quote:Op donderdag 21 april 2005 00:59 schreef Sjoewe het volgende:
Tja, stiekem voor mij dus serieus dat eerste. Want ik vind het leuk als ik iemand ken, weet wat ze leuk vinden, dat je weet dat je goed kan praten, en van dezelfde dingen kan genieten.
Explain. en ten 2e, sinds wanneer ben jij mod?quote:Op donderdag 21 april 2005 03:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Mijn blind date was kut (ze zei eik niks) maar het feest na afloop was erg tof (hey, de band speelde Dokter Bernard), en dus duik ik alsnog tevreden m'n bed in.
Ik had het antiinteeltfeest van mijn studentenvereniging in samenwerking met 2 andere verenigingen. En ik was vroeger ook mod dus dit is gewoon old-skool.quote:Op donderdag 21 april 2005 03:08 schreef Nagz het volgende:
[..]
Explain. en ten 2e, sinds wanneer ben jij mod?
Ik zag het net.quote:Op donderdag 21 april 2005 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had het antiinteeltfeest van mijn studentenvereniging in samenwerking met 2 andere verenigingen. En ik was vroeger ook mod dus dit is gewoon old-skool.
How interesting!quote:Op donderdag 21 april 2005 07:00 schreef Metro2005 het volgende:
* Metro2005 Gaat zich na het lezen van deel 24 maar weer even scheren
Ik scheer me om de dag, anders krijg ik uitslag enzo.
quote:Op donderdag 21 april 2005 09:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
How interesting!
Ik was gister trouwens niet alleen![]()
Vertel verteeeeeel (bert visscher mode)quote:Op donderdag 21 april 2005 09:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
How interesting!
Ik was gister trouwens niet alleen![]()
Lijkt me een zeer interessante discussie... of jij nog vrijgezel bentquote:Op donderdag 21 april 2005 09:34 schreef WeirdMicky het volgende:
GoedemorgenDetails geef ik niet.
Ben alsnog single, dus ik post hier wel legitiem i.t.t. metro
Een tip: ga altijd uit van het positieve en ga daar op doorquote:Op donderdag 21 april 2005 01:12 schreef Sjoewe het volgende:
Tja, ik ben ook gewoon een kansloze flirt. Ondanks vele pogingen snap ik de vrouwelijke communicatie meestal pas een kwartier later, en dan is het meestal te laat.
Als ik een complimentje krijg van een onbekende, loop ik echt rood aan en zijn we echt twee biertjes verder voor er weer een zinnig woord uitkomt
Als je je hier allebei aan houd wordt het een saai gesprekquote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Lijkt me een zeer interessante discussie... of jij nog vrijgezel bent.... Krijg steeds meer het idee dat ik gelijk ga krijgen
Ot: Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe stelling... Ik denk even na
Ok, ik ben nog niet helemaal wakker, maar dit lijkt me een begin....
Over jezelf praten op de eerste date is geen goed plan, je kunt beter luisteren naar wat de ander te vertellen heeft
Oneens, jij moet ook laten weten dat jij óók interessant toch? Luisteren is een goede eigenschap, maar bij een date moet het wel gelijkwaardig blijven.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
Over jezelf praten op de eerste date is geen goed plan, je kunt beter luisteren naar wat de ander te vertellen heeft
Als je allebei die instelling hebt wordt het een rustige date.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan kunnen we van elkaar leren, als ik zenuwachtig ben heb ik de neiging om meer te praten.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Al heb ik wel de neiging vaak meer te luisteren dan te praten...dit verandert alleen op den duur
Eens. maar als zij (of hij) dat plan ook heeft dan wordt het wel een stille boel. Je moet natuurlijk zelf ook wel wat vertellen, praat in ieder geval niet (teveel) over je ex-en want daar zijn veel mensen niet in geinteresserd op een eerste date.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Eens en oneens. Je moet niet alleen maar aan het woord zijn, maar als je alleen maar luistert wordt het volgens mij een beetje een éénrichtingsgesprek. Elkaar aanvoelen in zo situatie is wel heel belangrijk en dan loopt het misschien gelijk op qua hoeveelheid dat iemand aan het woord is.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:40 schreef melismay het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |