Denk het niet.. denk dat Valerie minder fel is als ze lijkt. Ze pikt het gewoon nog een tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:26 schreef Nano het volgende:
Nou nog een paar keer die naam tijdens de seks eruit gooien en we zijn terug bij Janine.![]()
De laatste aflevering neem ik aan? Isabella gaat vast dood, ze wordt weer gek of ze gaat weg met haar kindje. Valerie vertrekt dus omdat ze een nieuwe baan heet ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:39 schreef Orginial het volgende:
Victoria Koblenko is voor het laatst te zien in de cliffhanger van seizoen 15, en wel op 26 juli 2005.
Elle van Rijn is voor het laatst te zien op 19 september.
Ze verhuist naar Groningen (haar vriend gaat daar voetballen). En daarbij vond ze dat Isabella 'op' was.quote:Op zondag 24 april 2005 17:04 schreef Nory het volgende:
Waarom gaat Victoria Koblenko eigenlijk weg?
Ik ben het er wel mee eens,mits ze een goed afscheid krijgt!quote:Op zondag 24 april 2005 17:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze verhuist naar Groningen (haar vriend gaat daar voetballen). En daarbij vond ze dat Isabella 'op' was.
Ik ook.quote:Op zondag 24 april 2005 17:08 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens,mits ze een goed afscheid krijgt!
Ja ik ben benieuwd naar Doodeind!quote:Op zondag 24 april 2005 17:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook.
Ze kan nog wel meer dan GTST denk ik zo.
Die aanslag was in scène gezet.Om Ludo dwars te zitten,toch?quote:Op zondag 24 april 2005 17:23 schreef Siriusje het volgende:
Vraagje ^^
Maxemiliaan (vader van Ludo & Stefano).. wat heeft die eigenlijk allemaal op z'n geweten :p
Ik weet dat ie Ludo vroeger vaak sloeg, Sofia heeft verkracht en dat ie iets te maken heeft met de aanslag op Ludo en Stefano. Maar ik weet niet precies hoe dat laatste is gegaan. En heeft hij verder nog iets gedaan wat nog wel leuk is om te weten?
quote:Op zondag 24 april 2005 16:07 schreef Nano het volgende:
[afbeelding]
Sjors heeft heel vaak het shirtje aan met hondje Bobby erop.Maar is het jullie opgevallen dat ook Morris dit shirtje draagt?
Ja volgens mij zat dat erachter!quote:Op zondag 24 april 2005 18:11 schreef Siriusje het volgende:
Was inderdaad in scene gezet, maar wat voor bijbedoeling ? (Om Stefano bij Ludo weg te krijgen ovzo?)
GTST heeft gewoon wat met honden.Sil,Balou en alle shirtjes!quote:Op zondag 24 april 2005 18:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook Charlie heeft iets met honden... (GTST #2874, DO. 06-01-2005)
Tijdens deze scène in Scala was er op de achtergrond ook een blaffende hond te horen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Stefano heeft al heel wat mensen laffe hond genoemd.quote:Op zondag 24 april 2005 18:24 schreef Nano het volgende:
GTST heeft gewoon wat met honden.Sil,Balou en alle shirtjes!
quote:Op zondag 24 april 2005 18:37 schreef Iwan1976 het volgende:
VRAAG: Hoe heette het hondje van Robert en Jef Alberts?Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 18:37 schreef Iwan1976 het volgende:
VRAAG: Hoe heette het hondje van Robert en Jef Alberts?Hier snap ik niks van..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
Haar rol Isabella is op. Victoria zelf niet.quote:Op zondag 24 april 2005 19:14 schreef Perrow het volgende:
Victoria Koblenko is idd wel erg op.
Ik niet. Rikquote:
Laat het dur maar niet horen.quote:Op zondag 24 april 2005 19:19 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Haar rol Isabella is op. Victoria zelf niet.![]()
Gues what? Ik ook nietquote:
Dennis en?quote:Op zondag 24 april 2005 18:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En Stefano heeft al heel wat mensen laffe hond genoemd.![]()
Nee.quote:Op zondag 24 april 2005 19:21 schreef Wilbert87 het volgende:
Heeft iemand nog een leuke GTST site?
Ray? Benjamin?quote:
Net of zij in dit topic kijkt.quote:
Dat is Yvonne, niet Anita.quote:
Ik wil gewoon de hele oude garde.quote:
Nicequote:Op zondag 24 april 2005 18:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook Charlie heeft iets met honden... (GTST #2874, DO. 06-01-2005)
Tijdens deze scène in Scala was er op de achtergrond ook een blaffende hond te horen.![]()
She will..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |