De nederlandse podcast "scene" is echt flut, er zijn eigenlijk maar een stuk of 10 mensen die allemaal een podcast hebben en allemaal vrienden zijn en die allemaal elkaar skypen en over elkaar praten, dus eigenlijk is er maar 1 podcast.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef grunge-metal het volgende:
Sinds een paar dagen is er een nieuwe podcast van mijn drie lievelings podcasters. Namelijk Podcafé, gaat eigenlijk nergens over maar het is wel lachen
.
Het is nog te veel incrowd, wat dat betreft hebben sommige hierboven wel gelijk. Het gaat verder vooral om kwantiteit: er zijn gewoon nog niet heel veel indie podcasters, het zijn veelal jongeren die voor DJ spelen, zo'n 3FM-stem opzetten en verder niet veel te melden hebben. En het heel veel over podcasting hebben, en het feit dat zij podcaster zijn, et cetera. Maar er zijn uitzonderingen, ik luister bijvoorbeeld graag naar de Berry en Uli Show.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:29 schreef DJBroadcast het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd waarom de Nederlandse podcastscene volgens jullie zo tegenvalt. Wat is precies het probleem? Is het het bellen van anderen in die scene, is het de muziek, zijn het de items?
Berry en Uli is/zijn inderdaad geweldig! Zo zouden meer podcast zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:37 schreef doedelzak13 het volgende:
[..]
...het zijn veelal jongeren die voor DJ spelen, zo'n 3FM-stem opzetten en verder niet veel te melden hebben.
wtf!!! dat wist ik niet!! te vet gewoonquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:50 schreef Geqxon het volgende:
En laten we de Happy Tree Friends video-podcast niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |