Op hoeveel verschillende manieren heb jij die site van je nou al in je sig gezet?quote:
Dat was geen smoes!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dit de "Big-Crash-smoes" weer? [afbeelding]
Ha, dat had ik ook gezien!quote:
Met deze smilie maak je het weer goed en verdien je de rode-pijltjes-PIquote:
Ah, dat maakt mn avond weer goedquote:Op woensdag 20 april 2005 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met deze smilie maak je het weer goed en verdien je de rode-pijltjes-PI
Wel weer te laat he! De rel is al overquote:Op woensdag 20 april 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih helpt jullie wel weer...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht dat ik wel genoeg credit had verdiend voor de rest van de weekquote:
Stik toch in je popcornquote:Op woensdag 20 april 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel weer te laat he! De rel is al over [afbeelding]
Maar de week duurt nog zo langquote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel genoeg credit had verdiend voor de rest van de week
Ja, nou kan ik het dus zelf niet eten hequote:Op woensdag 20 april 2005 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stik toch in je popcorn
RELLUH!!!!!
We zijn potverdorie al over de helftquote:
Nou we moeten nog 4 dagen en er zijn er pas 3 geweest DUS!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zijn potverdorie al over de helft [afbeelding]
Whehe, ik ook niequote:Op woensdag 20 april 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ha, dat had ik ook gezien!voor Bupa
Ik wou zeggen dat je geen gelijk had, maar je hebt 't wel ... dus ik kan geen rel met je beginnenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou we moeten nog 4 dagen en er zijn er pas 3 geweest DUS!!! [afbeelding]
En vanmiddag dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:49 schreef Orginial het volgende:
Kutcomputer, ik kan gewoon net zo goed me website weggooien, ik kan niet meer op weblogs komen. Te veel spyware ofzo.
Ja hoor.Ik had in het begin van de middag ook wel een probleem met web-log.nl maar nu niet meerquote:Op woensdag 20 april 2005 20:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Af en toe met veel bombarie & dan viel die heel de tijd weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |