"even"quote:Op zondag 24 april 2005 15:33 schreef elcastel het volgende:
Oh ja, ik ga de boel even importeren.
Dus jij aan het schrapenquote:Op zondag 24 april 2005 15:49 schreef elcastel het volgende:
Ook lekker, ik denk ik moet ook even wat proberen voor de wedstrijd. Ik heb wat ideetjes, maar ik had er nog een : 3 eieren in de pan. Maar wat ? Het derde ei wat ik erin gooi heeft een dubbele dooier..
quote:Op zondag 24 april 2005 15:49 schreef elcastel het volgende:
Ook lekker, ik denk ik moet ook even wat proberen voor de wedstrijd. Ik heb wat ideetjes, maar ik had er nog een : 3 eieren in de pan. Maar wat ? Het derde ei wat ik erin gooi heeft een dubbele dooier..
Jaquote:Op zondag 24 april 2005 16:10 schreef elcastel het volgende:
Wat een drama's hier hč ? Ik ben vollop bezig met importeren inmiddels .... en ja dat duurt even .....
Pannekoeken! Drie in de panquote:Op zondag 24 april 2005 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaleuk
Maar dat met die eieren, is dat nou een omelet geworden? Of een stapel pannekoeken?
Ik heb de boel gewoon heel gehouden. Ik kon voorheen geen normaal ei bakken en nu ik datwel kan, laat ik het dooier altijd apetrots heel. Nu je het zegt, ik had wel een zakje boerenomeletmix gekocht ... Maar met vier dooiers was het niet meer noodzakelijk om er een foto van te maken (wat ik uiteraard wél heb gedaan).quote:Op zondag 24 april 2005 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dat met die eieren, is dat nou een omelet geworden? Of een stapel pannekoeken?
3 enorm lange haren op een kale knar doen het ook leukquote:Op zondag 24 april 2005 16:32 schreef elcastel het volgende:
- een macro van mijn Mach3 scheermes (moet ik nog maken)
Eeeehh, ik heet geen Lambiek ofzo.quote:Op zondag 24 april 2005 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
3 enorm lange haren op een kale knar doen het ook leuk
ongeveer idem als bovenstaande poster... zit nog steeds in Red Centerquote:Op zondag 24 april 2005 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand in leven nog hier?? Of allemaal aan de hap?
ga je ook nog vertellen wat dat inhoudt?quote:Op zondag 24 april 2005 19:15 schreef Re het volgende:
[..]
ongeveer idem als bovenstaande poster... zit nog steeds in Red Center![]()
nog iets voor Ayers Rockquote:Op zondag 24 april 2005 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga je ook nog vertellen wat dat inhoudt?
Ben reeds uitgehaptquote:Op zondag 24 april 2005 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand in leven nog hier?? Of allemaal aan de hap?
quote:
Er zat nog een sloot tussen.quote:Op zondag 24 april 2005 21:08 schreef pea4fun het volgende:
De gaten in het gaas zijn toch groot genoeg om je lens door te steken? Het blijven schattige beestjes
Een slootje houdt jou tegen? Jij bent ook geen bikkel zegquote:
Ik ben toch over heel wat slootjes heen gesprongen vandaag, deze lukte echt niet.quote:Op zondag 24 april 2005 21:15 schreef pea4fun het volgende:
Een slootje houdt jou tegen? Jij bent ook geen bikkel zeg![]()
en anders? Krijje ditquote:Op zondag 24 april 2005 21:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een slootje houdt jou tegen? Jij bent ook geen bikkel zeg![]()
Nu heb je lieslaarzen op je verlanglijstje?quote:Op zondag 24 april 2005 21:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik ben toch over heel wat slootjes heen gesprongen vandaag, deze lukte echt niet..
Das geen lammetje meer....das een dom schaap!quote:
dan ist maar goed dat die domme schapen tog wol gevenquote:Op zondag 24 april 2005 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Das geen lammetje meer....das een dom schaap!
Ja voordat die kale eenmaal over die sloot isquote:Op zondag 24 april 2005 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Das geen lammetje meer....das een dom schaap!
En shoarmavleesquote:Op zondag 24 april 2005 21:36 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dan ist maar goed dat die domme schapen tog wol geven
*grijns*
Dat zou ik nou niet durven zeggenquote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voordat die kale eenmaal over die sloot is![]()
quote:
Wie weet, ooitquote:Op zondag 24 april 2005 23:04 schreef elcastel het volgende:
Wie weet, ooit, maar ik ben een ster in het afzeggen.
Goed planquote:Op maandag 25 april 2005 06:39 schreef elcastel het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer terug in bed. Toch goeiemorgen.
Klonkquote:Op maandag 25 april 2005 10:57 schreef Klonk het volgende:
auw, das een pijnlijk ongelukje en duurt vaak nog ff voor dat alles weer op de plek zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |