Ik dus wel en ik denk niet dat het overgaat.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja hoor.Ik had in het begin van de middag ook wel een probleem met web-log.nl maar nu niet meer![]()
How about a spywarecheck?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:49 schreef Orginial het volgende:
Kutcomputer, ik kan gewoon net zo goed me website weggooien, ik kan niet meer op weblogs komen. Te veel spyware ofzo.
Wacht nou maar rustig tot morgen.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik dus wel en ik denk niet dat het overgaat.![]()
Wat is Lush en wat is er zo fantastisch aan?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:06 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
![]()
Even mijn nieuwe liefde voor Lush etaleren.![]()
Lush is een winkel vol cosmetica. Zeepjes, shampoo's, conditioners, lipbalsems, enz.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat is Lush en wat is er zo fantastisch aan?
www.lush.nlquote:Wij geloven in het maken van effectieve producten uit fruit, groenten, essentiële oliën en veilige synthetische stoffen, zonder dierlijke ingrediënten en in het vermelden van alle ingrediënten op de etiketten.
Wij geloven in het kopen van producten van bedrijven die geen proefdieren gebruiken.
Wij geloven in het met de hand bereiden van verse producten, het drukken van eigen etiketten en het maken van eigen geurstoffen.
Wij geloven in lange badsessies bij kaarslicht, massages en het huis te vullen met heerlijke natuurlijke geuren.
Wij vinden dat onze producten hun prijs waard moeten zijn, dat wij winst mogen maken en dat de consument altijd gelijk heeft.
Wij vinden ook dat woorden als ‘vers’ en ‘biologisch’ een oprechte betekenis hebben, wat verder gaat dan marketing.
Wat is er vandaag toch met zeepjesquote:Op woensdag 20 april 2005 21:10 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Lush is een winkel vol cosmetica. Zeepjes, shampoo's, conditioners, lipbalsems, enz.
[..]
www.lush.nl![]()
Amsterdam of Maastrichtquote:Op woensdag 20 april 2005 21:10 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Lush is een winkel vol cosmetica. Zeepjes, shampoo's, conditioners, lipbalsems, enz.
[..]
www.lush.nl![]()
Nano, kan jij de weblog tijdelijk alleen/met Frey doen?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:15 schreef Nano het volgende:
Nationale zeepjesdag!
Neequote:Op woensdag 20 april 2005 21:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nano, kan jij de weblog tijdelijk alleen/met Frey doen?![]()
Haarlem nu ook.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Amsterdam of Maastricht
Wel een online shop, maar die winkels zijn juist zo leuk om te snuffelen vind ik
Ha-haquote:Op woensdag 20 april 2005 21:23 schreef Nano het volgende:
Mijn broertje heeft een hangslot en leest de achterkant voor.
"Je mag hem nooit aan een auto doen......."
Zit hij me raar aan te kijken.Zegt hij ineens:
"Ja,en je mag er nooit een hond mee vastbinden!"
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:23 schreef Nano het volgende:
Mijn broertje heeft een hangslot en leest de achterkant voor.
"Je mag hem nooit aan een auto doen......."
Zit hij me raar aan te kijken.Zegt hij ineens:
"Ja,en je mag er nooit een hond mee vastbinden!"
Anthenyquote:
Haarlem ligt ook niet echt in de buurtquote:Op woensdag 20 april 2005 21:24 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Haarlem nu ook.![]()
En je moet inderdaad lekker kunnen snuffelen overal aan.![]()
Het ligt beide niet in mijn buurtquote:Op woensdag 20 april 2005 21:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haarlem ligt ook niet echt in de buurt
Maar ja, misschien kom ik een keer in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |