Ik heb gehoord uit bronnen dat ene Nieuwendaal op de bank zit, dus we hebben geen schijn van kansquote:
Hoe is het met Axel Again?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:19 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk uitgeslapen, daar waren we wel even aan toen. En dan nu een half dagje thuiswerken!
Klinkt niet onaardigquote:Op donderdag 21 april 2005 10:19 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk uitgeslapen, daar waren we wel even aan toen. En dan nu een half dagje thuiswerken!
Ja, maar ik hoor nu gejengel boven. Daddy to the rescue!quote:Op donderdag 21 april 2005 10:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Klinkt niet onaardig
* clauwheee morgen gaat thuiswerken
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 21 april 2005 10:28 schreef Bjoro het volgende:
goed dat ik ff kijk.....dat levert namelijk iedereen een consumptie op.........
DIT IS POST NUMMER 15.000
Proost !
Feli!quote:Op donderdag 21 april 2005 10:28 schreef Bjoro het volgende:
goed dat ik ff kijk.....dat levert namelijk iedereen een consumptie op.........
DIT IS POST NUMMER 15.000
Proost !
Jij moet gewoon niet zoveel op Fok! posten JaWi en je wat meer focussen op die kutcases van jequote:Op donderdag 21 april 2005 10:35 schreef JaWi het volgende:
Ik ga deze week door de 25.000 heen.
Wat een kutcases trouwens. Had eerder moeten beginnen.
Ja maar. Ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij moet gewoon niet zoveel op Fok! posten JaWi en je wat meer focussen op die kutcases van je![]()
Deze week? Ik gok vandaagquote:Op donderdag 21 april 2005 10:35 schreef JaWi het volgende:
Ik ga deze week door de 25.000 heen.
Wat een kutcases trouwens. Had eerder moeten beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |