Biologisch afbreekbaar, effectief en bovendien lekker als ze beneden zin hebben in een dressingquote:Op donderdag 21 april 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
Goede vraag. Kokende sla-olie is milieuvriendelijk en best pijnlijk. Aan de andere kant is de temperatuur wel veel lager dan kokend lood..
En dan ook nog eentje waar aardig wat Friezen rondlopen.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:22 schreef ReCreative het volgende:
Slim eigenlijk om dat op een semi-openbaar forum te bespreken eigenlijk.
Vast de eerste druk van je Grafelijke Binas.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Biologisch afbreekbaar, effectief en bovendien lekker als ze beneden zin hebben in een dressing. Mijn Grafelijke Binas kent geen slaolie trouwens. Wel lood. Geen slaolie.
Enig idee hoe oud ik benquote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Alicey het volgende:
Vast de eerste druk van je Grafelijke Binas.
Juist daarom een nieuwe druk nodig.quote:
Eet ze.quote:Maar Uw Graaf gaat even een boterhammetje maken. Tot zo
.
Grafen (graven?) eten gewoon boterhammen?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:29 schreef ReCreative het volgende:
Maar Uw Graaf gaat even een boterhammetje maken. Tot zo
.
Graven hebben soms ook wel trek in een gewoon eenvoudig boterhammetje, kan ik me prima voorstellen.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Grafen (graven?) eten gewoon boterhammen?
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:10 schreef ReCreative het volgende:
Er moest een alliantie gevormd worden vanwege opkomende dreiging van Zeeuwen en Brabanders. En dan kies je de beste van de slechtste.
Inderdaad..quote:Op donderdag 21 april 2005 21:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Slim eigenlijk om dat op een semi-openbaar forum te bespreken eigenlijk.
Wat kun je toch altijd heerlijk furieus reagerenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik denk niet dat mijn vader me nu nog aan je gaat uithuwelijken na deze schandelijke vertoning.
Mijn adelijke eer staat op het spelquote:Op donderdag 21 april 2005 22:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat kun je toch altijd heerlijk furieus reageren.
quote:Lekker pannenkoeken gegeten?
dat betekent dat je alleen om precies 15:00 uur kunt inchecken. dus horloge's gelijk zetten.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jemig zeg, probeer maar eens een budget hotel te vinden in Hamburg.Nu geboekt voor ¤ 50,- p.p. Als er staat 'check in: 15:00', betekent dat dan dat je vóór of juist ná dat tijdstip moet inchecken?
Okee, dan is het goed.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:45 schreef het_fokschaap het volgende:
maar nu ff zereneus![]()
vanaf 15:00 uur kan ik je vertellen vanuit mijn brede ervaring met inchecktijden
bedankt voor het vertrouwen, als je nog meer wilt weten dan hoor ik het welquote:Op donderdag 21 april 2005 23:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, dan is het goed.We komen namelijk vanuit Poznan, Polen en dat redden we nooit voor drieën. Ik dacht al dat het na die tijd was, dat leek me ook wel het meest logisch, maar ik denk, Schaapje weet die dingen.
Nee, mijn nieuwsgierigheid is nu volkomen bevredigd en ik ga met een voldaan gevoel slapen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:53 schreef het_fokschaap het volgende:
ja hoor, als je nog meer wilt weten dan hoor ik het wel
trustequote:Op donderdag 21 april 2005 23:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, mijn nieuwsgierigheid is nu volkomen bevredigd en ik ga met een voldaan gevoel slapen.
Welterusten!En bedankt!
![]()
Okee, zorg ik dat ik rond die tijd op CS ben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik kom morgen om 11:56 aan op spoor 11.
Mochten andere mensen mij nog willen aanschouwen, dan kunnen ze daarheen komen.
Of mij natuurlijk.. Staat er straks een hele Fok-delegatie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik sta er met mn spandoek hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Moeten we nog een geheim teken afspreken waaraan we elkaar kunnen herkennen? Zoiets als een banaan in ons oor of een zonnebloem op ons revers?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:11 schreef Alicey het volgende:
Okee, zorg ik dat ik rond die tijd op CS ben.
Ik denk het niet. We weten ongeveer van elkaar hoe we er uit zien, en we hebben elkaars telefoonnummer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Moeten we nog een geheim teken afspreken waaraan we elkaar kunnen herkennen? Zoiets als een banaan in ons oor of een zonnebloem op ons revers?
Inderdaad, een hele rij cheerleaders willen we!quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Vergeet de cheerleaders niet!
Doe je goed!quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh ja, Haus, veel succes!
Ik heb mijn eerste tentamen terug, Moderne Letterkunde, een 9,5.
Ik heb een lichtblauwe rugzak bij me met een roosjespatroon erin en ik draag een donkergroene plastic tas met goudkleurige letters.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:17 schreef Alicey het volgende:
Ik denk het niet. We weten ongeveer van elkaar hoe we er uit zien, en we hebben elkaars telefoonnummer.
Da's ongeveer mijn gemiddelde.quote:
Ik heb een handtas bij me die er uit ziet als of ik een huisdier bij me heb.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb een lichtblauwe rugzak bij me met een roosjespatroon erin en ik draag een donkergroene plastic tas met goudkleurige letters.
Goed gemiddelde.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's ongeveer mijn gemiddelde.Dat krijg je als je HBO gaat doen terwijl je makkelijk uni kunt.
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:22 schreef Alicey het volgende:
Ik heb een handtas bij me die er uit ziet als of ik een huisdier bij me heb.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vooral praktische overwegingen. Toen ik terugkwam van de Hare Krishna, heb ik eerst m'n gym afgemaakt (was t/m klas 5 gekomen), daarna ben ik Klassieke Talen gaan studeren in Grunn. Maar ik was depressief en het ging niet. Toen ben ik gaan werken, dat heb ik een paar jaar volgehouden. Toen ik plotseling ontslagen werd (ik wist teveel over de malversaties van mijn baas - gelukkig had ik hem inmiddels al aangegeven en werd hij ontslagen, maar ik was uitzendkracht dus had gewoon pech), besloot ik om weer aan de studie te gaan. Alleen had ik intussen een eigen huis, twee honden, twee katten en een paard. Op- en neerreizen leek me dus niet te doen, dus ik besloot om voor HBO te kiezen. Overigens nooit spijt van gehad, want HBO is zo lekker praktijkgericht en dat vind ik geweldig. Ik mis alleen een stukje uitdaging. Maar aan de andere kant is het ook best leuk om met heel weinig werk altijd hoge cijfers te halen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:22 schreef Alicey het volgende:
Waarom heb je geen uni gekozen eik als je weet dat je dat kunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |