Het lijkt er op he.quote:
Ik zie dit al helemaal voor mequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt er op he.
Maar als iemand die tas bekijkt en ik maak een blaf-geluid schrikken de meeste mensen wel.
Uiteindelijk gaat het toch om je ontwikkeling, en ik denk dat je voldoende richtingen vindt met een HBO-opleiding. Het is ook verder wat je zelf vertelt, dat soms alles op een bepaalde manier loopt die het niet praktisch maakt om anders te kiezen..quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral praktische overwegingen. Toen ik terugkwam van de Hare Krishna, heb ik eerst m'n gym afgemaakt (was t/m klas 5 gekomen), daarna ben ik Klassieke Talen gaan studeren in Grunn. Maar ik was depressief en het ging niet. Toen ben ik gaan werken, dat heb ik een paar jaar volgehouden. Toen ik plotseling ontslagen werd (ik wist teveel over de malversaties van mijn baas - gelukkig had ik hem inmiddels al aangegeven en werd hij ontslagen, maar ik was uitzendkracht dus had gewoon pech), besloot ik om weer aan de studie te gaan. Alleen had ik intussen een eigen huis, twee honden, twee katten en een paard. Op- en neerreizen leek me dus niet te doen, dus ik besloot om voor HBO te kiezen. Overigens nooit spijt van gehad, want HBO is zo lekker praktijkgericht en dat vind ik geweldig. Ik mis alleen een stukje uitdaging. Maar aan de andere kant is het ook best leuk om met heel weinig werk altijd hoge cijfers te halen.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:40 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, tijdens de vorige meet hadden we de hele avond een cavia op tafel in het restaurant
Bij de tandarts heb ik al gehad dat een van de assistenten mij er op wilde wijzen dat huisdieren niet naar binnen mogen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:40 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, tijdens de vorige meet hadden we de hele avond een cavia op tafel in het restaurant
Ik ga volgend jaar wel aan mijn eerstegraadsbevoegdheid beginnen, dat is in Groningen, één avond per week.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:40 schreef Alicey het volgende:
Uiteindelijk gaat het toch om je ontwikkeling, en ik denk dat je voldoende richtingen vindt met een HBO-opleiding. Het is ook verder wat je zelf vertelt, dat soms alles op een bepaalde manier loopt die het niet praktisch maakt om anders te kiezen..
Als studeren voor mij mogelijk wordt, weet ik ook niet of en wat ik zou doen eik.
Nou ben ik wel erg benieuwd naar die tas... Wat is het voor tas dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:43 schreef Alicey het volgende:
Bij de tandarts heb ik al gehad dat een van de assistenten mij er op wilde wijzen dat huisdieren niet naar binnen mogen.
Je ziet het zaterdag wel. imo een vrij normale tas.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ben ik wel erg benieuwd naar die tas... Wat is het voor tas dan?
Uitgebreid douchen is lekker.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa even uitgebreid douchen gaat.
*Check!quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik kom morgen om 11:56 aan op spoor 11.
Mochten andere mensen mij nog willen aanschouwen, dan kunnen ze daarheen komen.
Hmm. Voor zover dat ik je ken ben je iemand die sowieso niet veel wil werken. Dat is denk ik al een probleem als docent. Voor de rest is lesgeven denk ik inderdaad zwaar, vooral als dit op middelbare scholen is. Ik zelf zou ook niet weten of ik het aan zou kunnen, maar ik weet niet of de reden daarvan vergelijkbaar is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar wel aan mijn eerstegraadsbevoegdheid beginnen, dat is in Groningen, één avond per week.
Maar ik twijfel de laatste tijd of ik wel het onderwijs in wil, misschien dat ik wel iets héél anders ga doen. Ik vind lesgeven geweldig, maar het is ook erg zwaar en ik weet van mezelf dat ik niet zoveel kan hebben. Ik zat op mijn 16e voor het eerst overspannen thuis en ik heb inmiddels mijn grenzen wel leren kennen.
Het lijkt mij ook wel wat. En in Rotterdam zijn we genoeg gewend, dus ze zullen vast niet raar naar je kijken liv.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Als livEliveD in zijn cheerleaderspakje komt, kom ik ook kijken
Jaaaaaaaquote:
Maar natuurlijkquote:
Nou, als je in je cheerleaderpakje komt...quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Eeuwige roem en glorie. Nachtelijke uitnodigingen bij tig vrouwelijke fokkers. Handtekeningsessies
Who wants to touch me?
Morgen massaal mensen op straat beledigen in Rotjeknorquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Als livEliveD in zijn cheerleaderspakje komt, kom ik ook kijken
Je wilt gewoon mijn (fictieve!!!) 6-pack aanschouwenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:57 schreef Alicey het volgende:
Nou, als je in je cheerleaderpakje komt...
Uiteraard!quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Morgen massaal mensen op straat beledigen in Rotjeknor
Het lijkt mij ook wel erg cutequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je wilt gewoon mijn (fictieve!!!) 6-pack aanschouwen![]()
Edit: Of je wilt lachen als ik de spagaat probeer te doen
Ah je houdt van die sport?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga binnenkort weer echt cheerleaders zien. Wij gaan als het doorgaat 6 mei naar de wedstrijd van de Amsterdam Admirals
Ik vind het geweldigquote:
Ik denk dat de show er om heen inderdaad heel veel verandert. Je hebt dat met wel meer sporten dat de show er om heen meer aandacht geniet haast dan de sport zelf.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig
Ik had het niet gedacht, en ik ging de eerste keer ook maar mee omdat we met een gezellige groep gingen, maar ik vond het echt leuk! De sport op zich vind ik leuk, maar de hele show erom heen is ook geweldig
Het is dat het telkens zo ver weg is, anders nam ik een seizoenkaart
Ik heb nog gereageerd ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:10 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb speciaal voor jullie een mooi topic geopend
Drankspellen
Have fun.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef livEliveD het volgende:
*Even 3 kwartier douchen is (en een cheerleader pak aan het passen)
Ik ben wel heel toegewijd, wil het gewoon goed doen en me voor de volle 100% inzetten. Daar hebben die kids recht op vind ik. Maar dan kan ik mezelf inderdaad wel eens vergeten en teveel hooi op mijn vork nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
Op welke manier kun je niet veel hebben? Qua werkdruk? Emotioneel? Trek je je teveel aan? Ben je overmatig perfectionistisch?
Laat ik nou toch lezen: "en een cheerleader pakken gaat"quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:12 schreef livEliveD het volgende:
*Even 3 kwartier douchen is (en een cheerleader pak aan het passen)
Dat is iets wat je kunt leren. Het gaat er vooral om dat je moet leren om jezelf rust te gunnen, en dat je geen bovenmenselijke prestaties hoeft te leveren. Ik heb het zelf ook op de harde manier moeten leren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben wel heel toegewijd, wil het gewoon goed doen en me voor de volle 100% inzetten. Daar hebben die kids recht op vind ik. Maar dan kan ik mezelf inderdaad wel eens vergeten en teveel hooi op mijn vork nemen.
Een Freudiaanse verspreking.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laat ik nou toch lezen: "en een cheerleader pakken gaat"
Natuurlijk kun je dat leren en ik heb op dat gebied ook al veel geleerd. Maar zoals je zelf ook al zei, ik wil sowieso niet fulltime werken, dat vind ik zonde van mijn tijd...quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:17 schreef Alicey het volgende:
Dat is iets wat je kunt leren. Het gaat er vooral om dat je moet leren om jezelf rust te gunnen, en dat je geen bovenmenselijke prestaties hoeft te leveren. Ik heb het zelf ook op de harde manier moeten leren.
Ik denk eigenlijk dat dat laatste een groter probleem wordt.. Je zult echter ook wel andere dingen kunnen doen met die opleiding?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je dat leren en ik heb op dat gebied ook al veel geleerd. Maar zoals je zelf ook al zei, ik wil sowieso niet fulltime werken, dat vind ik zonde van mijn tijd...
True. Hoewel ik daar ook wel last van heb soms.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een Freudiaanse verlezing dan eigenlijk.
je moet gewoon schrijfster worden Lupa. Lekker relaxed. En zo goed worden dat je natuurlijk geen druk van de uitgever voeltquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben wel heel toegewijd, wil het gewoon goed doen en me voor de volle 100% inzetten. Daar hebben die kids recht op vind ik. Maar dan kan ik mezelf inderdaad wel eens vergeten en teveel hooi op mijn vork nemen.
Waarom zou dat een probleem zijn? Je kunt als docent gewoon parttime werken hoor. Maar ik kan vast wel andere dingen en misschien solliciteer ik als ik klaar ben ook wel op een heel andere functie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
Ik denk eigenlijk dat dat laatste een groter probleem wordt.. Je zult echter ook wel andere dingen kunnen doen met die opleiding?
Ik heb er geen talent voor. Om Mulisch omgekeerd te citeren: "Ik ben een lezer, geen schrijver". Met druk heb ik op zich geen moeite, hoor, ik kan goed werken onder tijdsdruk. Wat ik wel erg leuk zou vinden is redactiewerk. Teksten voor tijdschriften (of boeken!) redigeren op stijl, taalfouten e.d.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
je moet gewoon schrijfster worden Lupa. Lekker relaxed. En zo goed worden dat je natuurlijk geen druk van de uitgever voelt
werken bij de Lindaquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb er geen talent voor. Om Mulisch omgekeerd te citeren: "Ik ben een lezer, geen schrijver". Met druk heb ik op zich geen moeite, hoor, ik kan goed werken onder tijdsdruk. Wat ik wel erg leuk zou vinden is redactiewerk. Teksten voor tijdschriften (of boeken!) redigeren op stijl, taalfouten e.d.
Ergens lijkt mij dat toch lastig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem zijn? Je kunt als docent gewoon parttime werken hoor.
Zijn er andere dingen die jou echt aanstaan?quote:Maar ik kan vast wel andere dingen en misschien solliciteer ik als ik klaar ben ook wel op een heel andere functie.
Zou ik prima vinden. Wat voor teksten het zijn, maakt me weinig uit.quote:
Zou je niet juist erg gefrustreerd raken door dat laatste?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb er geen talent voor. Om Mulisch omgekeerd te citeren: "Ik ben een lezer, geen schrijver". Met druk heb ik op zich geen moeite, hoor, ik kan goed werken onder tijdsdruk. Wat ik wel erg leuk zou vinden is redactiewerk. Teksten voor tijdschriften (of boeken!) redigeren op stijl, taalfouten e.d.
Waarom? Als je op een kleinere school werkt is het soms zelfs lastig om zoveel uren te draaien dat je op fulltime zit (dat is 26 uur lesgeven).quote:
Ja, redactiewerk, journalistiek, werken in een museum of bibliotheek.quote:Zijn er andere dingen die jou echt aanstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |