Neuh. Die is mij om het even. Zorg maar dat je wat doet met die lastige lotingen!quote:Op woensdag 20 april 2005 17:45 schreef pfaf het volgende:
De foto van Haley Cope, klopte niet. Zouden de biertapper en Bliksemschigt even willen kijken of ze nog iets willen wisselen?
We komen op het punt, dat de prijzen verdeeld gaan worden. De dames die zover zijn gekomen verdienen het allemaal en wil je het toernooi winnen, moet je van iedereen kunnen winnen. Lastige lotingen bestaan derhalve niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neuh. Die is mij om het even. Zorg maar dat je wat doet met die lastige lotingen!
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:26 schreef pfaf het volgende:
Karin Rodrigues - Fanny Rinne
Daniëlle Overgaag - Jelena Dokic
Maurizia Cacciatori - maria sharapova
Meghan Heany Grier - Gabrielle Reece
Sylvia Karres - Alexandra Kosteniuk
Niki Gudex - Eleni Petroulaki
Esther Vergeer - Franziska von Almsick
Amy Taylor - Haley Cope
Maria Kirilenko - Amy Acuff
Sasha Cohen - Gina Carrano
Fatima Moreira de Melo - Britta Heidemann
Gretha Smit - Anni Friesinger
Misty May - Amanda Beard
Lieve van Kessel - Anna Kournikova
Josefin Öqvist - Milene Domingues
franziska schenk - Sina Schielke
Niet eerlijk inderdaad...quote:Op woensdag 20 april 2005 19:40 schreef placebeau het volgende:
Aangezien Sharapova 6 foto's krijgt hier nog wat van Cacciatori
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe kun je nou in vredesnaam Kournikova t.o. Lieve v Kessel zettenquote:Karin Rodrigues
Daniëlle Overgaag
Maurizia Cacciatori
Meghan Heany Grier
Sylvia Karres
Niki Gudex
Franziska von Almsick
Haley Cope
Amy Acuff
Sasha Cohen
Fatima Moreira de Melo
Gretha Smit
Amanda Beard
Lieve van Kessel
Milene Domingues
Franziska Schenk
ik hou het zo als het wasquote:Op woensdag 20 april 2005 17:45 schreef pfaf het volgende:
De foto van Haley Cope, klopte niet. Zouden de biertapper en Bliksemschigt even willen kijken of ze nog iets willen wisselen?
Daniëlle Overgaagquote:Op woensdag 20 april 2005 17:26 schreef pfaf het volgende:
Karin Rodrigues - Fanny Rinne
Daniëlle Overgaag - Jelena Dokic
Maurizia Cacciatori - maria sharapova
Meghan Heany Grier - Gabrielle Reece
Sylvia Karres - Alexandra Kosteniuk
Niki Gudex - Eleni Petroulaki
Esther Vergeer - Franziska von Almsick
Amy Taylor - Haley Cope
Maria Kirilenko - Amy Acuff
Sasha Cohen - Gina Carrano
Fatima Moreira de Melo - Britta Heidemann
Gretha Smit - Anni Friesinger
Misty May - Amanda Beard
Lieve van Kessel - Anna Kournikova
Josefin Öqvist - Milene Domingues
franziska schenk - Sina Schielke
Beachvolleybal. Bikini's dus.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Wat voor sport doet Misty May eigenlijk? Met afstand de mooiste volgens mij...
beachvolleyquote:Op donderdag 21 april 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Wat voor sport doet Misty May eigenlijk? Met afstand de mooiste volgens mij...
Achja smaken verschillen (zal me leeftijd wel wezenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:28 schreef PyTh het volgende:
Sharapova is dus echt vet minder dan Cacciatori.
Ik zou het wel weten in ieder geval![]()
met smart zit te wachten op een foto van de vriendin van Fanneke, want die zal er ongetwijfeld beter uit zien dan !quote:Op donderdag 21 april 2005 18:33 schreef fanneke het volgende:
Maria Sharapova
Anna Kournikova
Niki Gudex
Amy Taylor
Sylvia Karres
Fatima de Moreira de Melo
de rest ziet er niet uit
Daarom heb ik ook op haar gestemdquote:Op maandag 25 april 2005 15:28 schreef PyTh het volgende:
Wat zit iedereen nou op Haley Cope te stemmen man
Amy is veel mooier![]()
Misschien dat ze het in het sportbabes "de mannen" toernooi inderdaad beter zou doenquote:Op maandag 25 april 2005 19:01 schreef thaleia het volgende:
Djinn Geurts (schermster) en ik dacht dat die het ook wel goed zou doen bij de mannen![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 22:05 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Misschien dat ze het in het sportbabes "de mannen" toernooi inderdaad beter zou doen![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 22:05 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Misschien dat ze het in het sportbabes "de mannen" toernooi inderdaad beter zou doen![]()
volgens mij is t afgelopen nacht geslotenquote:Kan ik nog een paar daagjes naar Center Parcs?
Tuurlijk, de stemming sluit volgende week dinsdag, om 4 minuten voor half 5 's ochtends!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |