Idd,begint behoorlijk saai te worden nu!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:06 schreef Orginial het volgende:
En Suzanne mag ook wat meer peper in haar reet!
Ludo noemde Janine's naam in zijn slaap terwijl Valerie natuurlijk gewoon naast hem lag.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:18 schreef mic_forever het volgende:
hoe ws et einde vandaag?
Totaal geen weekcliff.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:18 schreef mic_forever het volgende:
hoe ws et einde vandaag?
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:27 schreef digispeed het volgende:
wat weten jullie het allemaal weer leuk te vertellen.
Waar blijft het huwelijk en de kindertjes?quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:20 schreef Orginial het volgende:
Victoria Koblenko gaat samenwonen met haar vriend.![]()
Hij is mooiquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:30 schreef Orginial het volgende:
Ik heb een nieuwe avatar van Victoria Koblenko.
Raar,want ik vond deze afleveringen juist beter dan de weken ervoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:45 schreef Orginial het volgende:
GTST heeft de afgelopen 3 uitzendingen niet meer dan 1,6 miljoen kijkers weten te boeien.
Normaal: 1,9 t/m 2,3 miljoen
Inderdaad, ligt dus gewoon aan de kijkers. GTST gaat juist vooruitquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Raar,want ik vond deze afleveringen juist beter dan de weken ervoor.
Iddquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad, ligt dus gewoon aan de kijkers. GTST gaat juist vooruit![]()
Janine die achter Ludo aangaat is de beste actie die ze hadden kunnen bedenken![]()
Maar als ze het weer te snel gaan doen,zoals dat Ludo zo snel weer toegeeft dan krijg je weer hetzelfde liedje.Dat zou het saai maken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:04 schreef Nory het volgende:
Het werd ook tijd. Janine en Ludo passen veel beter bij elkaarDag Valerie
Gelukkig wel!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:36 schreef Nory het volgende:
Nou, voor mij kan het niet snel genoeg gaan. Elle van Rijn ging toevallig niet uit Gtst?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |