Wij maken hier nooit grappenquote:Op woensdag 20 april 2005 17:57 schreef BVO het volgende:
[..]
WANNEER LEER JIJ NOU EENS DAT GRAPJES HIER NIET GEWAARDEERD WORDEN?!?!?!?!?!
LEER EERST EEN NEDERLANDS!quote:Op woensdag 20 april 2005 17:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij maken hier nooit grappen
BVO, IK VIND JOU EEN GORE SUKKEL DAT NOG LELIJKER IS DAN JANTJE SMIT!!!
Je snapt het niet. Ik ga niet naast mijn vraag nog TVP neerzettenquote:Op woensdag 20 april 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
TVP is niet anders dan een zinloze post in een topic zodat hij verschijnt in je MyAT.
Dus als je gewoon een vraag stelt in dat topic, verschijnt hij ook wel in de MyAT hoor.
Dan hoef je het woordje 'TVP' er niet bij te zetten, ofzo
Al denken sommigen dat wel
Ik zeg meestal iets nutteloos als: 'hoi'quote:Op woensdag 20 april 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
TVP is niet anders dan een zinloze post in een topic zodat hij verschijnt in je MyAT.
Dus als je gewoon een vraag stelt in dat topic, verschijnt hij ook wel in de MyAT hoor.
Dan hoef je het woordje 'TVP' er niet bij te zetten, ofzo
Al denken sommigen dat wel
't Is goed schatquote:Op woensdag 20 april 2005 18:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ik ga niet naast mijn vraag nog TVP neerzetten
Ik bedoel, dan TVP (lees dat als een werkwoord) ik mijn postDus bookmark ik hem en dan hoef ik niet te zoeken in welke pagina die vraag ook al weer was van dat topic
Is ie ook, een Jantje Smit look-a-like moet je niet als een mens beschouwenquote:Op woensdag 20 april 2005 18:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je een voorwerp volgens Dizer!
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zeg meestal iets nutteloos als: 'hoi'![]()
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 20 april 2005 18:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is ie ook, een Jantje Smit look-a-like moet je niet als een mens beschouwen
Slechts een smiley voldoet ook.quote:
Oh nee?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:03 schreef BVO het volgende:
"Dat" verwees naar "Sukkel".
Dan is het dus altijd fout, aangezien sukkel niet onzijdig is.
'quote:Op woensdag 20 april 2005 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Slechts een smiley voldoet ook.
''
Lijfolie?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:05 schreef Dizer het volgende:
Wat heb ik gezond gegeten vandaag zeg
Ik heb tonijn met een beetje majo en citroen en lijfolie met tomaat en feta kaas en walnoten door elkaar gegooid. Zout eroverheen en wat brood erbij. En achteraf een sinaasappel
Mits vergezeld van een PI dan, anders is het wel heel kaal.quote:
Ook een goedenavondquote:Op woensdag 20 april 2005 18:05 schreef niksan het volgende:
Bupa
Betaal jij die boete eens
Anders krijg je geen diploma![]()
Dat zeiden ze bij mij op school
1-1quote:Op woensdag 20 april 2005 18:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Lijfolie?
Wat is dat?
Ik geloof niet dat dat bij ons in de super ligt
Je moet nog zoveel leren meid. Lijfolie maak je zelfquote:Op woensdag 20 april 2005 18:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Lijfolie?
Wat is dat?
Ik geloof niet dat dat bij ons in de super ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |