Die vent heeft meer dan 2 uur een krant zitten lezen?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:09 schreef SiemeN het volgende:
Ja, daar word ik toch wel zo schijtziek van!
Ik sta keurig op tijd op het centraal station bij de bushalte, geduldig als altijd, te wachen.
Volgens het bord van Connexxion (quasi hippe naam overigens, met die xx'en) vertrekt mijn bus van centraal om 11.31.
Ruim 10 minuten voor vertrekstijd zie ik de chaffeur naar zijn geparkeerde bus lopen en deze openen.
Affin, niks aan de hand zou je denken.. was het niet dat de beste man eerst nog in de bus uitgebreid de krant besluit te lezen en dáárom goddomme pas om 13.38 met die bus komt aankakken terwijl de halte al volledig door willkeurige infantielen in de laatste vrijetijds mode van de zeeman aan het oog wordt ontrokken!
Als je buschaffeur bent dien je toch wel enigzins punctueel te zijn?
Dankzij die schavuit heb ik weer fijn een trein gemist!![]()
YOU ARE RIGHT!quote:Op donderdag 21 april 2005 12:17 schreef greatgonzo het volgende:
-knip-
een bloemlezing uit 6 jaar met de bus rijden naar Enschede, mên, wat ben ik blij dat dat niet meer hoeft
Ik zie niet in waarom de pauze van die man ten koste van mijn reistijd moet gaan.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:17 schreef LostFormat het volgende:
Gun die man ook even een pauze.
Misschien kwam hij net van een andere dienst af? Een puur gokje hoor. Jan alleen op de wereldquote:Op donderdag 21 april 2005 12:29 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom de pauze van die man ten koste van mijn reistijd moet gaan.
Als ze pas om 11.38 willen gaan rijden moet ze dat aangeven op het bord, en niet 11.31.
Ja en?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Misschien kwam hij net van een andere dienst af? Een puur gokje hoor. Jan alleen op de wereld
Als hij al van een andere dienst afkomt, is toch niet jouw probleem? Ik zie het al voor me in de supermarkt; "meneer, kunt U bij een andere kassa afrekenen, ik heb een klant geholpen...."quote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Misschien kwam hij net van een andere dienst af? Een puur gokje hoor. Jan alleen op de wereld
De tijden wat bij de hokjes staan zijn bij benaderingquote:Op donderdag 21 april 2005 12:35 schreef FordXRRS het volgende:
[..]
Ja en?
Dan hoeft de staat ook niet meer te zeiken dat de NS niet op tijd rijdt!
Ze moeten op het tijdstip rijden wat aangegeven wordt, misschien dat jij zeeën van tijd hebt, ik niet!
(Maar ik ga dan ook niet meer met de bus/trein)
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als hij al van een andere dienst afkomt, is toch niet jouw probleem? Ik zie het al voor me in de supermarkt; "meneer, kunt U bij een andere kassa afrekenen, ik heb een klant geholpen...."
Rijtijdenwet.quote:
Ja en? Dan dien je je chauffeurs goed in te plannen.....quote:
Sinds wanneer krijg je korting als je bij de chauffeur betaalt?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:43 schreef fraQture het volgende:
Klootzak van een buschauffeur laatst zag (of weigerde te zien) mn OV niet die ik in t weekend voor zn neus hield toen ik moest chippen in de bus. Werd dus 40 cent te veel afgerekend. Ik zei nog "Zeg, is wel met korting hè?". Kijkt die flap me aan alsof ik net opbiechtte zijn dochtertje bruut in de schedel genomen te hebben en doet gewoon niets!![]()
![]()
Oen die ik ben ben ook gewoon weggelopen omdat ik zo geïrriteerd/perplex was.![]()
Het is "life sucks"quote:Op donderdag 21 april 2005 12:34 schreef Dos37 het volgende:
Tsjah live sucks
Dat doet 'mijn' lijn in Breda ook... 8 maal per uur en af en toe nog een streekbus er tussendoor. Sta nooit langer dan 5 min. te wachtenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:00 schreef Libris het volgende:
hmmmz, heerlijk hier, geen dienstregeling van de bussen, de bus komt geween gemiddeld elke 8 of 12 minuten
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:43 schreef harlingen het volgende:
Die klootzak van een chauffeur die vanochtend niet stopte bij de halte waar ik om 05:30 stond mogen ze ook per direct liquideren.
Ik er nog achteraanrennen, maar ho maar hoor. Sta ik daar voor jan lul om 05:20 al te wachten... kutbus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |