Pardon?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:20 schreef S-Two het volgende:
[..]
Heel mooi voor de jongens, gefeliciteerd![]()
Ik hoop alleen wel dat onze coach nog wat spelers haalt, al onze goede spelers gaan weg![]()
Hehehe, je snapt wel wat ik bedoelquote:Op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef stame het volgende:
[..]
Pardon?...we hebben hier toch alleen maar goed goede spelers
Je hebt de meeste invalbeurten, je bent onze supersubquote:Op maandag 23 mei 2005 17:30 schreef Grimm het volgende:
de meeste keer gewisseld worden, ik heb die twijfelachtige eer :S
Graag gedaan, vond het zelf ook leuk om te doen.quote:Op maandag 23 mei 2005 08:52 schreef ChAoZ het volgende:
Man van de meeste assists van het seizoen
Aantal doelpunten is me wel tegengevallen, maar ja. Ik heb er dus een hoop "gemaakt"
Bos81, bedankt voor het bijhouden van de statistieken en de verslagen van het seizoen
No way dat ik op doel ga staanquote:Op zondag 22 mei 2005 22:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hell no, liever niet.
Uitlegje: Tuurlijk is het leuk om te spelen. Maar als ik een blessure krijg? Rood? Wie moet er dan op doel? (Niet dat ik van plan ben om een blessure/rode kaart te krijgen, maar je hebt van die momenten..)
Uiteraard, maar dan wel alleen de top 5quote:Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef tha_dark het volgende:
Is er ook een topscoorderslijst beschikbaar van heel de competitie?
1 2 3 4 5 | Whippet(Donderhonden) 19 Tha_Dark(Fok! United) 17 VoreG(Fok! United) 16 Qwerty (Tweakers) 14 Mansek (Bal op 't Dak) 12 |
Sorryquote:Op maandag 23 mei 2005 18:47 schreef VoreG het volgende:
Tis niet eerlijk
Per gisteren en de eerste training is op 11 juliquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef ChAoZ het volgende:
Coach, per en tot wanneer hebben we vakantie?
Je hoort er inderdaad tussen te staan (kan het niet meer veranderen). Sorryquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:01 schreef Chen het volgende:
gedeelde 5de plaats voor mij bij de topscorders met Mansek.
np, als ik het zelf maar weetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hoort er inderdaad tussen te staan (kan het niet meer veranderen). Sorry
Dat is inderdaad het belangrijkstequote:
Dank jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:13 schreef Spideyman het volgende:
Bos, prima werk verricht hoor! Hulde enzo!
Zkers...sluit me hier bij aan. Heel goed werk verricht bosquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:05 schreef dolle_hond het volgende:
ik zal je missen volgend seizoen bos
prima werk
3 spelers zijn opgeroepen:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Welke van de Bhoyz spelen in juni op het WK U20 ?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
3 spelers zijn opgeroepen:
Legolas_Greenleaf
Brighton
Tha_Dark
Heb jij een soort van sixth sense dat er weet wanneer er over je gepost wordt ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:48 schreef brighton het volgende:
Ja, 't was wel een verrassing voor mij. Speel pas een half jaartje op het hoogste niveau, in de Beloften eredivisie, maar niet onopgemerkt schijnbaar![]()
Ik heb er zin in
![]()
Juist, daarom anticipeer ik altijd zo goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Brighton voetbalt altijd al op z'n instinct. Hopelijk treffen we elkaar in de finale. Zou mooi zijn!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heb jij een soort van sixth sense dat er weet wanneer er over je gepost wordt ofzo?
Jetzt geht los! (Ofzo, m'n Duits is op z'n zachtst gezegd roestig.)quote:
Paranoïde Chinezen.. Maar goed, ik hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
China komt inderdaad niet, ze vrezen voor een of andere tulpenziekte.
Vooralsnog dus alleen Johannes. Het maakt mij niet zo heel veel uit om de elftallen samen te voegen, maar ik denk wel dat dat het beste is. Dit topic is bijna vol, dus zal ik voorlopig even geen nieuwe openen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:24 schreef AirRaid het volgende:
is er potentieel nieuw tallent gevonden?
anders voegen we de elftallen samen en ddoen Bos81en ik samen het elftal coachen
denk er maar rustig over na, anders voeg me toe op msn dan kunnen we het een beetje doorspreken hoe en watquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooralsnog dus alleen Johannes. Het maakt mij niet zo heel veel uit om de elftallen samen te voegen, maar ik denk wel dat dat het beste is. Dit topic is bijna vol, dus zal ik voorlopig even geen nieuwe openen.
toegevoegdquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:45 schreef AirRaid het volgende:
[..]
denk er maar rustig over na, anders voeg me toe op msn dan kunnen we het een beetje doorspreken hoe en wat
adres staat in profiel
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 15 juni 2005 17:34 schreef jpzegthallo het volgende:
Ej. Mijn conditie keldert naar beneden, zoals het in een vakantie betaamt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |