Ja, dat is inderdaad een meesterwerk.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:00 schreef spacemangraig het volgende:
Vergeet Spirit of Eden niet, wordt gezien als hét meesterwerk.
Die plaat vind ik niet om aan te horen, maar goed, da's weer heel andere Talk Talk.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:00 schreef spacemangraig het volgende:
Vergeet Spirit of Eden niet, wordt gezien als hét meesterwerk.
Zoooo mooi!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:00 schreef Harry_Sack het volgende:
Life's what you make it
Dum dum girl
Living in another world
Daarom is dit topic nog open.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je de Topicopener niet kwalijk nemen zonder zoekfunctie.
Jij bent niet goed wijs, man.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vond Talk Talk geweldig tot aan Spirit of eden..saai geneuzel en de benummering op de cd klopte ook nog niet eens
Nee, het is eerder kunst, inderdaad. Zonde man.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Smaken verschillen. Ik vind dat er toch op zijn minst een liedje in te ontdekken moet zijn en daar is op die albums zo goed als geen sprake van.
Eensch.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze zijn juist op hun allerbest op Spirit of Eden en Laughing Stock.
Meesterwerkjes zijn het.
Spirit of Eden en Laughing Stock zijn ook geen gemakkelijke albums.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:06 schreef spacemangraig het volgende:
Tot nu toe vind ik Spirit of Eden of bepaalde momenten erg indrukwekkend, maar als geheel een beetje saai. Maar dat kan nog veranderen natuurlijk.
Zonde, want er is niets goeds voor teruggekomenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:00 schreef Harry_Sack het volgende:
Life's what you make it
Dum dum girl
Living in another world
Dat zijn ook succesvolle nummers van Talk talk. Ik denk dat het gestorven is met de afsluiting van de jaren 80, zoals zoveel bandjes...
Clip heb ik nooit gezien, maar ik vind dit het beste nummer van ze.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:59 schreef kamagurka het volgende:
Life's what you make it is veel beter dan it's my life overigensDe beste clip van ze ook..
Talk talk vergelijken met de Spandau Balletjesquote:Op donderdag 28 april 2005 19:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
best aardig band is dat toch gebleven. Beetje gedateerd maar zeker niet zo fout als Spandau Ballado of dat soort meuk.
Dat is zo irritant soms ja die eerste 3 nummers als 1 track (maar meestal luister ik het album toch in zn geheel), ik dacht altijd dat dat zo hoorde maar een goede bedoeling daarachter kan ik eigenlijk ook niet bedenken...staat dat dan gewoon bekend als een drukfout?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vond Talk Talk geweldig tot aan Spirit of eden..saai geneuzel en de benummering op de cd klopte ook nog niet eens
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:16 schreef cafca het volgende:
@saskia: hoe kún je dat nou doen? It's my life weggeven.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |