Zoek anders een ander spel en verpruts het niet voor een ander. Er staat nergens dat een vraag binnen 15 minuten opgelost moet zijn. Dat jij nou geen geduld hebt wil niet zeggen dat je zomaar voor anderen de vraag moet verpestenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Het zou anders toch niet geraden worden...waarom denk je dat iedereen al een uur zit te dubben over het antwoord, als iemand het zou weten, dan zou ie het allang gepost hebben.
Zo'n vraag zorgt alleen voor vertraging zodat andere mensen minder vragen kunnen stellen en ik minder punten kan verdienen
Dit is voor vermaak, niet voor punten. Anders zouden we de vorige puntentelling nog wel hebbenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Het zou anders toch niet geraden worden...waarom denk je dat iedereen al een uur zit te dubben over het antwoord, als iemand het zou weten, dan zou ie het allang gepost hebben.
Zo'n vraag zorgt alleen voor vertraging zodat andere mensen minder vragen kunnen stellen en ik minder punten kan verdienen
Idd, voor de lol. Als Ranja nog wat hints had kunnen geven, had ik het misschien nog wel geraden. Of iemand anders.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:44 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Dit is voor vermaak, niet voor punten. Anders zouden we de vorige puntentelling nog wel hebben.
Dat is niet aan jou om te concluderen...quote:Op donderdag 21 april 2005 18:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Het zou anders toch niet geraden worden...
waarom denk je dat iedereen al een uur zit te dubben over het antwoord, als iemand het zou weten, dan zou ie het allang gepost hebben.
Geen cowboys.quote:
Het speelt zich iets vroeger af.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:21 schreef Khalein het volgende:
Gods and Generals?
Geen Gettysburg.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:32 schreef Khalein het volgende:
Iets vroeger... Ehm... Nog wel civil war? Ik opper nu iig effies Gettysburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |