abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2005 @ 17:44:49 #251
35325 shi
elegance in simplicity
pi_28362660
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:30 schreef vliegtuigje het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe men dit:
[afbeelding]
voor elkaar krijgt?
Ik weet niet of het met photoshop mogelijk is, maar ik neem aan van wel.
Ik wil dus graag patroon waar je haast scheel van gaat kijken met hier een foto in die je slechts vanaf bepaalde invalshoeken kunt bekijken. Wanneer je het van dichtbij bekijkt, lijkt het erop dat de lijnen van het patroon afwijken waardoor je de foto er doorheen ziet. Het gaat hier niet om kleurverschillen.
Een duidelijker plaatje vond ik helaas niet, het gaat hier om het boekje bij het album "any minute now" van soulwax.

Iemand een idee of en hoe ik iets soortgelijks kan maken?
zo iets?

http://img165.imageshack.us/my.php?image=tuig7at.jpg
idiots will be shot, survivors will be shot...again.
pi_28399877
Is het mogelijk om een plaatje achter een ander plaatje te plakken zeg maar?

Bijvoorbeeld je hebt een plaatje met een boom en een foto van jezelf, kan je dan jezelf achter die boom planten?

Thnx
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2005 @ 22:45:59 #253
47213 ArmaniMania
pi_28400051
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Is het mogelijk om een plaatje achter een ander plaatje te plakken zeg maar?

Bijvoorbeeld je hebt een plaatje met een boom en een foto van jezelf, kan je dan jezelf achter die boom planten?

Thnx
Zoals ik het begrijp, heb je een foto van een boom en acher dat plaatje zet je jezelf. Maar dan zie je je zelf niet meer dan zul je bij het voorste plaatje (de boom dus) pixels moeten delete-en.

Of bedoel je dat je je zelf achter een zet alsof het lijkt dat jij achter die boom staat, dat een deel van je lichaam van achter de boom uitkomt.
pi_28402041
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:45 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Of bedoel je dat je je zelf achter een zet alsof het lijkt dat jij achter die boom staat, dat een deel van je lichaam van achter de boom uitkomt.
dat ja dat het bijvoorbeeld lijkt alsof ik me verstop achter de boom ofzo maar dat ik niet goed verstopt ben, of dat ik achter een muurtje sta en dat ik zo om die hoek kijk ofzo
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2005 @ 00:05:37 #255
47213 ArmaniMania
pi_28402911
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 23:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

dat ja dat het bijvoorbeeld lijkt alsof ik me verstop achter de boom ofzo maar dat ik niet goed verstopt ben, of dat ik achter een muurtje sta en dat ik zo om die hoek kijk ofzo
Tuurlijk kan dat. Er zijn met Photoshop dingen mogelijk waarvan je niet eens wist dat het mogelijk was

Alleen het zijn de technieken die je gebruikt em de tools daar gaat het om.
Maar wil je nou weten of dat kan of hoe je dat moet doen? Je vraag of het kan heb je al antwoord op.

Hoe je het moet doen ligt ook een beetje aan welke foto`s je wilt combineren.
Misschien moet je bij de andere foto wat meer contrasteren, of wat meer rood toevoegen of in verhouding brengen. Misschien om het nog echter te laten lijken, dat je de lichtinval en schaduw erbij moet maken.

Het licht er allemaal maar net aan. En ook waar je tevreden over bent. Misschien zeg je nou ik vind het gewoon lachen en ik doe alleen plakken en knippen zodat het duidelijk geplak en genikpt is juist voor de gumor. Of wil je dat het echt lijkt.

Heb je bijvoorbeeld 2 foto`s wil ik wel met die 2 foto `s van jou een tutorial voor je schrijven
pi_28405738
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 00:05 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. Er zijn met Photoshop dingen mogelijk waarvan je niet eens wist dat het mogelijk was

Alleen het zijn de technieken die je gebruikt em de tools daar gaat het om.
Maar wil je nou weten of dat kan of hoe je dat moet doen? Je vraag of het kan heb je al antwoord op.

Hoe je het moet doen ligt ook een beetje aan welke foto`s je wilt combineren.
Misschien moet je bij de andere foto wat meer contrasteren, of wat meer rood toevoegen of in verhouding brengen. Misschien om het nog echter te laten lijken, dat je de lichtinval en schaduw erbij moet maken.

Het licht er allemaal maar net aan. En ook waar je tevreden over bent. Misschien zeg je nou ik vind het gewoon lachen en ik doe alleen plakken en knippen zodat het duidelijk geplak en genikpt is juist voor de gumor. Of wil je dat het echt lijkt.

Heb je bijvoorbeeld 2 foto`s wil ik wel met die 2 foto `s van jou een tutorial voor je schrijven
Dat zou ik heel erg tof vinden! Moet ik je anders een mailtje sturen?
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2005 @ 12:36:16 #257
47213 ArmaniMania
pi_28410257
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 02:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Dat zou ik heel erg tof vinden! Moet ik je anders een mailtje sturen?
ja is goed hoor
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:15:21 #258
124112 Groninger20
Copyright © 2004 Groninger20
pi_28653623
Ik weet niet waar ik anders deze vraag moet stellen, dus hoop dat ik het goede topic heb gevonden (subfora fotografie en fok userfoto's al bekeken en zoekfunctie gebruikt), maar ik wil graag de volgende afbeelding bewerkt hebben.

Ik ben zelf beginnend met photoshop maar wat ik wil is me te moeilijk. Ik wil als het ware van elk seizoen zo'n afbeelding. 1 zo'n afbeelding waarin de bomen wit zijn van de sneeuw (winter), 1 van de lente, 1 van de zomer en 1 van de herfst maar dat is zo wel goed. De bomen en voorgrond moeten dus aangepast worden en dan zou ik ze graag naast elkaar willen hebben zodat ze vloeiend in elkaar overgaan. Je hebt dan dus 4 keer dezelfde afbeelding naast elkaar maar wel van de verschillende seizoenen. De berg mag wel hetzelfde blijven maar als die ook in de trent van de 4 seizoenen gemaakt kan worden dan graag, en dit alles vloeiend in elkaar overlopend..

Dit is mij dus wat te ingewikkeld maar hoop dat iemand mij hier kan helpen of de afbeelding voor me wil maken... alvast bedankt groetjes
Op bovenstaande post rust automatisch auteursrecht.
Echter: foto's op Fok mogen gebruikt worden binnen het gehele Fok! domein en er mag gequot worden.
Ik ga dus akkoord met een overgang van mijn auteursrecht op alle Fok!kers.
pi_28654741
zomer zou stralende zon betekenen, en miss wat sneeuw van de berg weg halen, dat is nog wel te doen...herfst heb je al, winter is alles sneeuw, voorgrond en bomen..en dat is niet te doen tenminste..ik kan geen manier bedenken om een mooie dikke laag sneeuw er over heen te leggen, het is niet zomaar ff wit maken. en de lente moet alles mooi groen worden, dat is dan nog wel haalbaar. Maar ik denk dat je winter kan vergeten...

overigens..ik bied me hierbij NIET aan om dit werkje voor je te doen..ga volgende week op vakantie dus zit in een drukke tijd..
"Dude.. they can't get any better than that"
  zaterdag 9 juli 2005 @ 16:18:05 #260
124112 Groninger20
pi_28655015
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 16:06 schreef Eastwood het volgende:
zomer zou stralende zon betekenen, en miss wat sneeuw van de berg weg halen, dat is nog wel te doen...herfst heb je al, winter is alles sneeuw, voorgrond en bomen..en dat is niet te doen tenminste..ik kan geen manier bedenken om een mooie dikke laag sneeuw er over heen te leggen, het is niet zomaar ff wit maken. en de lente moet alles mooi groen worden, dat is dan nog wel haalbaar. Maar ik denk dat je winter kan vergeten...

overigens..ik bied me hierbij NIET aan om dit werkje voor je te doen..ga volgende week op vakantie dus zit in een drukke tijd..
Altijd handig om te weten waar de techniek voor staat tegenwoordig Nou ja als de sneeuw niet kan dan moet ik daar zelf maar iets op proberen te vinden, zolang de anderen eerst maar klaar zijn dan. Moet ik misschien gewoon een soortgelijk landschap zoeken onder de sneeuw en dan de berg erachter plakken (dat zal ik zelf dan wel proberen te doen want dat kan ik nog wel met paint )
Echter: foto's op Fok mogen gebruikt worden binnen het gehele Fok! domein en er mag gequot worden.
  maandag 11 juli 2005 @ 01:48:08 #261
124112 Groninger20
pi_28697562
Niemand?
pi_28717989
ArmaniMania had jij mijn tut al af toevallig?
pi_28718183
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
na zijn ban hebben we m niet meer gezien hier....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 11 juli 2005 @ 21:18:13 #264
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_28718295
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nee kerel, heb het nu veel te druk met mijn huis die ik eerst moet opknappen en daarnaast heb ik een druk bezette baan. Vraag Djeneke of Shi, alhoewel Shi ook druk heeft zou je meer kans maken bij djenneke
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_28721715
oke sorry
pi_28724552
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
oke sorry
post ff die 2 foto's dan, kan kijken of ik morgen misschien snel ff een tut voor je kan schrijven. (met nadruk op misschien, want ik ga woensdag op vakantie voor paar weken.)
pi_28727839
Ik denk dat ik het al weet:

• Je opent een plaatje en selecteert het gedeelte waar ik me zelf achter wil hebben.
  • Je copiert dat.
  • Ik knip me zelf uit.
  • Ik plak mezelf op
  • Ik plak het gecopierde er voor
  • Et voilla!

Toch?
  • Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
    pi_28738733
    voila...help yourself..

haha ja, zo zou je het kunnen doen. Zijn vele andere manieren voor, maar ik denk dat ik dat ook zou hebben gedaan. wel een TIP: probeer bij het maken van een selectie de "snel mask" te gebruiken, dat werkt nouwkeuriger..
      maandag 18 juli 2005 @ 18:14:20 #269
    124594 Myra
    Lieveheersmeisje ;)
    pi_28916416
    Ik zie overal op het internet echt super toffe fotobewerkingen Vooral de zonsondergang waarin een aantal foto's heel mooi bewerkt zijn ben ik weg van Zelf wil ik dat ook graag kunnen, heb ik hier ook Photoshop voor nodig? Of weet iemand welke achtergrond ik bedoel en waar ik die kan vinden bijvoorbeeld? Thnx alvast
    Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
    pi_28916476
    Geef eens een voorbeeldje .
    We'll keep on whispering our mantras.
      maandag 18 juli 2005 @ 20:20:09 #271
    124655 DarkManta
    pi_28920385
    quote:
    Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef Myra het volgende:
    Ik zie overal op het internet echt super toffe fotobewerkingen Vooral de zonsondergang waarin een aantal foto's heel mooi bewerkt zijn ben ik weg van Zelf wil ik dat ook graag kunnen, heb ik hier ook Photoshop voor nodig? Of weet iemand welke achtergrond ik bedoel en waar ik die kan vinden bijvoorbeeld? Thnx alvast
    Photoshop uiteraard. Maar je kunt ook digitale zonsondergangen maken met bergen etc dat kun je weer met Bryce 5 doen. Gebruik ik ook wel eens als ik snel een achtergrondje nodig heb en te weinig tijd voor 3D Studio Max.
    Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
      maandag 18 juli 2005 @ 21:26:47 #272
    35325 shi
    elegance in simplicity
    pi_28922959
    quote:
    Op maandag 11 juli 2005 21:18 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Nee kerel, heb het nu veel te druk met mijn huis die ik eerst moet opknappen en daarnaast heb ik een druk bezette baan. Vraag Djeneke of Shi, alhoewel Shi ook druk heeft zou je meer kans maken bij djenneke
    shi druk zijn
    pi_28945169
    hoi

toch maar vragen..

Zoals bekend zijn mijn photoshop skills zo goed als waardeloos zelf teken ik heel veel en wil het ook zelf mooi inkleuren, bewerken etc maar dat lukt mij voor geen meter. elke keer als ik iets wil inkleuren dan komt er prut uit. dus hoe "kleuren" jullie tekeningen in?

deze tekening heb ik gescannend en wou het inkleuren:
    [img=http://img299.imageshack.us/img299/1346/appelherocopy5vn.th.jpg]

wat ik wil: kleuren suggesties, hoe weet ik welke kleur ik moet gebruiken?
    pi_28945264
    quote:
    Op dinsdag 19 juli 2005 15:13 schreef ARKON het volgende:
    hoi

toch maar vragen..

Zoals bekend zijn mijn photoshop skills zo goed als waardeloos zelf teken ik heel veel en wil het ook zelf mooi inkleuren, bewerken etc maar dat lukt mij voor geen meter. elke keer als ik iets wil inkleuren dan komt er prut uit. dus hoe "kleuren" jullie tekeningen in?

deze tekening heb ik gescannend en wou het inkleuren:
    [img=http://img299.imageshack.us/img299/1346/appelherocopy5vn.th.jpg]

wat ik wil: kleuren suggesties, hoe weet ik welke kleur ik moet gebruiken?
    ik zou er eerst een vector van maken, dan kun je m eerst inkleuren (ik gebruik dan blending mode color), je kunt kleuren zo vaak veranderen als je wilt, dus dat moet je echt zelf uitzoeken! En dan kun je schaduws toevoegen met burn en dodge tool. Even heel simpel gezegd...
    I'm just a Soul whose Intentions are Good
    pi_28945836
    quote:
    Op dinsdag 19 juli 2005 15:15 schreef djenneke het volgende:

[..]

ik zou er eerst een vector van maken, dan kun je m eerst inkleuren (ik gebruik dan blending mode color), je kunt kleuren zo vaak veranderen als je wilt, dus dat moet je echt zelf uitzoeken! En dan kun je schaduws toevoegen met burn en dodge tool. Even heel simpel gezegd...
    thnx, hoop dat het lukt
    ps. vector in ps, welk "knopje" is dat?
      dinsdag 19 juli 2005 @ 17:37:11 #276
    35325 shi
    elegance in simplicity
    pi_28949573
    quote:
    Op dinsdag 19 juli 2005 15:32 schreef ARKON het volgende:

[..]

thnx, hoop dat het lukt
    ps. vector in ps, welk "knopje" is dat?
    dude, illustrator cs2, van adobe

plaats de afbeelding in je document
    klick de afbeelding aan en klik in de opties balk op het knopje LIVE TRACE en ze de preset op LINE DRAWING

klink daarna op LIVE PAINT en je kan daarna met een kleurtje in de vlkajes klikken

paint by number van ravensburger maar dan anders
    pi_28975316
    Iemand enig idee hoe je blending options (outer glow, stroke, shadow) voor een specifiek gedeelte op je scherm kan verwijderen/hiden. Mijn eerste idee was met masks alleen dat lukt niet.
    pi_28976593
    quote:
    Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef NiteSpeed het volgende:
    Iemand enig idee hoe je blending options (outer glow, stroke, shadow) voor een specifiek gedeelte op je scherm kan verwijderen/hiden. Mijn eerste idee was met masks alleen dat lukt niet.
    Je kunt aangeven in je layer styles bij advanced blending het vakje aanvinken bij "Layer Mask Hides Effect". Dan kun je met je masker al je styles die je op die laag toepast verbergen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lynx666 op 20-07-2005 15:24:46 ]
    pi_28977355
    quote:
    Op woensdag 20 juli 2005 14:56 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Je kunt aangeven in je layer styles bij advanced blending het vakje aanvinken bij "[i]Layer Mask Hides Effect". Dan kun je met je masker al je styles die je op die laag toepast verbergen.
    Damn sexy, thanks!
      woensdag 20 juli 2005 @ 17:57:57 #280
    33733 IsaacD
    Gevaarlijk exemplarisch
    pi_28982134
    Klein vraagje : Als ik letters in cirkelvorm wil zetten, hoe doe ik dit dan precies?
    Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
      woensdag 20 juli 2005 @ 18:36:30 #281
    124655 DarkManta
    pi_28983165
    quote:
    Op woensdag 20 juli 2005 17:57 schreef IsaacD het volgende:
    Klein vraagje : Als ik letters in cirkelvorm wil zetten, hoe doe ik dit dan precies?
    Je maakt van een cirkel een path en daar zet je je tekst op.

Het makkelijkste om te doen is om in je toolbar custom shape te selecteren en daarna een cirkel.
    Selecteer dan de text-tool en klik met je mouse op de cirkel, type nu je tekst.
      Moderator maandag 25 juli 2005 @ 20:48:31 #282
    42184 crew  DaMart
    pi_29121986
    Heel lang geleden, in een topic die Google Search niet vindt, stond beschreven hoe je plaatjes kon maken die normaal bijvoorbeeld een landschap laten zien, maar zodra je ze in explorer selecteert, zie je iets anders, bijvoorbeeld een hond of zo.

Weet iemand nog hoe je die plaatjes maakt?
    pi_29124350
    quote:
    Op maandag 25 juli 2005 20:48 schreef DaMart het volgende:
    Heel lang geleden, in een topic die Google Search niet vindt, stond beschreven hoe je plaatjes kon maken die normaal bijvoorbeeld een landschap laten zien, maar zodra je ze in explorer selecteert, zie je iets anders, bijvoorbeeld een hond of zo.

Weet iemand nog hoe je die plaatjes maakt?
    Ja, dat wist ik.
    pi_29124365
      Moderator maandag 25 juli 2005 @ 22:44:01 #285
    42184 crew  DaMart
    pi_29126111
    quote:
    Bedankt!

Alleen werkt Photoshop CS2 iets anders volgens mij want 1 van de daar beschreven stappen werkt niet echt hier.
      woensdag 27 juli 2005 @ 23:29:52 #286
    90061 coz
    laat een bericht achter na de
    pi_29187032
    hoe kan je ook alweer een stuk text typen en dan gemakkelijk deze texturen met een paar leuke plaatjes
    Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
    Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
      donderdag 28 juli 2005 @ 00:36:49 #287
    90061 coz
    pi_29188960
    laat maar

heb het logo gepakt
    dit kopieer je in het plaatje als laag (in mijn geval van verschillende plaatjes) en knip je alles rond de letters weg
    vergroot indien nodig

selecteer de eerste laag
    menu layer - add layer mask
    hide all

click letter laag
    selecteer vlak rond letter
    deselecteer met magic touch de witruimte uit vlak

click texture laag
    vul met wit

doe rechtermuis op het maskervlakje en apply layer mask

eventueel met wat andere stappen tussendoor zoals af en toe letterlaag tonen of verbergen

[ Bericht 4% gewijzigd door coz op 28-07-2005 01:58:49 ]
      donderdag 28 juli 2005 @ 02:53:39 #288
    90061 coz
    pi_29191542
    whehehe : done
    http://wiki.fok.nl/index.php/Google_Earth#Wallpapers

[ Bericht 3% gewijzigd door coz op 29-07-2005 00:01:14 ]
    pi_29218727
    Heb op vakantie paar panorama foto's gemaakt. En tot mijn grote verbazing heb ik toch kleur verschillen in m'n foto's gekregen, ondanks dezelfde instellingen.(en kan toch niet zeggen dat ik helemnaal niets weet van fotografie, maarja) Hoe het kan weet ik niet, maar nu dus lekker knutselen op de computer om er wat moois van te maken.

Ik weet dat het moeilijk is om dit een beetje weg te werken, maar toch de vraag voor suggestie's, tips en opmerkingen. (shi, heb gemerkt dat jij in dat wereldje zit, heb jij goeie tips, of kan jij dit met de losse foto's beter?) .

(let op: voor de mensen met een klein limiet, de grote foto is 3,5 mb)
      vrijdag 29 juli 2005 @ 00:00:39 #290
    90061 coz
    pi_29219103
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 23:50 schreef Eastwood het volgende:
    het [img=550,zoveel] verkleint de foto niet dan geeft ie het alleen kleiner weer
    en is het nog 3,5 mb hoor

is dat panorama foto maken een instelling van je fototoestel of heb je het met een panoramatool aan elkaar geplakt ?

hoe dan ook : super mooi zelfs met kleurverschil

11768 * 1471 pixels

[ Bericht 9% gewijzigd door coz op 29-07-2005 00:10:49 ]
      vrijdag 29 juli 2005 @ 00:04:12 #291
    35325 shi
    elegance in simplicity
    pi_29219220
    quote:
    Op donderdag 28 juli 2005 23:50 schreef Eastwood het volgende:
    Heb op vakantie paar panorama foto's gemaakt. En tot mijn grote verbazing heb ik toch kleur verschillen in m'n foto's gekregen, ondanks dezelfde instellingen.(en kan toch niet zeggen dat ik helemnaal niets weet van fotografie, maarja) Hoe het kan weet ik niet, maar nu dus lekker knutselen op de computer om er wat moois van te maken.

Ik weet dat het moeilijk is om dit een beetje weg te werken, maar toch de vraag voor suggestie's, tips en opmerkingen. (shi, heb gemerkt dat jij in dat wereldje zit, heb jij goeie tips, of kan jij dit met de losse foto's beter?) .

ik heb geloof ik ergens op het werk een boekje liggen over hoe je stitches goed van kleur krijgt, ik scan hem wel ff en stuur hem je.
    en stuur mij de losse foto's ook maar want daar kan ik idd meer mee
    alexander.de.bruijn@gmail.com
    pi_29219589
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 00:04 schreef shi het volgende:

[..]

ik heb geloof ik ergens op het werk een boekje liggen over hoe je stitches goed van kleur krijgt, ik scan hem wel ff en stuur hem je.
    en stuur mij de losse foto's ook maar want daar kan ik idd meer mee
    alexander.de.bruijn@gmail.com
    Het zijn wel stuk of 7/8 foto's...Allemaal op 4 mp gemaakt, dus redelijk groot, allemaal rond de 1,5 mb per foto. Maar neem aan dat jij ook het liefst met zo groot mogelijke foto's werkt? zo niet, moet je ff zeggen, dan verklein ik ze voor je.
    pi_29219621
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 00:00 schreef coz het volgende:

[..]

het [img=550,zoveel] verkleint de foto niet dan geeft ie het alleen kleiner weer
    en is het nog 3,5 mb hoor

is dat panorama foto maken een instelling van je fototoestel of heb je het met een panoramatool aan elkaar geplakt ?

hoe dan ook : super mooi zelfs met kleurverschil

11768 * 1471 pixels
    srry, wist ik niet

maar iig met stitch prog. aan elkaar geplakt. En thnx voor complument heb nog 2 verschillende, miss post ik ze nog wel x.
      vrijdag 29 juli 2005 @ 00:43:02 #294
    90061 coz
    pi_29220259
    geeft niet
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 00:16 schreef Eastwood het volgende:

[..]

Het zijn wel stuk of 7/8 foto's...Allemaal op 4 mp gemaakt, dus redelijk groot, allemaal rond de 1,5 mb per foto. Maar neem aan dat jij ook het liefst met zo groot mogelijke foto's werkt? zo niet, moet je ff zeggen, dan verklein ik ze voor je.
    ik ben zo vrij om voor hem te antwoorden
    "ach toch gmail , verkleinen kan altijd nog "
    pi_29220402
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 00:43 schreef coz het volgende:

geeft niet
    [..]

ik ben zo vrij om voor hem te antwoorden
    "ach toch gmail , verkleinen kan altijd nog "
    hahah...maar je weet niet hoe het zit met binnenhalen van de mb's he..maar je hebt gelijk..zal wel originele grote worden
      vrijdag 29 juli 2005 @ 01:22:24 #296
    90061 coz
    pi_29221254
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 00:48 schreef Eastwood het volgende:

[..]

hahah...maar je weet niet hoe het zit met binnenhalen van de mb's he..maar je hebt gelijk..zal wel originele grote worden
    je weet , gmail past 5 of 10 MB per mailtje in
    (volgens mij gewoon 10 , zeg 5 ..zekere voor het onzekere)
    pi_29221278
    quote:
    Op vrijdag 29 juli 2005 01:22 schreef coz het volgende:

[..]

je weet , gmail past 5 of 10 MB per mailtje in
    (volgens mij gewoon 10 , zeg 5 ..zekere voor het onzekere)
    10
      vrijdag 29 juli 2005 @ 07:09:15 #298
    35325 shi
    elegance in simplicity
    pi_29224335
    dus als je het over twee mailtjes verstuurt lukt het wel;
      zondag 31 juli 2005 @ 14:15:53 #299
    78666 muts88
    goedgemutst
    pi_29292378
    Ik heb een vraagje!
    Soms wil ik nog wel eens in photoshop prutsen
    Ik ben heel erg benieuwd hoe je iemand 'andere kleren aan kunt trekken'
    Mijn vraag is dus of iemand mij dat zou kunnen leren?
    pi_29295216
    quote:
    Op zondag 31 juli 2005 14:15 schreef muts88 het volgende:
    Ik heb een vraagje!
    Soms wil ik nog wel eens in photoshop prutsen
    Ik ben heel erg benieuwd hoe je iemand 'andere kleren aan kunt trekken'
    Mijn vraag is dus of iemand mij dat zou kunnen leren?
    iemand andere kleren aan laten trekken is erg moeilijk, denk niet dat je dat lukt als je "af en toe met psd prutst" maar kleren een andere kleur of print geven is wel makkelijk te doen. Wil je iemand er echt anders uit laten zien, kan je beter het hoofd uit knippen en op een ander model plakken. Maar van iemand met een trui een jurk aan laten trekken zonder de achtergrond of pose te laten veranderen, dat is bijna niet te doen..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')