Verveelt dat niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:38 schreef shredder het volgende:
Ik neuk al 5 jaar lang een Chinees.
Dat hoeft niet, je mag natuurlijk wel buiten de deur honger hebben, als je maar thuis eet. Zeg ik altijd maar.quote:
En dan haal je dus chinees, schieten we nergens mee op.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:39 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je mag natuurlijk wel buiten de deur honger hebben, als je maar thuis eet. Zeg ik altijd maar.
Is wel lekker, alleen heb je na een uurtje weer zin.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:38 schreef shredder het volgende:
Ik neuk al 5 jaar lang een Chinees.
Zo kan je dus ook Thais halen etc. Heerlijk zo'n multicultureel land waar alles kan.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:41 schreef Nagz het volgende:
[..]
En dan haal je dus chinees, schieten we nergens mee op.
Man, 23, 1,80 m. Ehm schoenmaat 42. Wat moet je nog meer weten?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:39 schreef LaZZ het volgende:
Serieuze reacties graag, dit moet nu eindelijk eens een serieus topic worden van mijn kant.
Maar een Chinees, leuk leuk. Een hij of een zij? Leeftijd?
Hij ligt te slapen nuquote:Op donderdag 21 april 2005 01:43 schreef Nagz het volgende:
[..]
Roel komt binnenkort wel weer toch?
(toch raar dit te zeggen sinds ik ook Roel heet)
Alle dieren tellen mee.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:47 schreef kastanova het volgende:
Tellen dieren ook mee?
Ras?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:47 schreef kastanova het volgende:
Tellen dieren ook mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |