Thanks dude, nu kom ik helemaal kansloos over.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:25 schreef Oblivion het volgende:
Zo even de TT voor je aangepast.![]()
Happy![]()
![]()
Je werkt het weg als snack. Waar voeg je het dan aan toe?quote:Op donderdag 21 april 2005 02:26 schreef Bombie het volgende:
Ik ben echt stapelgek op knofllook.
Met pellen heb ik geen enkele moeite, en ik werk geregeld zo een teentje weg als snack.
Het is gewoon de lekkerste toevoeging die er is.
Duddesse dan he...quote:Op donderdag 21 april 2005 02:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Thanks dude, nu kom ik helemaal kansloos over.![]()
Ik stop het ook in gerechten, hoor. De oorspronkelijke toepassing is 'toevoeging'.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:27 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Je werkt het weg als snack. Waar voeg je het dan aan toe?![]()
Nope, dudin dan.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Duddesse dan he...![]()
Enne ik vind het een geniaal plan!![]()
Kansloos zijn andere mensen...![]()
Je lijkt de pa van m'n chick wel. Die eet van die superhete Surinaamse pepers zonder blikken of blozen in z'n geheel op.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:29 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik stop het ook in gerechten, hoor. De oorspronkelijke toepassing is 'toevoeging'.
Ik ben alleen zo gestoord dat ik het ook zó opeet. Zonder gerecht.
Tis Cas Spijkers !quote:Op donderdag 21 april 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
twee keer het kontje snijden en met hetzelfde koksmes in een seconde het velletje eraf pellen. pletten en hakken. 10 sec per teen
wil je geen gezonde knoflook aan je dorre handjes krijgen? dan wrijve men de handen eerst goed in met olijfolie. na de knoflook, of zelfs spaanse peper, geen speur meer te bekennen en kan je met een grust hart aan je frutje zitten zonder dat je man denkt: "gadverdamee een 'geknoflookte buurman' heeft mijn wijf gebeftt".
cas met een sausje...quote:
Je haalt het door de war met bokking.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:36 schreef Morwen het volgende:
Knoflook![]()
Gore kutstank aan je handen, dat dan weer wel![]()
daar is dan die olijfolie, die je voor het bereiden opwrijft en na het bereiden afspoelt met warm water, weer goed voor. zodat je geslachtsdelen niet naar knoflook stinken.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:36 schreef Morwen het volgende:
Knoflook![]()
Gore kutstank aan je handen, dat dan weer wel![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 02:31 schreef MOBO666 het volgende:
knoflook is lekker
Idemquote:Op donderdag 21 april 2005 02:26 schreef Bombie het volgende:
Ik ben echt stapelgek op knofllook.
Met pellen heb ik geen enkele moeite, en ik werk geregeld zo een teentje weg als snack.
Het is gewoon de lekkerste toevoeging die er is.
Dat vroeg ik me idd ook af. Heb dat een paar keer in mijn leven gedaan, en kan me niet herinneren dat ik het erg lastig vondquote:Op donderdag 21 april 2005 08:42 schreef Logitik het volgende:
Ik heb gister voor het eerst knoflook voor mijn gerecht gebruikt. Dat pellen is echt een peuleschilwat is er nou zo moeilijk aan doen ?!
Knoflook is ten eerste heel gemakkelijk te "pellen"quote:Op donderdag 21 april 2005 02:22 schreef LaZZ het volgende:
Ook wel eens problemen met het pellen van knoflook?
Dat de schilletjes maar moeilijk te verwijderen zijn?
Dat het maar niet lukt. Vervelend is dat.
Daarom bij deze mijn poll.
Wie vind knoflook nog meer stinken? En waar vergelijk jij het mee? Onderbouwing graag.
Ken je dat verhaal van die shoarmatent waar de knoflooksaus een beetje sticky was? Bleek daar toch iets heel anders in te zitten. Echt, er zat gewoon.......ach ik zal je er verder niet lastig meevallenquote:Op donderdag 21 april 2005 09:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hmmmmm knoflook lekker over je shoarma heen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik ken het verhaal en nog steeds doe ik knoflook over mn shoarmaquote:Op donderdag 21 april 2005 16:18 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van die shoarmatent waar de knoflooksaus een beetje sticky was? Bleek daar toch iets heel anders in te zitten. Echt, er zat gewoon.......ach ik zal je er verder niet lastig meevallen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |