abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:51:20 #26
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_26522696
quote:
Advocaten Jackson ruziënd over straat.

De advocaten van Michael Jackson zijn maandag ruziënd over straat gerold. Reden voor het opstootje was het ontslag van advocaat Brian Oxman door Thomas Mesereau, die leiding geeft aan het team van advocaten van Jackson, meldde de Amerikaanse zender Fox News dinsdag.

Oxman zou geen kaas hebben gegeten van het voeren van een verdediging in strafrechtelijke zaken en hebben zitten slapen tijdens belangrijke episodes in het proces tegen de popartiest. De advocaat zou bovendien Mesereau in de wielen hebben gereden door in een ander proces rond Jackson allerhande papieren op te voeren die niet stroken met de tactieken van Mesereau.

De 46-jarige Michael Jackson staat momenteel in Santa Maria, Californië, onder meer terecht wegens vermeend kindermisbruik. De aanklagers ronden deze week hoogstwaarschijnlijk hun zaak af.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_26522960
Ik vind 't echt irritant om te zien hoe graag sommige mensen willen dat ie schuldig is
  dinsdag 26 april 2005 @ 17:49:27 #28
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_26523979
Hoe lang duurt het proces eigenlijk nog?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:14:05 #29
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_26524585
2 maanden ofzo. Dit is de laatste week voor de prosecution, dan de verdediging nog.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:41:53 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_26525276
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:03 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't echt irritant om te zien hoe graag sommige mensen willen dat ie schuldig is
Dat geldt andersom ook natuurlijk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_26525569
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:03 schreef Taurus het volgende:
niet zeuren, af en toe wat tegengeluid is gezond.
vooralsnog is deze reeks voor 95% gevuld met We Love Michael No Matter What reacties
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26525854
Niet no matter what

Als Michael schuldig is, dan zal hij de gevangenis in moeten. Simpel, dus niet doen alsof we alles maar voor lief nemen; kinderen gaan voor.
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:21:49 #33
6941 APK
Factual, I think.
pi_26526109
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:10 schreef MJboard het volgende:
kinderen gaan voor.
Wie kopt 'em effe in?
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:26:02 #34
28167 matthijst
pi_26526197
Vind het wel meevallen met dat gezeik hoor; als je alleen maar pro Jackson wilt horen moet je maar op een MJ forum gaan posten...
pi_26526581
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:10 schreef MJboard het volgende:
Niet no matter what

Als Michael schuldig is, dan zal hij de gevangenis in moeten. Simpel, dus niet doen alsof we alles maar voor lief nemen; kinderen gaan voor.
En wanneer is hij volgens jou schuldig?
Als hij veroordeeld wordt?
Of ziet hij dan in jouw ogen "onschuldig" in de gevangenis?

Wanneer ben jij nou echt overtuigd van zijn schuld?
En als je zegt: met bewijs..
Wat voor bewijs wil je dan zien..
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:07:34 #36
28167 matthijst
pi_26527171
Ik geloof dat ie in dit geval onschuldig is; te freaky verhalen allemaal, moeder eerder mensen opgelicht, verhalen wisselen etc...
Ben geneigd de '94 zaak eventueel te geloven, maar dat ging alleen om ongepast kietelen en dan vraag ik me weer af: wat is er dan ongepast en is dat niet gewoon tijdens "normaal" kietelen gebeurd (beetje aandikken en hoppa: claim)?
'93 is dan weer vaag, omdat die pa van Jordy gezegd heeft dat Jackson moest doen wat hij wilde omdat hij hem anders kapot zou maken....

Als die Jordy nou zou getuigen!!!
pi_26527258
Foto's, video's, bekentenissen etc. Maar zeker geen getuigenissen van oude werknemers die onder ede beweren onder ede te liegen. Of moeders die beweren vast te zijn gehouden op Neverland maar toch op zijn credit card naar de beautyfarm gaan.
Als hij op deze grond wordt veroordeeld vind ik inderdaad dat hij onschuldig de bak in draait. Deze zaak heeft gaten, nee, kraters.
Ik ben eerlijk genoeg om te zeggen dat ik vermoed dat hij schuldig zou zijn als ik dat echt zou vermoeden.
pi_26527280
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 18:41 schreef APK het volgende:

[..]

Dat geldt andersom ook natuurlijk.
Ahja.. dus hopen dat er 'n stelletje kinderen zijn misbruikt is hetzelfde als hopen dat ze niet zijn misbruikt...

Hopen dat een zanger die zulke goeie muziek heeft gemaakt een kinderverkrachter is, is hetzelfde als hopen dat ie dat niet is?

pi_26527395
oke..dat is duidelijk... Ik heb wat dat betreft alleen jullie verhalen gehoord..

Maar je zult weinig slachtoffers vinden die foto's en video's hebben van het moment dat ze misbruikt of verkracht werden..

MJboard wat vind jij van die telefoontape met die 9 jarige jongen?

dinsdag 26 april 2005 @ 21:46:12 #40
6941 APK
Factual, I think.
pi_26530032
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:11 schreef Taurus het volgende:
Ahja.. dus hopen dat er 'n stelletje kinderen zijn misbruikt is hetzelfde als hopen dat ze niet zijn misbruikt...

Hopen dat een zanger die zulke goeie muziek heeft gemaakt een kinderverkrachter is, is hetzelfde als hopen dat ie dat niet is?

Lees het nog eens, lampie met je hamertje.
Die kutmuziek van 'em heeft er niets mee te maken.
pi_26530341
Heb dat gesprek niet gehoord en het is niet bevestigd dat hij het daadwerkelijk is. Daar kan ik dus niet over oordelen.
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:14:11 #42
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_26532623
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 20:16 schreef cpcpb het volgende:

MJboard wat vind jij van die telefoontape met die 9 jarige jongen?
Heb je al een linkje naar die tape? Hij zou toch zijn uitgelekt in Amerika? Zolang ik dat ding niet gehoord heb is dit gewoon één van de vele sensatie-verhalen rond Jackson.

En laat Debbie Rowe maar lekker getuigen, ik las al dat de verdediging van Jackson in de rechtszaal heeft gezegd dat als zij mocht getuigen dat ze dan ook de drie uur aan filmmateriaal willen laten zien die er van haar zijn rond en tijdens het interview waaruit zal moeten blijken dat er van coaching geen sprake is.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 27 april 2005 @ 01:18:23 #43
28167 matthijst
pi_26535481
Linkje naar de tapes?
http://www.hansnews.com

Succes met luisteren.
pi_26541013
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:46 schreef APK het volgende:

[..]

Lees het nog eens, lampie met je hamertje.
Die kutmuziek van 'em heeft er niets mee te maken.
In mijn antwoord ook niet hoor, smart-ass.. Dat had je net zo goed weg kunnen laten.

Ik bedoelde: het is toch logischer dat je hoopt dat dat seksueel misbruik, wat doorgaans wordt ervaren als iets verschrikkelijks, niet is gebeurt, dan dat je hoopt dat 't wel is gebeurt?
Dus alsnog:

Ik hoop ten eerste dat 't niet is gebeurt, voor die kids. En ten tweede voor die zanger, want ik vind dat ie goeie muziek maakt en ik vind 't jammer dat ie zo z'n afgang vind. Dus ja ik hoop dat ie onschuldig is en ga daar eerlijk gezegd ook van uit. Naief van mij he?

Ik ben niet zo pessimistisch en wel zo gezond bij m'n verstand, dus ik ga niet voordat hij veroordeeld is er van uit dat 't 'n smeerlap is, zeker niet als het verleden bewezen heeft dat er voor de slachtoffers behoorlijk wat geld uit te slepen valt. Dat maakt dit tot een gevoelige kwestie, waarbij je eigenlijk kan stellen dat je nooit achter de waarheid komt.
pi_26541516
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:18 schreef matthijst het volgende:
Linkje naar de tapes?
http://www.hansnews.com

Succes met luisteren.
Deze site heeft als slogan:
quote:
We don't report the news we MAKE it!
Zegt genoeg als je het mij vraagt.

BTW: Is de geluidskwaliteit bij jullie ook zo slecht?
  woensdag 27 april 2005 @ 13:37:57 #46
28167 matthijst
pi_26543576
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:10 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Is de geluidskwaliteit bij jullie ook zo slecht?
Nee, heb er net een Super Audio CD van gebrand?
  woensdag 27 april 2005 @ 13:50:22 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_26543922
quote:
Jackson boy 'faced Brazil exile'

Michael Jackson's travel agent was told to book one-way tickets to Brazil for his accuser Gavin Arvizo and the boy's family, a California court has heard.
Testifying at the pop star's sex abuse trial, travel agent Cynthia Montgomery said she was told to make the booking by Mr Jackson's aide Marc Schaffel.
Prosecutors allege Mr Jackson and five aides, including Mr Schaffel, planned to kidnap and detain the family.
Mr Jackson denies all 10 charges against him, including kidnapping.

Four passengers

"He asked me to make flight arrangements for four passengers to Brazil. One way tickets," Ms Montgomery claimed.
I chose a date arbitrarily and then I called him [Schaffel] to tell him what I had done and the reason I did it
Ms Montgomery said that following Mr Schaffel's call on 25 February 2003 she organised seats on a 1 March flight to Sao Paulo for 13-year-old Gavin Arvizo, his mother and two siblings.

However, Ms Montgomery said she was forced to book tickets for a round-trip, at a cost of $15,092 (£7,918), because US citizens are not allowed to enter Brazil on a one-way ticket.
"I chose a date arbitrarily and then I called him [Schaffel] to tell him what I had done and the reason I did it," Ms Montgomery said.

Change of plan

Members of the jury were shown copies of the flight reservations.
However, Ms Montgomery said the tickets were never actually purchased because Mr Schaffel later told her that he "had a change of plans".
Prosecution lawyers say that the flights were part of a plot to remove the Arvizo family from any possible media contact in the wake of a damaging TV documentary which raised speculation about the nature of Mr Jackson's relationship with the boy.

Prosecutors claim that Mr Jackson panicked after the programme, Living with Michael Jackson, was broadcast in February 2003.
Mr Jackson is accused of molesting 13-year-old Gavin Arvizo in 2003.

In his cross examination of the witness, defence lawyer Thomas Mesereau questioned Ms Montgomery's credibility, pointing out that she is currently involved in a separate legal battle over illegal video taping on the star's private jet.
The FBI is trying to establish who planted the hidden cameras on the plane which carried Mr Jackson to California in November 2003 when he surrendered to the authorities in Santa Barbara for questioning over alleged child abuse.
The judge presiding over Mr Jackson's sex abuse trial, Rodney Melville, granted Ms Montgomery immunity to testify on Tuesday.

Celebrity line-up

Ms Montgomery's testimony came as prosecutors wound down nine weeks of testimony against the pop star.
The defence case will begin almost immediately after the prosecution finishes.
When it begins making its case it is expected to call on a host of celebrities to testify to the singer's good character and innocent love of children.
The stars could include actresses Liza Minnelli and Liz Taylor, singers Stevie Wonder and Diana Ross, and interviewer Larry King, as well as the former child star Macaulay Culkin.

Mr Jackson faces up to 20 years in jail if convicted.

bbc.co.uk
  woensdag 27 april 2005 @ 14:52:52 #48
28167 matthijst
pi_26545603
Zo'n vaag verhaal dat "stuur ze naar Brazilië"
Benieuwd of de verdediging daar nog iets over te zeggen heeft.
pi_26545970
Krijgen ze een leuk tripje aangeboden, is het weer niet goed.
pi_26555738
met de hete luchtballon naar brazilie verbannen.. hmm goed plan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')