quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:30 schreef Khalein het volgende:
Zie ik daar Bridges? Zo ja, dan bij deze The Door in the Floor als guess....
quote:
Eigenlijk ontbreekt er een woord, maar.... bwa.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Non Ho Paura?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft het iets met The Breakfast Club te maken? Ringwald? Estevez?
De eerste 4 zijn goed, die laatste toch echt nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:47 schreef Khalein het volgende:
Argh, ehm..
1. Anthony Michael Hall
2. Emilio Estevez
3. Molly Ringwald?
4.zal de principal zijn, maar de naam?
5. Blijft voor mij op Schiavelli lijken...
En verder kom ik er niet meequote:Op vrijdag 22 april 2005 19:47 schreef Khalein het volgende:
Argh, ehm..
1. Anthony Michael Hall
2. Emilio Estevez
3. Molly Ringwald?
4.zal de principal zijn, maar de naam?
5. Judd Nelson
The Breakfast Club als link dus...
1. Anthony Michael Hallquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, tering, wie kopt em even in?
Ik moet/wil weg
Niet de dvd?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:06 schreef ranja het volgende:
ach ja, je trekt de soundtrack uit de kast
dat lelijk wijf in bikini heeft ranja in levende lijve gezien. maar geen ondergoed gezien toenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie:
Nick Nolte
Emilio Estevez
Macaulay Culkin
Een lelijk Wijf in bikini
Een knappe vrouw waar ik de naam wel van ken, maar waar ik even niet op kan komen (linksonder).
ik herken die kledij van haar websitequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat Juliette Lewis
Nee, daar kan ik geen kunstje op
dat geldt voor de meeste van de dames wel trouwensquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niet persoonlijk natuurlijkDan had ik hier niet domme spelletjes zitten te spelen op een vrijdagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |