Blessure van een speler nadat er 3x is gewisseld?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:50 schreef S-Two het volgende:
Goeie overwinning jongens!
(Enne coach, er zit een foutje in het veslag, de tegenstander zou de wedstrijd eindigen met 9 man, maar er valt maar 1 rode kaart...)
1 2 3 4 | 25-apr AC FOK! United - Microsoft Tweakers FC 2-mei AC FOK! United - RTL Boulevard SC 9-mei Donderhonden - AC FOK! United 18-mei Finale Beker tegen t Gooise Matras |
Klopt was die informatie vergeten te verwerken, tevens even weer het totale verslagquote:Op donderdag 21 april 2005 13:50 schreef S-Two het volgende:
Goeie overwinning jongens!
(Enne coach, er zit een foutje in het veslag, de tegenstander zou de wedstrijd eindigen met 9 man, maar er valt maar 1 rode kaart...)
quote:Eenvoudige overwinning Jong ACFU op Jong Kopspijkers
Zonder al te veel inspanning versloeg het de Jonge Kopspijkers, dat de wedstrijd met 9 man eindigde met 0-4.
De hoop van de jonge Kopspijkers op 1 punt of meer was snel voorbij. Binnen 20 minuten stond ACFU op een 0-2 voorsprong en had Brard al de rode kaart gekregen.
Het eerste doelpunt viel in de 11e minuut. Na een mooie een-twee combinatie tussen Dolle_hond en Chen kwam Tha_Dark in bal bezit. De getalenteerde aanvaller schoot de bal hard in de kruising achter de kansloze doelman Van Raaij.
9 minuten later kreeg Jong ACFU, na een overtreding van Wolkers op Chen een penalty. Tijdens het opstootje wat toen ontstond sloeg Brard jpzegthallo in het gezicht, waardoor Brard kon vertrekken. De penalty werd door Tha_Dark koeltjes binnengeschoten.
Hierna deed Jong ACFU het rustig aan en liet Jong Kopspijkers toe om lang in balbezit te houden. Hierdoor gebeurde er tot aan de rust niets noemenswaardigs meer.
Dit beeld bleef zo tot aan de 65ste minuut. Toen ging Jong ACFU, mede door de komst van de vervanger van Dolle_Hond, Grimm wat feller voetballen. Dit resulteerde 5 minuten later in de 3-0. Halverwege de eigenhelft kwam jpzegthallo in balbezit en begon met de bal te lopen. Hij kreeg alle ruimte om halverwege de helft van de Kopspijkers te komen en om verrassend uit te halen. Zijn schot leek iets van richting te veranderen, waardoor de keeper op het verkeerde been stond.
In de laatste minuut werd de eindstand bepaald. Een corner van ChAoZ, kwam voor de voeten van BliksemSchigt die de bal hard in het dak van het doel schoot.
Meteen na de aftrap maakt Frequin een smerige overtreding op Spideyman, waardoor ook aan zijn wedstrijd een vroegtijdig einde kwam. Kort hierna floot de scheidsrechter voor het einde van de wedstrijd
Jong AFC Kopspijkers – Jong AC Fok! United 0-4
11’ 0-1 Tha_Dark
20’ 0-2 Tha_Dark
71’ 0-3 jpzegthallo
90’ 0-4 BliksemSchigt
Gele kaarten
Rode kaart
20’ Brard
90’ Frequin
Jong AFC Kopspijkers
Van Raaij
Wolkers
Mulder
Westbroek
Riemens
Brard
Zalm
Nawijn (45’ Rosemoller)
Van Luyn
Pauw (60’ Frequin)
Geesink
Jong AC Fok! United
Legolas_Greenleaf
Brighton
Stame (70’ S-Two)
BliksemSchigt
-Vaduz- (84’ Kavorka)
Dolle_Hond (61’ Grimm)
ChAoZ
jpzegthallo
Chen
Tha_Dark
Spideyman
Zo goed als, maar zondag maak ik hem pas bekend.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:48 schreef Chen het volgende:
Mooi Mooi, ben je al uit voor de opstelling tegen Tweakers coach?
Staat er nog wel, maar direct onder de verdediging.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:31 schreef jpzegthallo het volgende:
Middenveld is weggevallen in de OP coach.
quote:Chauffeur spelersbus: BrauN
Hehehehequote:
Hij blijft bescheiden, onze topspits.quote:Op zondag 24 april 2005 16:39 schreef tha_dark het volgende:
Weer 2 goals erbij
Hopen op een plek in de spits tegen de Tweakers
Je mag pas praatjes hebben als je de CL hebt gewonnenquote:Op zondag 24 april 2005 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij blijft bescheiden, onze topspits.
Borrelnootjes zijn ook heel ontspannendquote:Op zondag 24 april 2005 22:24 schreef BrauN het volgende:
* Chauffeur spelersbus meldt zich.
Ik neem aan dat het team het niet erg vind als ik voor een lange rit een biertje of 10 neem. Dan ontspan ik en zit ik lekker losjes achter het stuur, geen stress en plotselinge acties.
Is het verbod dan al opgeheven?quote:Op zondag 24 april 2005 22:26 schreef stame het volgende:
[..]
Borrelnootjes zijn ook heel ontspannend
Bedankt voor de basisplaats trainer. Hoop dat het een mooie wedstrijd wordt
Ondanks dat ik geen functie heb lijkt het me als supporter geen probleemquote:Op zondag 24 april 2005 22:24 schreef BrauN het volgende:
* Chauffeur spelersbus meldt zich.
Ik neem aan dat het team het niet erg vind als ik voor een lange rit een biertje of 10 neem. Dan ontspan ik en zit ik lekker losjes achter het stuur, geen stress en plotselinge acties.
dat is mooi.quote:Op maandag 25 april 2005 09:13 schreef BrauN het volgende:
De moter van de bus draait al warm, ik sta te popelen om achter het stuur te klimmen.
Drink je nog wel een paar biertjes van te vorenquote:Op maandag 25 april 2005 09:13 schreef BrauN het volgende:
De moter van de bus draait al warm, ik sta te popelen om achter het stuur te klimmen.
Ik geloof dat het de Tweakers de vorige keer in 1 uur en 11 minuten is gelukt.. Hoe snel kan jij rije?quote:Op maandag 25 april 2005 09:13 schreef BrauN het volgende:
Gelukkig zullen de spelers niet in de bus zitten, we spelen thuis en ze komen op eigen vervoer.quote:Op maandag 25 april 2005 09:13 schreef BrauN het volgende:
Gewoon even het topic en het topic van het eerste volgen, dan wordt het je vanzelf wel duidelijk.quote:Op zondag 24 april 2005 23:54 schreef JaWi het volgende:
Kan iemand mij eigenlijk uitleggen wat dit allemaal betekend?
Uit of thuis, dat maakt chauffeur BrauN geen ene moer uit. Ik laat de bus warm draaien, hoe dan ook. Je weet tenslotte nooit waar het goed voor kan zijn.quote:Op maandag 25 april 2005 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig zullen de spelers niet in de bus zitten, we spelen thuis en ze komen op eigen vervoer.
[..]
Gewoon even het topic en het topic van het eerste volgen, dan wordt het je vanzelf wel duidelijk.
Goed werk BrauNquote:Op maandag 25 april 2005 18:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Uit of thuis, dat maakt chauffeur BrauN geen ene moer uit. Ik laat de bus warm draaien, hoe dan ook. Je weet tenslotte nooit waar het goed voor kan zijn.![]()
En voorzitter, brengt u zo direct even drie verse kratjes Dommelsch? Zet ze maar even in de laadruimte neer, dan brengt mijn vrouw ze wel naar mijn chauffeurszetel.
Bedankt!
quote:Op maandag 25 april 2005 22:34 schreef dolle_hond het volgende:
zal een stevige zuippartij worden
post die uitslag nou s vlotjes coach
Sorry, dan zou ik graag iets meer drinken dan normaal. Mijn vrouw wil dan rijden. De hele selectie mag trouwens die avond mee naar een Hollandse Avond in Coevorden. Lekker meezingen met lokale zangers.quote:Op maandag 25 april 2005 22:36 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ken jij Koninginne-nacht ook rije?
1 2 3 4 5 6 7 8 | RTL Boulevard SC - NOS SC 0-2 AFC Kopspijkers - BFC Millingen aan den Rijn 1-1 Donderhonden - t Muzikantenstadje 3-0 AC FOK! United - Microsoft Tweakers FC 2-1 t Gooise Matras - Slikkers VV 2-0 Zandratten - Poldervogels 3-0 FC Bal op 't Dak - West-Zuid Vooruit 2-2 FC De Stinkerds - Friese Knapen 5-3 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Jong AC FOK! United 28 22 4 2 70 89-23 Jong Donderhonden 28 22 2 4 68 72-27 Jong Microsoft Tweakers FC 28 22 2 4 68 68-28 Jong NOS SC 28 17 5 6 56 58-38 Jong tGooise Matras 28 14 5 9 47 46-35 Jong Zandratten 28 12 3 13 39 46-54 Jong BFC Millingen aan den Rijn 28 10 7 11 37 41-39 Jong Poldervogels 28 9 9 10 36 38-40 Jong t Muzikantenstadje 28 9 7 12 34 39-44 Jong AFC Kopspijkers 28 10 3 15 33 29-48 Jong FC De Stinkerds 28 9 5 14 32 40-46 Jong Slikkers VV 28 7 8 13 29 33-48 Jong FC Bal op 't Dak 28 7 5 16 26 35-56 Jong Friese Knapen 28 6 6 16 24 31-64 Jong West-Zuid Vooruit 28 6 2 20 20 30-72 Jong RTL Boulevard SC 28 4 3 21 15 27-60 |
Hoe durf je!quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:14 schreef JaWi het volgende:
Zeg sporen jullie niet of wat is dit voor fictieve ongein.
Komende 2 wedstrijden:quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Een rare vraag, maar tegen wie moeten de Tweakers en de Donderhonden nog? Donderhonden speelt in de laatste wedstrijd tegen ons, maar goed.
Gewonnen.![]()
Op de een of andere manier wil het keepershirt het niet doen.
quote:Jong ACFU verslaat Jong Tweakers
In een slechte wedstrijd waarin vooral de Tweakers onsportief speelde, won Jong ACFU met het minimale verschil van 1 doelpunt: 2-1.
Meteen na de aftrap gingen de Tweakers hard te strijd aan. In de eerste 45 minuten zouden 4 spelers van de Tweakers een gele kaart ontvangen.
Jong ACFU liet zien dat het heel erg veel discipline heeft en liet zich niet verleiden tot gemene overtredingen in het gezichtsveld van de scheidsrechter en grensrechters.
Door het harde en felle spel van de Tweakers werd Jong ACFU ver naar achter gedrukt, met het resultaat dat er een aantal goede mogelijkheden op de 0-1 ontstonden. Alleen stonden Numero_uno of de paal iedere keer in de weg. Ook kreeg Qwerty het voor elkaar om voor open doel de bal over de zijlijn te schieten.
Kort voor rust leken de Tweakers toch ietwat te snakken naar de thee, waardoor Jong ACFU wat meer naar voren kon komen. Dit resulteerde al vlot in een voorsprong.
Een snelle aanval bracht de bal via jpzegthallo bij Spideyman, die de bal met een mooie boogbal in het doel schoot.
De tweede helft begon net zoals de tweede helft met een erg aanvallend ingesteld Tweakers. Het kreeg weer volop kansen, maar kon het net niet vinden, tot in de 63ste minuut dan.
Een voorzet van af de zijlijn werd door Scanner hard binnen gekopt. Numero_Uno kon nog wel zijn hand tegen de bal zetten, maar dit was onvoldoende om een doelpunt te voorkomen.
De vreugde voor de Tweakers was echter van korte duur, want een minuut later stond Jong ACFU al weer op voorsprong. Nadat Empedri volledig over de bal een maaide, had Tha_Dark vrije doorgang op doel, met een mooie schijnbeweging zette hij de uitgekomen doelman Logger op het verkeerde been en kon zo voor de voorsprong voor Jong Fok United zorgen.
De jonge tweakers waren erg gefrustreerd door deze klap, waardoor ze niet meer aan voetbal toekwamen en de bal alleen maar wild naar voren trapte. Jong ACFU probeerde nog wel maar tot echte kansen kwam het niet, waardoor het de koppositie weer overnam van hun aartsrivaal
Jong AC FOK! United – Jong Microsoft Tweakers FC 2-1
Doelpunten
43’ 1-0 Spideyman
63’ 1-1 Scanner
64’ 2-1 Tha_Dark
Gele kaarten
10’ Scanner (Jong Tweakers)
23’ Chip (Jong Tweakers)
31’ Escapi (Jong Tweakers)
43’ Dell (Jong Tweakers)
73’ Grimm (Jong ACFU)
81’ Qwerty (Jong Tweakers)
Jong AC Fok United
Numero_Uno
Vaduz
S-Two
BliksemSChigt (61’ Brighton)
Stame
Dolle_Hond
ChAoZ
jpzegthallo (45’ Grimm)
Chen (78’ HellmondUnited)
Tha_Dark
Spideyman
Jong Microsoft Tweakers FC
Logger
Empedri (67’ Cookie)
Eksel
Dell (75’ Control)
Tab
Chip
Escapi
Packard
Bug (45’ Server)
Qwerty
Scanner
Je oogde niet meer helemaal fit. Er zijn dan ook een aantal gemene overtredingen op je gemaakt. Had niks met je spel te maken, want dat was weer zoals ik gewend benquote:
Ach he, zo hard schoppen die Twiekertjes niet hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je oogde niet meer helemaal fit. Er zijn dan ook een aantal gemene overtredingen op je gemaakt. Had niks met je spel te maken, want dat was weer zoals ik gewend ben![]()
Deed je goed, topspits!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:03 schreef tha_dark het volgende:
Gewonnen!!!
En weer een goaltje meegepikt
Je had de hele wedstrijd hard gewerkt, gewoon even wat rust geven.quote:
Zal Bos leuk vinden..quote:Op zondag 1 mei 2005 12:11 schreef AirRaid het volgende:
ik heb Spideyman, dolle_hond en -Vaduz- opgeroepen voor de wedstrijd van ACFU tegen te tweakers.
Ik zou het heel erg leuk vinden als ze mee mogen doen met het eerste. Ik verwacht niet dat ze alle drie speelminuten gaan krijgen, dus 1 of 2 van die spelers zullen morgen niet ontbreken.quote:
Succes jongens!quote:Op zondag 1 mei 2005 12:11 schreef AirRaid het volgende:
ik heb Spideyman, dolle_hond en -Vaduz- opgeroepen voor de wedstrijd van ACFU tegen te tweakers.
ik kom me meldenquote:Op zondag 1 mei 2005 12:11 schreef AirRaid het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:26 schreef brighton het volgende:
Vaduz
De winnende gemaakt in de wedstrijd van het eerste tegen Tweakers
Klasse van dat doelpunt -Vaduz-quote:Op zondag 1 mei 2005 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, wat een feest en wat een debuut bij het eerste. Wat onze topspits tha_dark zegt: rondje van mij!
Lichamelijk wel, de Liechtensteinse fans die speciaal voor me gekomen waren hebben me na afloop wel wat moe gemaakt (handtekeningen, foto's e.d). Maar het gaat wel weer.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:03 schreef jpzegthallo het volgende:
Vaduz
Er helemaal heel vanaf gekomen ook?
quote:Jong ACFU viert feest na behalen titel
Zojuist heeft Jong ACFU de titel bij de beloften behaald. Zelf won het eenvoudig van het zwakke Jong RTL Boulevard SC (5-2). Door het gelijke spel bij Jong Donderhonden - Jong Tweakers zijn de jongens van trainer Bos81 niet meer te achterhalen. Het verschil bedraagt 4 punten met nog 1 speelronde te gaan.
1 2 3 4 5 6 7 8 | AFC Kopspijkers - NOS SC 2-0 t Muzikantenstadje - BFC Millingen aan den Rijn 1-4 AC FOK! United - RTL Boulevard SC 5-2 Donderhonden - Microsoft Tweakers FC 1-1 Poldervogels - Slikkers VV 0-3 West-Zuid Vooruit - t Gooise Matras 2-1 Friese Knapen - Zandratten 1-3 FC De Stinkerds - FC Bal op 't Dak 2-2 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Jong AC FOK! United 29 23 4 2 73 94-25 Jong Donderhonden 29 22 3 4 69 73-28 Jong Microsoft Tweakers FC 29 22 3 4 69 69-29 Jong NOS SC 29 17 5 7 56 58-40 Jong t Gooise Matras 29 14 5 10 47 47-37 Jong Zandratten 29 13 3 13 42 49-55 Jong BFC Millingen aan den Rijn 29 11 7 11 40 45-40 Jong Poldervogels 29 9 9 11 36 38-43 Jong AFC Kopspijkers 29 11 3 15 36 31-48 Jong t Muzikantenstadje 29 9 7 13 34 40-48 Jong FC De Stinkerds 29 9 6 14 33 42-48 Jong Slikkers VV 29 8 8 13 32 36-48 Jong FC Bal op 't Dak 29 7 6 16 27 37-58 Jong Friese Knapen 29 6 6 17 24 32-67 Jong West-Zuid Vooruit 29 7 2 20 23 32-73 Jong RTL Boulevard SC 29 4 3 22 15 29-65 |
Dank u coachquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:38 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid feliciteerd Bos81 en zijn mannen met het behaalde kanmipoenschap.knap werk jongens.
Hopenlijk kunnen wij de komende weken het feest compleet maken.
En de 100 doelpunten halen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:48 schreef tha_dark het volgende:
Kampioenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De laatste wedstrijd nog 1x vol gaan want 4 punten voorsprong staat beter dan 1
Je bedoelt een overzicht van alle uitslagen (van ons)?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:14 schreef VoreG het volgende:
Wat zijn de statistieken van dit seizoen? Doelpunten tegen per wedstrijd, goals per wedstrijd enzovoort ?
Niet alle uitslagen, maar aantal kaarten enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt een overzicht van alle uitslagen (van ons)?
Die kan ik wel posten, maar we spelen nog 1 wedstrijd voor de competitie én de bekerfinale, dus zal ik de overzichten pas posten na deze 2 wedstrijden.
OK, die ik al vaker heb gepost dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet alle uitslagen, maar aantal kaarten enzo
quote:RTL Boulevard staat kampioensfeest Jong ACFU niet in de weg
Jong ACFU is gisteren kampioen geworden bij de beloften. Tegen RTL Boulevard won het eenvoudig met 5-2. Doordat de concurrentie punten verspeelde was de titel een feit.
Al meteen vanaf de aftrap was duidelijk dat het kwaliteitsverschil tussen beide partijen erg groot was. Chen kwam direct zomaar vrij voor de doelman te staan, maar zijn schot miste kracht waardoor dit niet voor gevaar kon zorgen
Na een aantal goede kansen, Spideyman schoot o.a. op de lat, werd na 20 minuten de openingstreffer gemaakt. De mee opgekomen Kavorka kwam op gelukkige wijze in de zestien meter in balbezit. Met een bekeken schot verschalkte hij doelman Otterdijk, waardoor de stand op 1-0 kwam te staan.
10 minuten later werd de 2-0 gescoord. Uit een corner van Spideyman kopte S-Two de bal hard naar de grond, waardoor Otterdijk geen schijn van kans had.
Tot aan de rust kreeg Jong ACFU nog goede mogelijkheden om 3-0 te maken. Tha_dark miste zelfs een strafschop, nadat Voogd hands maakte.
Na de rust ging Jong ACFU onverminderd door met aanvallen. Al binnen de minuut resulteerde dit tot de 3-0. Nadat Otterdijk een afstandschot van ChAoZ niet goed kon verwerken, tikte Spideyman de bal in het doel.
Jong RTL Boulevard leek rijp voor de slacht, tot plots een counter voor de 3-1 zorgde. Door goed storen van Terlage speelde Stame de bal in de voeten van Roben, die vrij op de uitgekomen Legolas_Greenleaf kon doorlopen. Een mooie lob over de doelman zorgde voor de mooiste goal van de avond.
Hierna probeerde Jong RTL Boulevard iets meer aan te vallen, maar dit was een slechte keuze. Jong ACFU kreeg wat meer ruimte om aan te vallen en maakte hier goed gebruik van. Na een snelle aanval verdween een schot van dolle_hond via het rechterbeen van Emmering in het doel van Otterdijk. Niet lang daarna werd het 5-1. Na een scrimmage in de zestien meter schoot Chen de bal in het dak van het doel.
De eindstand van 5-2 werd bepaald door De Vries, de uit een corner raak kopte.
Na afloop was het even wachten op de uitslag van Jong Donderhonden – Jong Tweakers. Toen bleek dat het 1-1 was geworden, rende alle spelers vol van vreugde het veld op en liep een mooie ereronde langs de toeschouwers.
Jong AC FOK! United – Jong RTL Boulevard SC 5-2
20’ 1-0 Kavorka
30’ 2-0 S-Two
46’ 3-0 Spideyman
51’ 3-1 Roben
59’ 4-1 Dolle_Hond
62’ 5-1 Chen
79’ 5-2 De Vries
Bijz: Tha_Dark mist penalty (42')
Gele Kaarten
41’ Voogd (jong RTL Boulevard SC)
Jong ACFU
Legolas_Greenleaf
Kavorka
Stame
S-Two
Brighton
BliksemSchigt (45’ Dolle_Hond)
ChAoZ
jpzegthallo
Chen
Tha_Dark (65’ –Vaduz-)
Spideyman
Jong RTL Boulevard SC
Otterdijk
Emmering
Schildknaap
Voogd
Galer (65’ Schouwenaar)
Goedhart
Bongaarts
De Vries
Terlage (45’ Van Mossel)
Pieper
Roben
Ow sorry, ik dacht dat je zei strak op de kruisingquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:10 schreef stame het volgende:
Mooi verslag
Valt me toch een beetje van je tegen hoor Tha_Dark van die penalty...ik had nog zo gezegd..schiet um gewoon strak in de kruising...maar dat was weer te veel gevraagd zeker?
Jah je moet ook gewoon een keer die oren van je laten flapperenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ow sorry, ik dacht dat je zei strak op de kruising
Staat er ook nog bijquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:48 schreef stame het volgende:
[..]
Jah je moet ook gewoon een keer die oren van je laten flapperen
Ik vond je vorige icon mooier...die donkerbruine
Min of meer wel ja, het heeft ook met de tactiek te maken.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik word neem ik aan ook gespaard voor de finale coach?
Sta ik nu al weer op scherp?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:41 schreef Bos81 het volgende:
ChAoZ speelt niet omdat hij op scherp staat en bij een gele kaart de bekerfinale zou missen. We zijn al kampioen dus staat er niets op het spel.
1 2 3 4 5 6 7 8 | BFC Millingen aan den Rijn - NOS SC 1-3 RTL Boulevard SC - AFC Kopspijkers 1-2 Microsoft Tweakers FC - t Muzikantenstadje 2-1 Donderhonden - AC FOK! United 3-0 Friese Knapen - Slikkers VV 2-2 FC De Stinkerds - t Gooise Matras 1-1 West-Zuid Voorui - Poldervogels 0-2 FC Bal op 't Dak - Zandratten 2-3 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Jong AC FOK! United 30 23 4 3 73 94-28 Jong Donderhonden 30 23 3 4 72 76-28 Jong Microsoft Tweakers FC 30 23 3 4 72 71-30 Jong NOS SC 30 18 5 7 59 61-41 Jong t Gooise Matras 30 14 6 10 48 48-38 Jong Zandratten 30 14 3 13 45 52-57 Jong BFC Millingen aan den Rijn 30 11 7 12 40 46-43 Jong Poldervogels 30 10 9 11 39 40-43 Jong AFC Kopspijkers 30 12 3 15 39 33-49 Jong FC De Stinkerds 30 9 7 14 34 43-49 Jong t Muzikantenstadje 30 9 7 14 34 41-50 Jong Slikkers VV 30 8 9 13 33 38-50 Jong FC Bal op 't Dak 30 7 6 17 27 39-61 Jong Friese Knapen 30 6 7 17 25 34-69 Jong West-Zuid Vooruit 30 7 2 21 23 32-75 Jong RTL Boulevard SC 30 4 3 23 15 30-67 |
In tactisch opzicht juist gewonnen. Tweakers is nu 3e.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:48 schreef Dos37 het volgende:
verloren nou op naar de beker finale.
Ja, maar toch had ik liever de wedstrijd gewonnen...hoewel de standenlijst nu wel mooier isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
In tactisch opzicht juist gewonnen. Tweakers is nu 3e.
Ik ook, maar ik kan hier prima mee leven.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:42 schreef stame het volgende:
[..]
Ja, maar toch had ik liever de wedstrijd gewonnen...hoewel de standenlijst nu wel mooier is
quote:Jong Donderhonden verslaat ongeïnspireerd Jong ACFU
Jong ACFU leek vanavond met hoofd al bij de bekerfinale. De kersverse kampioen kreeg geen enkele mogelijkheid tegen het sterke Jong Donderhonden. Het mag van geluk spreken dat het maar 3-0 werd.
De Donderhonden kreeg van Jong ACFU alle kans om naar hartelust te aanvallen. Daardoor ontstonden er vele grote kansen. Een aantal keren werd de paal of lat gehaald. Ook stond Numero_Uno een zeer goede partij te keepen.
De 1-0 viel na 23 minuten spelen. Een corner van Collie werd door Mastino hard tegen de touwen gekopt.
De 2-0 viel meteen na de aftrap van de tweede helft. Een flitsende aanval werd prachtig in de kruising geschoten door Chiuaua.
Een kwartier later kwam de eindstand op het bord. Een vrije trap van Whipett bleef buiten bereik van Numero_Uno.
Jong Donderhonden zette nog wel wat aan, maar de verdedigers van Jong ACFU waren ondertussen wel wakker geschud en lieten geen doelkansen meer toe.
Jong Donderhonden – Jong AC Fok United 3-0
24’ 1-0 Mastino
46’ 2-0 Chiuaua
61’ 3-0 Whipett
Geel
54’ HellmondUnited
67’ Stafford
Jong Donderhonden
Senner
Setter
Stafford
Mastino
Whipett
Collie
Beagle
Malthezer (53’ Rotweiller)
Mopshond
Chiuaua
Boxer (45’ Keffer )
Jong AC Fok! United
Numero_Uno
Vaduz (69’ Kavorka)
S-Two
Stame (45’ BliksemSchigt)
Brighton
Dolle_Hond (57’ TukkerOnline)
jpzegthallo
Grimm
HellmondUnited
Tha_Dark
Spideyman
De kans is heel erg groot,quote:Op zondag 15 mei 2005 21:11 schreef jpzegthallo het volgende:
Die beker is van ons!
Het is een bekerfinale we spelen op neutraal tereinquote:Op zondag 15 mei 2005 23:20 schreef Dos37 het volgende:
ik zal wat extra opkomst muziek regelen in samenspraking met Lionheaad. Om de sfeer er toch goed in te krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben al contact gehad met het neutrale terrein het was allemaal goed zolang het niet te gek werd.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is een bekerfinale we spelen op neutraal terein![]()
OK, daarvan was ik weer niet van op de hoogtequote:Op zondag 15 mei 2005 23:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
We hebben al contact gehad met het neutrale terrein het was allemaal goed zolang het niet te gek werd.
We wouden het nog voorleggen aan jou trainer omdat het natuurlijk niet moet zijn dat de spelers uit de concentratie worden gehaaldquote:Op zondag 15 mei 2005 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK, daarvan was ik weer niet van op de hoogte
Stadion van BFC Millingen aan den Rijn toch hequote:Op zondag 15 mei 2005 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is een bekerfinale we spelen op neutraal terein![]()
Ja, daar wordt de finale afgewerktquote:Op zondag 15 mei 2005 23:26 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Stadion van BFC Millingen aan den Rijn toch he
huh?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij hebt de wedstrijd op DVD bekeken tukkeronline?
geheimhoudenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Sorry sorry sorry, helemaal vergeten de opstelling te posten.
---------------------Legolas_Greanleaf---------------------
----Brighton--------Stame------BliksemSchight-------S-Two
--------jpzegthallo----------ChAoZ----------Dolle_Hond
---Spideyman----------Tha_Dark-----------Vaduz---------
De aftrap is om 20.00 uur
weer wat laat maar hier is het verslag:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:12 schreef Bos81 het volgende:
... komt vanavond
quote:Jong ACFU pakt dubbel
In een bekerfinale die nauwelijks een finale genoemd kon worden, versloeg Jong AC Fok! United Jong ‘t Gooise Matras overtuigend met 3-1. Voor ACFU scoorden Tha_Dark jpzegthallo en Grimm, terwijl De Wild voor de enige treffer aan Gooise zijde scoorde.
Beide elftallen begonnen zenuwachtig aan de wedstrijd. De passing was vaak slordig en werd er regelmatig balverlies geleden. Hierdoor ontstonden er in de eerste 25 minuten geen mogelijkheden voor de doelen van de doelmannen Legolas_Greenleaf en Kemp,
In de 26ste minuut was er dan de eerste grote mogelijkheid van de wedstrijd. Spideyman kon op snelheid voorbij Starreveld komen, Zijn voorzet was goed op maat, maar de kopbal van Tha_Dark werd door Kemp knap uit de bovenhoek geplukt.
Hierna volgde nog wat goede kansen voor Jong ACFU tot in de 41ste minuut Tha_Dark het net kon vinden. Nadat hij op de rand van het zestienmetergebied de bal van Dolle_hond kreeg toegespeeld, passeerde hij 2 verdedigers alvorens hij vanaf circa 10 meter de bal strak over de grond in de hoek plaatste.
Tot aan de rust speelde Jong ACFU de bal rustig rond zo met de 1-0 voorsprong thee te gaan drinken, hetgeen ook gebeurde.
De tweede helft begon zoals de eerste eindigde. Jong AC Fok! United controleerde de wedstrijd en probeerde maar af en toe een gaatje te vinden in de defensie van de tegenstander. Dit had geen succes.
Met nog een half uur te spelen verhoogde Jong ACFU het tempo, wat vrij snel succes had. Nadat –Vaduz- een hoge voorzet van ChAoZ met zijn borst had opgevangen speelde hij de bal terug naar jpzegthallo, die vernietigend uithaalde. Kemp had geen schijn van kans. 2-0
Na nog een paar goede aanvallen werd in de 77ste minuut de beslissing afgedwongen.
De nog maar net in het veld gekomen Grimm stond geheel vrij toen hij een voorzet van Tha_Dark binnentikte.
Hierna leek Jong ACFU al feest te vieren waardoor in de 84ste minuut De Wild nog een eretreffer kon maken, maar dat was ook het enige wat het had in te brengen in de gehele wedstrijd.
Door deze overwinning pakt Jong ACFU naast de titel ook de beker, wat als een uitstekende prestatie mag worden gezien.
Jong AC Fok! United - Jong “t Gooise Matras 3-1
’41 1-0 Tha_Dark
’60 2-0 jpzegthallo
’77 3-0 Grimm
.’84 3-1 De Wild
Gele Kaarten
34’ Emmer ( Jong Gooise Matras)
49’ Dolle_Hond (Jong ACFU)
53’ Moors (Jong Gooise Matras)
Jong AC Fok! United
Legolas_Greenleaf
S-Two
BliksemSchigt
Stame
Brighton
Dolle_hond
ChAoZ
jpzegthallo (76’ Grimm)
-Vaduz-
Tha_Dark (89’ Chen)
Spideyman
Jong 't Gooise Matras
Kemp
Starreveld
Moors
Freriks
Joosten
Emmer (67’ Van Gelder)
Ruis
Te Braak
Bremer
De Wild
Beelen (46’ Krabbé)
Van het voetbal bijna..quote:
quote:-Vaduz- kiest voor Liechtenstein
Jong AC Fok! United speler -Vaduz- heeft vanavond op een ingelaste persconferentie laten weten dat hij zijn internationale carriere voortzet bij Liechtenstein. -Vaduz- maakte kenbaar dat hij veel perspectief ziet in de jonge en talentvolle selectie van Liechtenstein. Ook denkt hij dat internationale ervaring goed is voor zijn ontwikkeling "De 12 bussen fans die speciaal voor mij naar de Tweakers waren gekomen hebben me wel over de streep getrokken, aldus de blije -Vaduz-.
De laatste tijd ben je inderdaad niet echt goed bezig, maar nu moet je je gewoon op gaan laden voor volgend seizoen. Gaat wel goed komen je hebt voetballend genoeg kwaliteiten, alleen mentaal moet er nog aan je gewerkt worden, maar dat gaat wel goed komenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:08 schreef AirRaid het volgende:
-Vaduz-, dolle_hond en Spideyman zijn voor volgend seizoen definitief opgenomen in de selectie van het eerst elftal
momenteel wordt ook nog bekeken of Numero_uno of Legolas_Greenleaf de nieuwe reserve doelman wordt van het eerste elftal
Goede keuzes,quote:Op zondag 22 mei 2005 16:08 schreef AirRaid het volgende:
-Vaduz-, dolle_hond en Spideyman zijn voor volgend seizoen definitief opgenomen in de selectie van het eerst elftal
momenteel wordt ook nog bekeken of Numero_uno of Legolas_Greenleaf de nieuwe reserve doelman wordt van het eerste elftal
Heel mooi voor de jongens, gefeliciteerdquote:Op zondag 22 mei 2005 16:08 schreef AirRaid het volgende:
het wordt inderdaad tijd dat er een nieuwe lichting spelers bijkomtquote:Op zondag 22 mei 2005 16:20 schreef S-Two het volgende:
Ik hoop alleen wel dat onze coach nog wat spelers haalt, al onze goede spelers gaan weg![]()
N_U is your man. Ik schat mijzelf nog niet daar in. Ik ben jong; mijn tijd komt nog wel.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:08 schreef AirRaid het volgende:
Dat is inderdaad waar, de scouts zijn volop bezig volgens mijquote:Op zondag 22 mei 2005 16:24 schreef AirRaid het volgende:
[..]
het wordt inderdaad tijd dat er een nieuwe lichting spelers bijkomt
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | S-Two 27 4 1 Tha_Dark 25 4 1 Stame 23 4 1 Chaoz 21 4 1 Spideyman 21 3 1 Dolle_hond 19 2 0 jpzegthallo 17 3 1 Legolas_Greenleaf 15 3 0 HellmondUnited 16 1 0 Chen 15 2 0 Numero_Uno 15 1 1 -Vaduz 14 2 0 Woutertje 15 0 1 BliksemSchigt 12 2 0 Brighton 10 4 0 Vom 13 0 0 Vore G 12 0 1 Kavorka 10 3 0 Popolon 10 0 0 Grimm 8 2 0 Tukkeronline 9 0 1 Kang-He 2 0 1 Roxor 1 0 0 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Grimm 13 2 0 HellmondUnited 7 1 1 Tukkeronline 8 0 0 Chen 7 1 0 Kavorka 7 0 0 jpzegthallo 5 1 0 Spideyman 5 1 0 Chaoz 5 0 0 Dolle_ hond 4 1 0 BliksemSchigt 4 1 0 -Vaduz 3 2 0 Tha_Dark 4 0 0 Brighton 3 0 0 Vore G 2 0 0 Stame 2 0 0 Eilanden 1 0 1 Vom 1 0 0 Drumdude 1 0 0 Roxor 1 0 0 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Tha_Dark 5 3 1 HellmondUnited 8 0 0 Dolle_hond 8 0 0 Stame 7 0 0 Chaoz 5 2 0 Vom 6 0 0 Spideyman 6 0 0 Tukkeronline 5 0 1 Chen 5 1 0 -Vaduz 5 0 0 BliksemSchigt 4 1 0 jpzegthallo 3 2 0 Vore G 4 0 0 Grimm 4 0 0 S-Two 3 0 1 Kavorka 3 0 0 Popolon 2 0 0 Brighton 1 1 0 Roxor 1 0 0 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Tha_Dark 17 4 0 Vore G 16 0 0 Chen 12 1 0 Spideyman 9 2 0 HellmondUnited 8 1 0 Vom 5 0 0 Dollehond 5 0 0 jpzegthallo 3 2 0 Grimm 3 1 0 S-Two 3 0 1 Woutertje 3 0 0 Chaoz 2 1 0 BliksemSchigt 2 0 0 -Vaduz- 1 1 0 Stame 1 0 0 Popolon 1 0 0 Kavorka 1 0 0 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ChAoZ 10 1 0 jpzegthallo 9 1 0 Dolle_hond 8 2 0 Spideyman 7 2 0 Vom 7 0 0 Tha_Dark 4 2 1 Vore G 6 0 0 HellmondUnited 5 0 0 Tukkeronline 4 0 0 Chen 4 0 0 -Vaduz 2 2 0 Grimm 2 1 0 Popolon 1 0 0 Eilanden 1 0 0 BliksemSchigt 1 0 0 Kavorka 1 0 0 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Dolle_hond 6 2 0 Chaoz 6 0 0 Woutertje 4 0 0 Grimm 4 0 0 Chen 4 0 0 Stame 3 0 1 S-Two 3 0 0 Vore G 2 0 1 Kavorka 1 2 0 Vom 2 0 0 BliksemSchigt 2 0 0 HellmondUnited 2 0 0 jpzegthallo 1 1 0 Kang-He 1 0 0 Popolon 1 0 0 Tukkeronline 1 0 0 Tha_Dark 1 0 0 Drumdude 1 0 0 -Vaduz 1 0 0 Eilanden 0 0 1 Brighton 0 1 0 |
1 2 3 4 5 | [b]Rood[/b] Numero_Uno 1 0 0 Dolle_hond 1 0 0 Vore G 1 0 0 S-Two 1 0 0 |
1 2 3 | Numero_Uno 16 0 2 Legolas_Greenleaf 11 3 0 Woutertje 1 0 0 |
Én ook nog een keer rood.quote:
Hell no, liever niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef numero_uno het volgende:
Als ik de geruchten moet geloven heb je volgend jaar t rijk alleen L_G
Heb lekker veel gespeeld in m'n eerste periode hierquote:Op zondag 22 mei 2005 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Hier dan de statistieken van het afgelopen seizoen.
Toelichting over de cijfers:
1e kolom betreft de competitie
2e kolom betreft de bekercompetitie van de beloften
3e kolom betreft de bekercompetitie van de a-selecties
Doelpunten
1 18 Brighton 1 0 0
Dan heb je de vele transfergeruchten nog niet gehoord.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef numero_uno het volgende:
Als ik de geruchten moet geloven heb je volgend jaar t rijk alleen L_G
Klopt, je hebt inderdaad niet gescoord. Is inmiddels al aangepast.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:56 schreef brighton het volgende:
[..]
Heb lekker veel gespeeld in m'n eerste periode hier![]()
Maar coach, dat doelpunt kan ik me echt niet herinneren...is dat niet een foutje?
Pardon?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:20 schreef S-Two het volgende:
[..]
Heel mooi voor de jongens, gefeliciteerd![]()
Ik hoop alleen wel dat onze coach nog wat spelers haalt, al onze goede spelers gaan weg![]()
Hehehe, je snapt wel wat ik bedoelquote:Op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef stame het volgende:
[..]
Pardon?...we hebben hier toch alleen maar goed goede spelers
Je hebt de meeste invalbeurten, je bent onze supersubquote:Op maandag 23 mei 2005 17:30 schreef Grimm het volgende:
de meeste keer gewisseld worden, ik heb die twijfelachtige eer :S
Graag gedaan, vond het zelf ook leuk om te doen.quote:Op maandag 23 mei 2005 08:52 schreef ChAoZ het volgende:
Man van de meeste assists van het seizoen
Aantal doelpunten is me wel tegengevallen, maar ja. Ik heb er dus een hoop "gemaakt"
Bos81, bedankt voor het bijhouden van de statistieken en de verslagen van het seizoen
No way dat ik op doel ga staanquote:Op zondag 22 mei 2005 22:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hell no, liever niet.
Uitlegje: Tuurlijk is het leuk om te spelen. Maar als ik een blessure krijg? Rood? Wie moet er dan op doel? (Niet dat ik van plan ben om een blessure/rode kaart te krijgen, maar je hebt van die momenten..)
Uiteraard, maar dan wel alleen de top 5quote:Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef tha_dark het volgende:
Is er ook een topscoorderslijst beschikbaar van heel de competitie?
1 2 3 4 5 | Whippet(Donderhonden) 19 Tha_Dark(Fok! United) 17 VoreG(Fok! United) 16 Qwerty (Tweakers) 14 Mansek (Bal op 't Dak) 12 |
Sorryquote:Op maandag 23 mei 2005 18:47 schreef VoreG het volgende:
Tis niet eerlijk
Per gisteren en de eerste training is op 11 juliquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef ChAoZ het volgende:
Coach, per en tot wanneer hebben we vakantie?
Je hoort er inderdaad tussen te staan (kan het niet meer veranderen). Sorryquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:01 schreef Chen het volgende:
gedeelde 5de plaats voor mij bij de topscorders met Mansek.
np, als ik het zelf maar weetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hoort er inderdaad tussen te staan (kan het niet meer veranderen). Sorry
Dat is inderdaad het belangrijkstequote:
Dank jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:13 schreef Spideyman het volgende:
Bos, prima werk verricht hoor! Hulde enzo!
Zkers...sluit me hier bij aan. Heel goed werk verricht bosquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:05 schreef dolle_hond het volgende:
ik zal je missen volgend seizoen bos
prima werk
3 spelers zijn opgeroepen:quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Welke van de Bhoyz spelen in juni op het WK U20 ?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
3 spelers zijn opgeroepen:
Legolas_Greenleaf
Brighton
Tha_Dark
Heb jij een soort van sixth sense dat er weet wanneer er over je gepost wordt ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:48 schreef brighton het volgende:
Ja, 't was wel een verrassing voor mij. Speel pas een half jaartje op het hoogste niveau, in de Beloften eredivisie, maar niet onopgemerkt schijnbaar![]()
Ik heb er zin in
![]()
Juist, daarom anticipeer ik altijd zo goedquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Brighton voetbalt altijd al op z'n instinct. Hopelijk treffen we elkaar in de finale. Zou mooi zijn!
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heb jij een soort van sixth sense dat er weet wanneer er over je gepost wordt ofzo?
Jetzt geht los! (Ofzo, m'n Duits is op z'n zachtst gezegd roestig.)quote:
Paranoïde Chinezen.. Maar goed, ik hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
China komt inderdaad niet, ze vrezen voor een of andere tulpenziekte.
Vooralsnog dus alleen Johannes. Het maakt mij niet zo heel veel uit om de elftallen samen te voegen, maar ik denk wel dat dat het beste is. Dit topic is bijna vol, dus zal ik voorlopig even geen nieuwe openen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:24 schreef AirRaid het volgende:
is er potentieel nieuw tallent gevonden?
anders voegen we de elftallen samen en ddoen Bos81en ik samen het elftal coachen
denk er maar rustig over na, anders voeg me toe op msn dan kunnen we het een beetje doorspreken hoe en watquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooralsnog dus alleen Johannes. Het maakt mij niet zo heel veel uit om de elftallen samen te voegen, maar ik denk wel dat dat het beste is. Dit topic is bijna vol, dus zal ik voorlopig even geen nieuwe openen.
toegevoegdquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:45 schreef AirRaid het volgende:
[..]
denk er maar rustig over na, anders voeg me toe op msn dan kunnen we het een beetje doorspreken hoe en wat
adres staat in profiel
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 15 juni 2005 17:34 schreef jpzegthallo het volgende:
Ej. Mijn conditie keldert naar beneden, zoals het in een vakantie betaamt
Wrijf het er nog maar weer een keer in.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:26 schreef tha_dark het volgende:
Vooral de eerste rondo is altijd een genot, of niet Vaduz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |