dus ook zijn vrouw) ziek gemeld.
en er zat een weekend tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |