quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. Knut mag je niet
f. een van de hulppausen mag je niet
quote:
Dat is inderdaad een leuke TT.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En ik had nog wel zo'n leuke TT.... 'Better luck next time', denk ik dan maar.
Geeft niets.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:03 schreef sararaats het volgende:
sorry als ik weer iets verkeerd deed.
Ja jij bent ook echt een inspiratiebron mbt juweeltjes van topics.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:33 schreef Maanvis het volgende:
Dat donald duck ding is onderhand ook wel achterhaald. Verzin eens wat nieuws, koekenbakkers!
Lees je in, aftandse oma. In de afgelopen 5 jaar dat jij hier niet kwam heb ik diverse briljante topics geopend. Niet mauwen, en gewoon iets leuks verzinnen of optiefen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:57 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja jij bent ook echt een inspiratiebron mbt juweeltjes van topics.
Ik wou net Zus van vriendin bezwangerd, wat nu?? voordragen als TTT.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:23 schreef Ancient het volgende:
Im ben een tijdje niet langsgeweest, maar waar zijn de TTT's eigenlijk gebleven?![]()
Die zijn gestopt, wegens gebrek aan leuke topics.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:23 schreef Ancient het volgende:
Ik ben een tijdje niet langsgeweest, maar waar zijn de TTT's eigenlijk gebleven?![]()
Dat is niet waarquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die zijn gestopt, wegens gebrek aan leuke topics.
You first.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lees je in, aftandse oma. In de afgelopen 5 jaar dat jij hier niet kwam heb ik diverse briljante topics geopend. Niet mauwen, en gewoon iets leuks verzinnen of optiefen.
De vuilnisman vroeg vanochtend aan me of ik niet zijn rondje af kon maken. Ik heb hem verteld dat ie de kanker kon krijgen, en ik stel voor dat jij hetzelfde krijgt.quote:
Vooral zo doorgaan. Voor je het weet doet je invoer knopje het niet meer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De vuilnisman vroeg vanochtend aan me of ik niet zijn rondje af kon maken. Ik heb hem verteld dat ie de kanker kon krijgen, en ik stel voor dat jij hetzelfde krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |