Het is een wonderschone voetballer. Het bestuur van Feijenoord zou er goed aan doen hem te polsen voor een overgang.quote:
Dit keer wel op tijd..?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is een wonderschone voetballer. Het bestuur van Feijenoord zou er goed aan doen hem te polsen voor een overgang.![]()
Steau Boekarest scenario?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:15 schreef Max-Westerman het volgende:
5-1
Die goal van Romarioquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:37 schreef The_M het volgende:
[..]
Rooomaaarioooooooooo!!!!! de Sousa Fariaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Zekerquote:
'wij'quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef JaWi het volgende:
Wij zijn niet bang want Shevchenko is erbij,
Jalalalalala.
Hij was wel z'n Paspoort vergeten... Maar jammer genoeg hebben ze op em gewacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:48 schreef JaWi het volgende:
Wij zijn niet bang want Shevchenko is erbij,
Jalalalalala.
Alternatieven zat. Kan me nog ene Inzaghi herinnerenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:27 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij was wel z'n Paspoort vergeten... Maar jammer genoeg hebben ze op em gewacht.
hoe relevantquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:27 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij was wel z'n Paspoort vergeten... Maar jammer genoeg hebben ze op em gewacht.
We hebben het over Shevchenko, volg je het voetbal een beetje?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:32 schreef DIJK het volgende:
[..]
Mwah de scherpte lijkt me er wel een beetje af dan.
Welke goals van Ellermanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker
Ik vind het alleen jammer dat door de goals van Romario bijna iedereen de goals van Ellerman vergeet, want die waren ook erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |