Pienaar vond ik nog wel goed op 10, maar Babel, die maakte nutteloze overtredingenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:47 schreef twi het volgende:
Typisch trouwens, want Willem II speelde ook dramatisch. Maar typerend is hoe Heitinga telkens naar de bal liep en Grygera zat te schutteren achterin de laatste 10 minuten.
Emanuelson viel ook door de mand, die speelde echt belabberd. En Pienaar beging meer overtredingen dan dat 'ie nuttige passes gaf.
hij keek de ballen eruitquote:Op donderdag 21 april 2005 22:48 schreef twi het volgende:
Wat heeft iedereen toch over Moens? Die heeft echt niet zo bijzonder staan te keepen.
Op de overwinning?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die is de hele avond al ergens zuipen
Weinig unlucky aan hoor, zo enorm overheerst hebben we ook niet, behalve die drie toevallige kansen.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:51 schreef HansvanOchten het volgende:
De eerste die nu nog lucky ajax durft te zeggen![]()
Dat is gewoon slecht inschieten.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Twee van de lijn gehaald, een bal op op lat. Dit is nou niet bepaald lucky
Als je ze slap/slecht in schiet, gaan ze er niet in. Logisch. Nogmaals, daar is weinig unlucky aan.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Twee van de lijn gehaald, een bal op op lat. Dit is nou niet bepaald lucky
Willem II is inderdaad een veel betere ploeg dan PSV.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef cultheld het volgende:
Toch lijkt me dit minder pijnlijk voor de Ajacieden dan de ondergang van Feyenoord gisteren
Je zit er behoorlijk naast. Feyenoord is gewend om te verliezen en geen prijzen te pakken. Ajax niet. Die hoort elke prijs te winnen en daar gaan alle echte ajacieden ook van uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef cultheld het volgende:
Toch lijkt me dit minder pijnlijk voor de Ajacieden dan de ondergang van Feyenoord gisteren
Nogmaals, als ik er 1 van de komende 6 moet verliezen, zou ik deze hebben gekozen. De Amstel Cup is meer een prestigestrijd met PSV. Die kunnen we nu niet aan gaan, dus dan maar vasthouden aan die 2e plek.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef cultheld het volgende:
Dat was gewoon heel slecht ingeschoten, het zo'n beetje voor open doel.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef Toewan het volgende:
Mitea die de bal op de lat schiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |