brrrr zo verliezen moet k niet aan denken, al helemaal aangezien de volgende stap de finale isquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:06 schreef JaWi het volgende:
Misschien wel. 3 jaar terug stonden wij er op 12 seconden na. Ik kan je niet meer doen dan waarschuwen voor Milan.
de gelijkmaker van van Hooidonk in de kwartfinale van de Uefacup deed mij ongeveer dezelfde emoties uitlokkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:11 schreef JaWi het volgende:
Dat maat niet zoveel meer uit. Ik geloof dat ik voor 250 euro dingen heb gesloopt. Een ding, je kan beter verliezen na 25 minuten dan zo.
daar stond k ook niet voor te juichenquote:
Mocht je voor duitsers staan juichen is het nog ergerquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar stond k ook niet voor te juichen
quote:De thuiswedstrijd tegen AC Milan in de halve finale van de UEFA Champions League is volledig uitverkocht. Deze wedstrijd wordt gespeeld op woensdag 4 mei. Er komen geen extra kaarten meer in de verkoop. De laatste paar honderd kaarten waren vanochtend in twee minuten uitverkocht aan PSV Club Card-houders.
Aanstaande maandag start een SMS & WIN-actie waarbij de allerlaatste 20 kaarten worden weggegeven. Heb je dus nog geen kaarten kunnen bemachtigen, houd dan deze website in de gaten.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:24 schreef DemonRage het volgende:
't zou leuk zijn als in de finale PSV en AZ tegenover elkaar staan. 2 Nederlandse clubs in een kampioenschap op Europees niveau.
appelsientje gaat toch nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
heb ie nou een kaartje appelsientje?
de finale van de Europese supercup zou nog kunnen jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:24 schreef DemonRage het volgende:
't zou leuk zijn als in de finale PSV en AZ tegenover elkaar staan. 2 Nederlandse clubs in een kampioenschap op Europees niveau.
k twijfelde, maar niet dusquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:28 schreef DutchGooner het volgende:
crosspostje
Ik heb trouwens nog steeds geen vrij voor PSV v AC Milan en krijg dat pas een paar dagen vantevoren te horen.
Mocht ik geen vrij krijgen mag iemand hier mijn kaartje tegen kostprijs overnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |