Moet je eens naar de Amerikaanse "scene" luisteren. Daar is dat nog veel 'erger' als je je eraan wilt ergeren en erop gaat letten. En die verstaan ons niet eens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:11 schreef tonks het volgende:
De nederlandse podcast "scene" is echt flut, er zijn eigenlijk maar een stuk of 10 mensen die allemaal een podcast hebben en allemaal vrienden zijn en die allemaal elkaar skypen en over elkaar praten, dus eigenlijk is er maar 1 podcast.
Of de MacTV Video-podcastquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:05 schreef tonks het volgende:
Als je een Mac hebt is The maccast ook erg leuk!
Oee iemand is snel op zijn teentjes getraptquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:11 schreef jult het volgende:
[..]
Moet je eens naar de Amerikaanse "scene" luisteren. Daar is dat nog veel 'erger' als je je eraan wilt ergeren en erop gaat letten. En die verstaan ons niet eens.
Sowieso, dat eeuwige downtalken waar het om Nederlandse producties gaat, waar slaat dat toch op? Dat je je eigen land en taal haat, OK, maar dan "is" het niet "echt flut". Percentueel (afgezet tegen het aantal podcasts) is het niveau in Nederland juist veel hoger dan bijv. in de USA.
Daarbij komt, de mening van ene "tonks" is niet bepaald doorslaggevend voor die van heel Nederland.
En nog afgezien daarvan: Who the fuck cares? Dan luister je niet. Nobody is forcing you to do anything here. Dat gezeik altijd van die domme luisteraars.
zoooo jesus die podcast duurt gewoon een uurquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef tonks het volgende:
Ik bedoel luister eens naar je eigen podcast man dit is gewoon 100% niks.
Je stem klinkt voor geen meter, waarom heb jij het idee dat je die radio stem moet opzetten?
Je hebt het nergens over, IK bedoel er zijn zat podcasts die niet over een bepaald onderwerp gaan, maar dan is het nog leuk. Bij jou is dat niet, jammer.
Oja nog een tip [afbeelding] probeer eens met een ander nep accent te praten. dit klinkt als een hockeykneus van 20 met zijn neus dicht.
Ik luister nooit naar je showquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:52 schreef jult het volgende:
Ach gut, "tonks" is geraakt en nu jaloers of zo?
Oh wacht, "tonks" is natuurlijk die figuur van tweecent.blogspot.com.
En als je tijd je zo way too precious is, WAAROM luister je dan? Ik zet dingen altijd gewoon af of uit als ik ze niet leuk vind. Kennelijk wil je het toch horen, of wat is dat voor nonsens?
Overigens ben je de eerste die deze vreemde 'argumenten' gebruikt. Als me iets wordt verweten is het namelijk juist dat ik geen accent heb, thank you very much.
En nee, ik stop niet. Al was het maar om jou te kunnen ergeren! ;-)
Je kunt nog niet eens schrijven.quote:zoooo jesus die podcast duurt gewoon een uur![]()
ik vin het pure leedvermaak
Ben ik ineens 47 geworden? Hoe dat zo? En wat denk je trouwens, dat jij al dood bent voor je 47 bent, of hoe moet ik dat opvatten? Het leven is voorbij als je 47 bent, or what's the deal here? Vraag het eens aan je ouders.quote:edit: wat ben jij voor zieke gast 47-jarige kerel die over meisjes van mijn leeftijd praat BAH BAH BAH![]()
smeerlap, viezerik, ranzepansquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef jult het volgende:
[..]
Je kunt nog niet eens schrijven.
[..]
Ben ik ineens 47 geworden? Hoe dat zo? En wat denk je trouwens, dat jij al dood bent voor je 47 bent, of hoe moet ik dat opvatten? Het leven is voorbij als je 47 bent, or what's the deal here? Vraag het eens aan je ouders.
En dan vooral blijven luisteren in de hoop de maker te kunnen 'pakken' op fouten. Geloof me: Het deert me niet, en het werkt niet. In de volgende episode zal ik maar weer eens beginnen met een disclaimer voor de luisteraars die vooral NIET moeten luisteren. Misschien dat het kwartje eens valt.
Mensen die denken dat ik een "podcast" maak hebben het meteen al mis. Ik heb zelf weinig met iPods, en hier zijn wat mp3-tjes die een stuk ouder zijn dan "podcasts" en die je ook kunt downloaden, die ook van mij afkomstig zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:12 schreef tonks het volgende:
een podcast gaat om de inhoud en na mijn mening om het geluid van je stem
Mensen die "Eg wel" typen, terwijl het "Echt wel" moet zijn, zijn achterlijke kutidioten!quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef jult het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik een "podcast" maak hebben het meteen al mis. Ik heb zelf weinig met iPods, en hier zijn wat mp3-tjes die een stuk ouder zijn dan "podcasts" en die je ook kunt downloaden, die ook van mij afkomstig zijn.
Mensen die vinden dat een podcast zus of zo hoort te zijn, die hebben er niet veel van begrepen.
Mensen die "na mijn mening" typen, terwijl het "naar mijn mening" moet zijn, die reken ik niet echt tot mijn doelgroep.
Mensen die denken dat "het geluid van je stem" een soort digitale 1-0 meting kan ondergaan, waarbij ene "tonks" bepaalt of het 1 of 0 is, right, daar zat de wereld op te wachten, en daar ga ik me iets van aantrekken. Eg wel. Dream on!
Ik ga wat beters doen. Kerstlampjes ophangen voor Emma of zo
Bij de Praxis hebben ze hele mooie lichtjes, 96 MINI-LIGHT voor 11 euro met een heel lang end kabel.
+1 scherp.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:51 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Mensen die "Eg wel" typen, terwijl het "Echt wel" moet zijn, zijn achterlijke kutidioten!![]()
Nigger please.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:44 schreef jult het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik een "podcast" maak hebben het meteen al mis. Ik heb zelf weinig met iPods, en hier zijn wat mp3-tjes die een stuk ouder zijn dan "podcasts" en die je ook kunt downloaden, die ook van mij afkomstig zijn.
Mensen die vinden dat een podcast zus of zo hoort te zijn, die hebben er niet veel van begrepen.
Mensen die "na mijn mening" typen, terwijl het "naar mijn mening" moet zijn, die reken ik niet echt tot mijn doelgroep.
Mensen die denken dat "het geluid van je stem" een soort digitale 1-0 meting kan ondergaan, waarbij ene "tonks" bepaalt of het 1 of 0 is, right, daar zat de wereld op te wachten, en daar ga ik me iets van aantrekken. Eg wel. Dream on!
Ik ga wat beters doen. Kerstlampjes ophangen voor Emma of zo
Bij de Praxis hebben ze hele mooie lichtjes, 96 MINI-LIGHT voor 11 euro met een heel lang end kabel.
Podcasts toch? Ze voeren gewoon een mooie discussie of deze podcast al dan niet van hoog niveau is.quote:
dit is triest zeg, gewoon aanvallen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef tonks het volgende:
Ik bedoel luister eens naar je eigen podcast man dit is gewoon 100% niks.
Je stem klinkt voor geen meter, waarom heb jij het idee dat je die radio stem moet opzetten?
Je hebt het nergens over, IK bedoel er zijn zat podcasts die niet over een bepaald onderwerp gaan, maar dan is het nog leuk. Bij jou is dat niet, jammer.
Oja nog een tip [afbeelding] probeer eens met een ander nep accent te praten. dit klinkt als een hockeykneus van 20 met zijn neus dicht.
Hij valt mij net zo hard aan maar leuk dat je je vriendje beschermt hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:06 schreef Davidvisser het volgende:
[..]
dit is triest zeg, gewoon aanvallen...
Maat, ik zal je eens wat vertellen. ik luister zelf naar bovengenoemde podcast, heb ook een eigen podcast en inderdaad, ik reageer ook op andere podcast. Leuk he, zo'n klein wereldje! Maar je bent van harte welkom eens langs te komen!
Als het je niet bevalt, ga jij toch lekker FOK!radio luisteren?
(talkin' 'bout incest)
Dude, je bent geeneens welkom op m'n site...quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij valt mij net zo hard aan maar leuk dat je je vriendje beschermt hoor.
En nee, niet leuk zo'n klein wereldje, zo spreek je niemand aan alleen andere podcasters die luisteren zodat ze hun eigen site kunnen spammen in de comments.
En nee, ik kom niet langs, ik klikte net op je website en begon te huilen van het design. toen heb ik de site maar weggeklikt.
En FOKradio luister ik regelmatig (elke maandag), die hebben tenminste wat te melden in tegenstelling tot één of andere aap die zit te vertellen dat hij net een pepernoot gegeten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |