Mijn definitie van verpaupering is idd blijkbaar anders dan van jou.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind dat je er een nogal grote definitie van verpauperd er op na houd. Cameratoezicht is er in praktisch elke stad. Tramsurveillanten zie ik eens in de 100 jaar verschijnen. Tuurlijk, ik zal niet ontkennen dat er bepaalde gebieden in R'dam zijn waar je na 12 uur snachts het beste niet kan komen. Maar die zijn er in elke grote stad, waar ook ter wereld en hoe monocultureel deze ook is.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:40 schreef NorthernStar het volgende:
Dus het kunnen evengoed aanhangers geweest zijn. Al dan niet doorhebbend hoe zoiets opgevat zou worden.
Wilders doet 5 keer per week aangifte.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
het zouden idd 'vrienden van wilders' kunnen zijn die een signaal willen afgeven. denk alleen wel dat er dan meteen gereageerd zou zijn nu blijkt dat wilders al aangifte heeft gedaan.
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:52 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Wilders doet 5 keer per week aangifte.
je hebt gelijk die bedreigingen tegen fortuyn en van gogh waren ook niet serieus.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
Eerlijk gezegd vindt ik het pure gejank. Zelfs de politie weet hier niet of het om aanhangers van Wilders gaat of juist tegenstanders. Het kan namelijk van alles betekenen. Die LPF gasten stuurde ook mailtjes naar zichzelf met bedreigingen en deden toen ook alsof het "moslims" waren. Stumpers.
En reageer nu eens intelligent ?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:06 schreef beffelholt het volgende:
[..]
je hebt gelijk die bedreigingen tegen fortuyn en van gogh waren ook niet serieus.
tis gewoon belachelijk dat de politie aan zoiets aandacht besteed. laat ze snel weer marocjes knuffelen das veel beter
Zegt nog meer over jou dat jij ze wel opmerkt, hebben radicale moslims een geheim merkteken wat de rest van ons niet opvalt of zo? Leg eens uit waarom jij het wel ziet want ik wil ze ook wel kunnen herkennen!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:40 schreef lionsguy18 het volgende:
Dat zegt genoeg over jou, of mag ik dit niet zeggen>?
Ach, ik kan mij herinneren dat er door Nieuw Rechts in Rotterdam posters zijn opgehangen met doodsbedreigingen gericht aan Volkert van der G., daar was lang niet zo'n ophef over van figuren zoals jij.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:57 schreef lionsguy18 het volgende:
Laten ze maar eens foto's met waxinelichtjes van een of andere imam neerzetten.
Dan schreeuwt Mutant01 moord en brand.
nee! dat was pertinent nadat hij een politicus vermoord had, of maakt dat in jouw wereldje niet uit?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, ik kan mij herinneren dat er door Nieuw Rechts in Rotterdam posters zijn opgehangen met doodsbedreigingen gericht aan Volkert van der G., daar was lang niet zo'n ophef over van figuren zoals jij.
Wie kaatst enzovoort...maar het ik bekend dat het incasseringsvermogen aan de rechterkant nogal minimaal is en het slachtoffergedrag maximaal.
Dat was toch al voor de veroordeling?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:38 schreef zoalshetis het volgende:
nee! dat was pertinent nadat hij een politicus vermoord had, of maakt dat in jouw wereldje niet uit?
Ja en? Wij leven in een rechtsstaat, niet in een land waar men zelf mag bepalen wat de strafmaat dient te zijn en mag op roepen om die op te leggen, of wel?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:38 schreef zoalshetis het volgende:
nee! dat was pertinent nadat hij een politicus vermoord had, of maakt dat in jouw wereldje niet uit?
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:40 schreef Exominiac het volgende:
[..]
Dat was toch al voor de veroordeling?
ik vond dat protest toch ff niet iets anders dan een protest wat gevoerd wordt door mensen die de democratie omzeep willen helpen. maar goed. onze meningen verschillen dus basaal.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja en? Wij leven in een rechtsstaat, niet in een land waar men zelf mag bepalen wat de strafmaat dient te zijn en mag op roepen om die op te leggen, of wel?
Of maakt dat in jouw wereldje niet uit?
schei nou toch uit..."voor zijn veroordeling". de man zat gevangen met de kruitsporen nog op zijn gezicht en de foto's als bewijs.quote:
Jij weet dus wie de daders zijn van dit 'grapje' en wat hun motieven zijn maar een oproep om de rechtsstaat aan te vallen en een politieke moord te plegen (op Volkert) is geen aanval op de democratie? Hm, nou ja, ok dan, dan hebben wij inderdaad basaal andere meningen op dat vlak.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond dat protest toch ff niet iets anders dan een protest wat gevoerd wordt door mensen die de democratie omzeep willen helpen. maar goed. onze meningen verschillen dus basaal.
een kleuter kan de was doen tenaanzien van dit "grapje". kom op zeg, als het sympathisanten waren geweest hadden die zich wel gemeld en bleek het allang een storm in een glas water. nu zie ik het idd nog als aanval op de rechtstaat en democratie. onze meningen zijn idd basaal heel anders.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij weet dus wie de daders zijn van dit 'grapje' en wat hun motieven zijn maar een oproep om de rechtsstaat aan te vallen en een politieke moord te plegen (op Volkert) is geen aanval op de democratie? Hm, nou ja, ok dan, dan hebben wij inderdaad basaal andere meningen op dat vlak.
Ah ja, rechts mag oproepen tot moord maar oh wee als de bal wordt teruggekaatst, dan is het land te klein.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:50 schreef zoalshetis het volgende:
een kleuter kan de was doen tenaanzien van dit "grapje". kom op zeg, als het sympathisanten waren geweest hadden die zich wel gemeld en bleek het allang een storm in een glas water. nu zie ik het idd nog als aanval op de rechtstaat en democratie. onze meningen zijn idd basaal heel anders.
rechts mag oproepen tot moord? waar?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah ja, rechts mag oproepen tot moord maar oh wee als de bal wordt teruggekaatst, dan is het land te klein.
Hypocriet gezwets.
NR, in Rotterdam.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:52 schreef zoalshetis het volgende:
rechts mag oproepen tot moord? waar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |