abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:11:45 #126
62789 jult
Freedom In An Unfree World
pi_32950316
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:11 schreef tonks het volgende:
De nederlandse podcast "scene" is echt flut, er zijn eigenlijk maar een stuk of 10 mensen die allemaal een podcast hebben en allemaal vrienden zijn en die allemaal elkaar skypen en over elkaar praten, dus eigenlijk is er maar 1 podcast.
Moet je eens naar de Amerikaanse "scene" luisteren. Daar is dat nog veel 'erger' als je je eraan wilt ergeren en erop gaat letten. En die verstaan ons niet eens.

Sowieso, dat eeuwige downtalken waar het om Nederlandse producties gaat, waar slaat dat toch op? Dat je je eigen land en taal haat, OK, maar dan "is" het niet "echt flut". Percentueel (afgezet tegen het aantal podcasts) is het niveau in Nederland juist veel hoger dan bijv. in de USA.

Daarbij komt, de mening van ene "tonks" is niet bepaald doorslaggevend voor die van heel Nederland.
En nog afgezien daarvan: Who the fuck cares? Dan luister je niet. Nobody is forcing you to do anything here. Dat gezeik altijd van die domme luisteraar. Kun je de uitknop niet vinden? We hebben je echt niet nodig als luisteraar, als je er niks aan vindt donder je maar op. See if I care! Ik krijg er geen geld voor, ik hoef er ook geen geld voor te krijgen, verlies er derhalve niets op als ik luisteraars wegjaag. Ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen over wat ik (ermee) doe. Als ik dat wel had gewild, dan kon je misschien gaan mekkeren bij mijn meerdere, maar er is bij mij geen meerdere. Ik dring je niets op, stuur je geen spam, en ik heb geen adverteerders zoet te houden;
Ik doe het OOK zo als er geen luisteraars zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door jult op 09-12-2005 23:26:14 ]
You don't stop laughing because you grow old, you grow old because you stop laughing.
pi_32951729
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:05 schreef tonks het volgende:
Als je een Mac hebt is The maccast ook erg leuk!
Of de MacTV Video-podcast
pi_32951749
Ik luister nu naar Sara's orgasme
pi_32951805
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:11 schreef jult het volgende:

[..]

Moet je eens naar de Amerikaanse "scene" luisteren. Daar is dat nog veel 'erger' als je je eraan wilt ergeren en erop gaat letten. En die verstaan ons niet eens.

Sowieso, dat eeuwige downtalken waar het om Nederlandse producties gaat, waar slaat dat toch op? Dat je je eigen land en taal haat, OK, maar dan "is" het niet "echt flut". Percentueel (afgezet tegen het aantal podcasts) is het niveau in Nederland juist veel hoger dan bijv. in de USA.

Daarbij komt, de mening van ene "tonks" is niet bepaald doorslaggevend voor die van heel Nederland.
En nog afgezien daarvan: Who the fuck cares? Dan luister je niet. Nobody is forcing you to do anything here. Dat gezeik altijd van die domme luisteraars.
Oee iemand is snel op zijn teentjes getrapt .
O ik zie het al je hebt er zelf ook één!

Ik haat nederland niet, en ik haat nederlandse producties niet.
Wat ik wel haat is Nederlandse podcasts.
Waarom dat is heb ik al goed uitgelegd .
pi_32951917
Ik bedoel luister eens naar je eigen podcast man dit is gewoon 100% niks.

Je stem klinkt voor geen meter, waarom heb jij het idee dat je die radio stem moet opzetten?

Je hebt het nergens over, IK bedoel er zijn zat podcasts die niet over een bepaald onderwerp gaan, maar dan is het nog leuk. Bij jou is dat niet, jammer.

Oja nog een tip probeer eens met een ander nep accent te praten. dit klinkt als een hockeykneus van 20 met zijn neus dicht.
pi_32952085
Bah, 't is best kut om een datalimiet te hebben.
Ik begrijp wanneer ik over die limiet ga door illegale muziek te downloaden dat ik niet echt kon klagen, maar ik kan niet eens wat podcasts luisteren.
pi_32952406
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef tonks het volgende:

Je stem klinkt voor geen meter, waarom heb jij het idee dat je die radio stem moet opzetten?

Je hebt het nergens over, IK bedoel er zijn zat podcasts die niet over een bepaald onderwerp gaan, maar dan is het nog leuk. Bij jou is dat niet, jammer.

Oja nog een tip [afbeelding] probeer eens met een ander nep accent te praten. dit klinkt als een hockeykneus van 20 met zijn neus dicht.
zoooo jesus die podcast duurt gewoon een uur
ik vin het pure leedvermaak

edit: wat ben jij voor zieke gast 47-jarige kerel die over meisjes van mijn leeftijd praat BAH BAH BAH

[ Bericht 9% gewijzigd door de_sapje op 09-12-2005 19:52:00 ]
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:52:19 #133
62789 jult
pi_32952622
Ach gut, "tonks" is geraakt, nu jaloers of zo?
Oh wacht, "tonks" is natuurlijk die van tweecent.blogspot.com (net even opgezocht wat het ook alweer was, don't think too highly of yourself).
En als je tijd je zo way too precious is, WAAROM luister je dan? Ik zet dingen altijd gewoon af of uit als ik ze niet leuk vind.

Overigens ben je de eerste die deze vreemde 'argumenten' gebruikt. Als me iets wordt verweten is het namelijk juist dat ik geen accent heb, thank you very much.
En nee, ik stop niet. Al was het maar om mensen als jij te kunnen ergeren! ;-)
Je moest eens weten hoeveel mensen elke keer staan te popelen om zich te kunnen ergeren, you'd be amazed.

[ Bericht 10% gewijzigd door jult op 09-12-2005 23:14:56 ]
You don't stop laughing because you grow old, you grow old because you stop laughing.
pi_32953148
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:52 schreef jult het volgende:
Ach gut, "tonks" is geraakt en nu jaloers of zo?
Oh wacht, "tonks" is natuurlijk die figuur van tweecent.blogspot.com.
En als je tijd je zo way too precious is, WAAROM luister je dan? Ik zet dingen altijd gewoon af of uit als ik ze niet leuk vind. Kennelijk wil je het toch horen, of wat is dat voor nonsens?

Overigens ben je de eerste die deze vreemde 'argumenten' gebruikt. Als me iets wordt verweten is het namelijk juist dat ik geen accent heb, thank you very much.
En nee, ik stop niet. Al was het maar om jou te kunnen ergeren! ;-)
Ik luister nooit naar je show .
Ik had er dan ook nog nooit van gehoord, maar als jij hier komt en je mening over mij geeft, dan mag ik mijn mening ok wel over jou geven "jult" en waar zeg ik dat mijn tijd zo precious is? en waar zeg ik dat ik van tweecent ofzoiets ben?

Lul je ook dat soort onzin op je podcast? geen wonder dat je amper luisteraars hebt dan

Misschien wilde de andere trouwens je sparen ofzo? ik vind het geen vreemde argumenten een podcast gaat om de inhoud en na mijn mening om het geluid van je stem, en je moet iets te vertellen hebben. al die 3 dingen heb jij niet
  vrijdag 9 december 2005 @ 20:19:32 #135
62789 jult
pi_32953322
quote:
zoooo jesus die podcast duurt gewoon een uur
ik vin het pure leedvermaak
Je kunt nog niet eens schrijven.
quote:
edit: wat ben jij voor zieke gast 47-jarige kerel die over meisjes van mijn leeftijd praat BAH BAH BAH
Ben ik ineens 47 geworden? Hoe dat zo? En wat denk je trouwens, dat jij al dood bent voor je 47 bent, of hoe moet ik dat opvatten? Het leven is voorbij als je 47 bent, or what's the deal here? Vraag het eens aan je ouders.

En dan vooral blijven luisteren in de hoop de maker te kunnen 'pakken' op fouten. Geloof me: Het deert me niet, en het werkt niet. In de volgende episode zal ik maar weer eens beginnen met een disclaimer voor de luisteraars die vooral NIET moeten luisteren. Misschien dat het kwartje eens valt.
pi_32953453
Oja, en je site/weblog bewijst het hele incrowd gebeuren maar weer, je krijgt alleen reacties op je podcasts van het vaste incrowd clubje ik las een fluox een martijn en een elger.

jammer hoor dat je geen ander publiek krijgt . maar ik heb je show gehoord en ik kan het me wel voorstellen.

Ik bedoel dat die andere podcasters blijven luisteren, dat is natuurlijk alleen zodat ze hun eigen podcast gratis kunnen promoten.
pi_32953541
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef jult het volgende:

[..]

Je kunt nog niet eens schrijven.
[..]

Ben ik ineens 47 geworden? Hoe dat zo? En wat denk je trouwens, dat jij al dood bent voor je 47 bent, of hoe moet ik dat opvatten? Het leven is voorbij als je 47 bent, or what's the deal here? Vraag het eens aan je ouders.

En dan vooral blijven luisteren in de hoop de maker te kunnen 'pakken' op fouten. Geloof me: Het deert me niet, en het werkt niet. In de volgende episode zal ik maar weer eens beginnen met een disclaimer voor de luisteraars die vooral NIET moeten luisteren. Misschien dat het kwartje eens valt.
smeerlap, viezerik, ranzepans
pi_32953625
Ik luister nog liever naar Noordzee FM wat een rukcast.
  vrijdag 9 december 2005 @ 20:44:23 #139
62789 jult
pi_32954028
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:12 schreef tonks het volgende:

een podcast gaat om de inhoud en na mijn mening om het geluid van je stem
Mensen die denken dat ik een "podcast" maak hebben het meteen al mis. Ik heb zelf weinig met iPods, en hier zijn wat mp3-tjes die een stuk ouder zijn dan "podcasts" en die je ook kunt downloaden, die ook van mij afkomstig zijn.
Mensen die vinden dat een podcast zus of zo hoort te zijn, die hebben er niet veel van begrepen.
Mensen die "na mijn mening" typen, terwijl het "naar mijn mening" moet zijn, die reken ik niet echt tot mijn doelgroep.
Mensen die denken dat "het geluid van je stem" een soort digitale 1-0 meting kan ondergaan, waarbij ene "tonks" bepaalt of het 1 of 0 is, right, daar zat de wereld op te wachten, en daar ga ik me iets van aantrekken. Eg wel. Dream on!

Ik ga wat beters doen. Kerstlampjes ophangen voor Emma of zo
Bij de Praxis hebben ze hele mooie lichtjes, 96 MINI-LIGHT voor 11 euro met een heel lang end kabel.
pi_32954195
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef jult het volgende:

[..]

Mensen die denken dat ik een "podcast" maak hebben het meteen al mis. Ik heb zelf weinig met iPods, en hier zijn wat mp3-tjes die een stuk ouder zijn dan "podcasts" en die je ook kunt downloaden, die ook van mij afkomstig zijn.
Mensen die vinden dat een podcast zus of zo hoort te zijn, die hebben er niet veel van begrepen.
Mensen die "na mijn mening" typen, terwijl het "naar mijn mening" moet zijn, die reken ik niet echt tot mijn doelgroep.
Mensen die denken dat "het geluid van je stem" een soort digitale 1-0 meting kan ondergaan, waarbij ene "tonks" bepaalt of het 1 of 0 is, right, daar zat de wereld op te wachten, en daar ga ik me iets van aantrekken. Eg wel. Dream on!

Bij de Praxis hebben ze hele mooie lichtjes, 96 MINI-LIGHT voor 11 euro met een heel lang end kabel.
Mensen die "Eg wel" typen, terwijl het "Echt wel" moet zijn, zijn achterlijke kutidioten!
pi_32954266
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:51 schreef de_sapje het volgende:

[..]

Mensen die "Eg wel" typen, terwijl het "Echt wel" moet zijn, zijn achterlijke kutidioten!
+1 scherp.
pi_32954322
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef jult het volgende:

[..]

Nigger please.

Ten eerste reageer en verdedig je je zelf in een PODCAST topic, op je website noem je het ook podcasts dus niet huilen.

Het geluid van je stem is gewoon kut het klinkt alsof je neus altijd dicht zit en alsof je net van een hockeykamp afkomt, daarom is je podcast minder aantrekkelijk.

Als je niks meer te zeggen hebt ga je dan op spelfouten letten? "Die reken ik niet tot mijn doelgroep".
Wat een idioot, en dat zegt die persoon die in het zelfde bericht "Eg wel" typt .

Erg kansloos dat je zo snel op je teentjes bent getrapt
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:56:05 #143
131343 DJBroadcast
Pump up the volume
pi_32957823
Dit gaat echt nergens meer over
pi_32957881
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:56 schreef DJBroadcast het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over
Podcasts toch? Ze voeren gewoon een mooie discussie of deze podcast al dan niet van hoog niveau is.
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:06:11 #145
131343 DJBroadcast
Pump up the volume
pi_32958089
Jawel, maar de argumenten die worden aangedragen...
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:06:24 #146
130911 Davidvisser
Hola! ¿Qué tal?
pi_32958101
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef tonks het volgende:

Oja nog een tip [afbeelding] probeer eens met een ander nep accent te praten. dit klinkt als een hockeykneus van 20 met zijn neus dicht.
dit is triest zeg, gewoon aanvallen...

Maat, ik zal je eens wat vertellen. ik luister zelf naar bovengenoemde podcast, heb ook een eigen podcast en inderdaad, ik reageer ook op andere podcast. Leuk he, zo'n klein wereldje! Maar je bent van harte welkom eens langs te komen!

Als het je niet bevalt, ga jij toch lekker FOK!radio luisteren?

(talkin' 'bout incest)
All you need is love, but all you get is homework
pi_32958956
Even kalm allemaal Of jullie heb bij deze willen laten liggen.
pi_32964906
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:06 schreef Davidvisser het volgende:

[..]

dit is triest zeg, gewoon aanvallen...

Maat, ik zal je eens wat vertellen. ik luister zelf naar bovengenoemde podcast, heb ook een eigen podcast en inderdaad, ik reageer ook op andere podcast. Leuk he, zo'n klein wereldje! Maar je bent van harte welkom eens langs te komen!

Als het je niet bevalt, ga jij toch lekker FOK!radio luisteren?

(talkin' 'bout incest)
Hij valt mij net zo hard aan maar leuk dat je je vriendje beschermt hoor .

En nee, niet leuk zo'n klein wereldje, zo spreek je niemand aan alleen andere podcasters die luisteren zodat ze hun eigen site kunnen spammen in de comments.

En nee, ik kom niet langs, ik klikte net op je website en begon te huilen van het design . toen heb ik de site maar weggeklikt.

En FOKradio luister ik regelmatig (elke maandag), die hebben tenminste wat te melden in tegenstelling tot één of andere aap die zit te vertellen dat hij net een pepernoot gegeten heeft.
pi_32965463
Ik ben het voor de verandering eens helemaal met tonks eens. Die podcasts van Domien Verschuren(koelcast), Elger van der Wel(E-cast) en Bern Krelerger(ofzo de pod op) slaan helemaal nergens. Het zijn gewoon 3 vriendjes die elkaar constant zitten te promoten en weet ik veel wat. Ook de opzet van die 3 podcasts is echt exact hetzelfde. En nu denkt elke nieuwe podcaster dat je het zo moet doen....
  zaterdag 10 december 2005 @ 22:10:44 #150
130911 Davidvisser
Hola! ¿Qué tal?
pi_32980803
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 07:21 schreef tonks het volgende:

[..]

Hij valt mij net zo hard aan maar leuk dat je je vriendje beschermt hoor .

En nee, niet leuk zo'n klein wereldje, zo spreek je niemand aan alleen andere podcasters die luisteren zodat ze hun eigen site kunnen spammen in de comments.

En nee, ik kom niet langs, ik klikte net op je website en begon te huilen van het design . toen heb ik de site maar weggeklikt.

En FOKradio luister ik regelmatig (elke maandag), die hebben tenminste wat te melden in tegenstelling tot één of andere aap die zit te vertellen dat hij net een pepernoot gegeten heeft.
Dude, je bent geeneens welkom op m'n site...
All you need is love, but all you get is homework
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')