De echte of de illegale?quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vanavond Sibon én Robert in de basis, dat kan mooi worden
En de kampioens cd ook gevonden(Mail bij interesse
)
c# je mail ffquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
)
De echte illegalequote:
Mail terugquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vanavond Sibon én Robert in de basis, dat kan mooi worden
)
quote:
Tussen de uitsupporters?quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:30 schreef Helly het volgende:
Van mij ook mail.
Ik ben benieuwd naar het spel vanavond, kzit deze keer op west in de hoek, kijken of het daar ook gezellig is.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:23 schreef WooZ het volgende:
M'n dag kan nu al niet meer stuk
Bij de eerste de beste meet krijg je een pilsje
Mijn ringtonequote:Op zaterdag 23 april 2005 14:38 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]Eeeeeens per jaaaaaaaaaaaaar...[afbeelding]
Wat i k gehoord heb (ik heb die vraag ook al eens gesteld) was dat hij meer tijd wilde vrijmaken voor z'n 'normale' leven... volgens mij was een vriend van hem ook in het ziekenhuis ..... maar het fijne weet ik er niet van...quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:41 schreef Zapper het volgende:
Even iets heel anders, waar is in vredesnaam PSV'er Tony Montana gebleven, wat heb ik gemist??
Hmm, das spijtig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:44 schreef appelsientje het volgende:
Wat i k gehoord heb (ik heb die vraag ook al eens gesteld) was dat hij meer tijd wilde vrijmaken voor z'n 'normale' leven... volgens mij was een vriend van hem ook in het ziekenhuis ..... maar het fijne weet ik er niet van...
bedankt trouwens![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:45 schreef WooZ het volgende:
Allûkmâhr? Dàgt ut niè hè...
Amsterdàm? Ik dàcht ut zikker niè hè
Eindhovûh, wá zin wai?
Ach ik ga die discussie niet meer aan ... ik vind het niet normaal om voor zulke prijzen kaartjes te verkopen... Maar goed...quote:
Het is normaal dat de kaartjes voor zulke prijzen gekocht worden, het is niet normaal dat iemand ze van de hand wil doenquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ik ga die discussie niet meer aan ... ik vind het niet normaal om voor zulke prijzen kaartjes te verkopen... Maar goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |