Dat mag niet idiootquote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik leef nog mensen, don't worry.
Ja, ik was even bij Dada geweest.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:47 schreef Nano het volgende:Leef je?
Ik vroeg me al af waarom er opeens een berichtje van jou kwam
Hoe is het nu met Dada?quote:Op woensdag 20 april 2005 17:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik was even bij Dada geweest..
But I'm back.
Die heeft Airelle (en volgens mij ook een keer Orginial) al twee keer "gewaarschuwd".quote:Op woensdag 20 april 2005 17:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die heb ik in dit topic nog nooit zien zeuren over TVP's hoor
Duiveltja wel hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 17:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die heb ik in dit topic nog nooit zien zeuren over TVP's hoor
Hij doet hetquote:Op woensdag 20 april 2005 17:51 schreef MissBliss het volgende:
*test*
Bupa, ik kan dat ding niet toevoegen aan favorieten hoor
Even kijken of het nu gelukt is.
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:51 schreef MissBliss het volgende:
*test*
Woeiquote:Op woensdag 20 april 2005 17:51 schreef MissBliss het volgende:
*test*
Ja ok, maar wat is nou het nut van een TVP aan het begin van een topicquote:Op woensdag 20 april 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, oke
Maar soms heb je gewoon even een 'TVP bui'
Als dat al niet eens meer mag![]()
Ik heb hem bij 'koppelingen' gezet, wat boeit mij de windows-site nou?quote:Op woensdag 20 april 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Ga naar een of andere site (Bijvoorbeeld deze pagina)
Voeg deze pagina toe aan je favorieten.
Ga naar je favorieten, rechtermuisknop op die link >>> properties/eigenschappen.
Je verandert de naam in bijv. "Rode pijltjes" en je verandert de link in de link die ik je gaf.
Nu heb je het toch als favoriet
Het was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 17:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ok, maar wat is nou het nut van een TVP aan het begin van een topic
Kijk als iemand een TVP nou halverwege een topic plaatst of zo iets, dan snap ik dat nog wel.
Ik gebruik een TVP zoals bijvoorbeeld bij de topic: Hoe heet dat nummer/artiest/album ook al weer reeks. Als ik daar een vraag heb gesteld, dan TVP ik tegelijk mijn vraag zodat ik niet hoef te zoeken waar mijn vraag ook al weer was. Snappie?
EN JIJ OOK ORGINIAL
WANNEER LEER JIJ NOU EENS DAT GRAPJES HIER NIET GEWAARDEERD WORDEN?!?!?!?!?quote:
TVP is niet anders dan een zinloze post in een topic zodat hij verschijnt in je MyAT.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ok, maar wat is nou het nut van een TVP aan het begin van een topic
Kijk als iemand een TVP nou halverwege een topic plaatst of zo iets, dan snap ik dat nog wel.
Ik gebruik een TVP zoals bijvoorbeeld bij de topic: Hoe heet dat nummer/artiest/album ook al weer reeks. Als ik daar een vraag heb gesteld, dan TVP ik tegelijk mijn vraag zodat ik niet hoef te zoeken waar mijn vraag ook al weer was. Snappie?
EN JIJ OOK ORGINIAL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |