abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26383450
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind dat je er een nogal grote definitie van verpauperd er op na houd. Cameratoezicht is er in praktisch elke stad. Tramsurveillanten zie ik eens in de 100 jaar verschijnen. Tuurlijk, ik zal niet ontkennen dat er bepaalde gebieden in R'dam zijn waar je na 12 uur snachts het beste niet kan komen. Maar die zijn er in elke grote stad, waar ook ter wereld en hoe monocultureel deze ook is.
Mijn definitie van verpaupering is idd blijkbaar anders dan van jou.
Volgens mij behoort Rotterdam tot een van de arme steden van Nederland met een hoog werkloosheidspercentage. De middenklasse trekt naar de randgemeente en de sociale onderklasse blijft over.
Ik zie overmatig cameratoezicht in de metro's als een teken van verpaupering. Hetzelfde geldt voor coffeeshops en belhuizen bijv. Het is meer een algehele tendens.
Loop maar eens de westkruiskade af.
pi_26383517
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:40 schreef NorthernStar het volgende:

Dus het kunnen evengoed aanhangers geweest zijn. Al dan niet doorhebbend hoe zoiets opgevat zou worden.
Zoiets ja.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 20 april 2005 @ 19:51:26 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26383596
het zouden idd 'vrienden van wilders' kunnen zijn die een signaal willen afgeven. denk alleen wel dat er dan meteen gereageerd zou zijn nu blijkt dat wilders al aangifte heeft gedaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26383632
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
het zouden idd 'vrienden van wilders' kunnen zijn die een signaal willen afgeven. denk alleen wel dat er dan meteen gereageerd zou zijn nu blijkt dat wilders al aangifte heeft gedaan.
Wilders doet 5 keer per week aangifte.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 20 april 2005 @ 19:54:02 #55
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26383665
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:52 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Wilders doet 5 keer per week aangifte.
ja gemeen van hem he!!!
pi_26389447
Laten ze maar eens foto's met waxinelichtjes van een of andere imam neerzetten.
Dan schreeuwt Mutant01 moord en brand.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_26389756
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
Eerlijk gezegd vindt ik het pure gejank. Zelfs de politie weet hier niet of het om aanhangers van Wilders gaat of juist tegenstanders. Het kan namelijk van alles betekenen. Die LPF gasten stuurde ook mailtjes naar zichzelf met bedreigingen en deden toen ook alsof het "moslims" waren. Stumpers.
je hebt gelijk die bedreigingen tegen fortuyn en van gogh waren ook niet serieus.

tis gewoon belachelijk dat de politie aan zoiets aandacht besteed. laat ze snel weer marocjes knuffelen das veel beter
pi_26389850
Come on guys. Het is volstrekt onduidelijk waar het 'tableau' opslaat. Misschien is het een grap, een kunstproject, een kaalkopje dat doorgeschoten is in zijn verheerlijking of een vuige moslimterrorist die geloofde in vodoo met waxinelichtjes.
Beetje zinloos om nu al weer te oordelen. Wilders doet aangiifte, maar dat is voor hem routine. Iets is niet meer strafbaar of laakbaar omdat iemand er aangifte van doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door multatuli op 20-04-2005 23:15:17 ]
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  woensdag 20 april 2005 @ 23:11:34 #59
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_26389922
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:06 schreef beffelholt het volgende:

[..]

je hebt gelijk die bedreigingen tegen fortuyn en van gogh waren ook niet serieus.

tis gewoon belachelijk dat de politie aan zoiets aandacht besteed. laat ze snel weer marocjes knuffelen das veel beter
En reageer nu eens intelligent ?
Era Vulgaris
pi_26390324
geniaal

lijkt een beetje op mafia praktijken
pi_26390389
Wat eng

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2005 23:23:26 ]
pi_26392652
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:40 schreef lionsguy18 het volgende:
Dat zegt genoeg over jou, of mag ik dit niet zeggen>?
Zegt nog meer over jou dat jij ze wel opmerkt, hebben radicale moslims een geheim merkteken wat de rest van ons niet opvalt of zo? Leg eens uit waarom jij het wel ziet want ik wil ze ook wel kunnen herkennen!
pi_26392691
quote:
Op woensdag 20 april 2005 22:57 schreef lionsguy18 het volgende:
Laten ze maar eens foto's met waxinelichtjes van een of andere imam neerzetten.
Dan schreeuwt Mutant01 moord en brand.
Ach, ik kan mij herinneren dat er door Nieuw Rechts in Rotterdam posters zijn opgehangen met doodsbedreigingen gericht aan Volkert van der G., daar was lang niet zo'n ophef over van figuren zoals jij.
Wie kaatst enzovoort...maar het ik bekend dat het incasseringsvermogen aan de rechterkant nogal minimaal is en het slachtoffergedrag maximaal.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2005 00:36:36 ]
  donderdag 21 april 2005 @ 00:38:21 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26392743
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, ik kan mij herinneren dat er door Nieuw Rechts in Rotterdam posters zijn opgehangen met doodsbedreigingen gericht aan Volkert van der G., daar was lang niet zo'n ophef over van figuren zoals jij.
Wie kaatst enzovoort...maar het ik bekend dat het incasseringsvermogen aan de rechterkant nogal minimaal is en het slachtoffergedrag maximaal.
nee! dat was pertinent nadat hij een politicus vermoord had, of maakt dat in jouw wereldje niet uit?
pi_26392770
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:38 schreef zoalshetis het volgende:

nee! dat was pertinent nadat hij een politicus vermoord had, of maakt dat in jouw wereldje niet uit?
Dat was toch al voor de veroordeling?
Erik Nevland, onze messias
pi_26392779
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:38 schreef zoalshetis het volgende:

Ja en? Wij leven in een rechtsstaat, niet in een land waar men zelf mag bepalen wat de strafmaat dient te zijn en mag op roepen om die op te leggen, of wel?

Of maakt dat in jouw wereldje niet uit?
  donderdag 21 april 2005 @ 00:40:44 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26392781
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:40 schreef Exominiac het volgende:

[..]

Dat was toch al voor de veroordeling?
  donderdag 21 april 2005 @ 00:41:38 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26392797
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja en? Wij leven in een rechtsstaat, niet in een land waar men zelf mag bepalen wat de strafmaat dient te zijn en mag op roepen om die op te leggen, of wel?

Of maakt dat in jouw wereldje niet uit?
ik vond dat protest toch ff niet iets anders dan een protest wat gevoerd wordt door mensen die de democratie omzeep willen helpen. maar goed. onze meningen verschillen dus basaal.
pi_26392827
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:40 schreef zoalshetis het volgende:

Dat zal wel ja betekenen.
Erik Nevland, onze messias
  donderdag 21 april 2005 @ 00:44:01 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26392847
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:43 schreef Exominiac het volgende:

[..]

Dat zal wel ja betekenen.
schei nou toch uit..."voor zijn veroordeling". de man zat gevangen met de kruitsporen nog op zijn gezicht en de foto's als bewijs.
pi_26392923
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:41 schreef zoalshetis het volgende:

ik vond dat protest toch ff niet iets anders dan een protest wat gevoerd wordt door mensen die de democratie omzeep willen helpen. maar goed. onze meningen verschillen dus basaal.
Jij weet dus wie de daders zijn van dit 'grapje' en wat hun motieven zijn maar een oproep om de rechtsstaat aan te vallen en een politieke moord te plegen (op Volkert) is geen aanval op de democratie? Hm, nou ja, ok dan, dan hebben wij inderdaad basaal andere meningen op dat vlak.

Ik zie geen verschil met het voorbehoud dat ik niet de arrogantie heb om te menen te weten wat de Wilders 'grap' inhoud en door wie die begaan zou zijn.
Als we aannemen dat dit een soort van bedreiging is aan het adres van Wilders dan zie ik echter nog steeds geen verschil.

Of je staat achter de democratie en de rechtsstaat en dan veroordeel je beide acties, zo niet dan ben je net zo fout als de ophangers van welke bedreiging dan ook.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2005 00:50:48 ]
  donderdag 21 april 2005 @ 00:50:21 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26392971
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jij weet dus wie de daders zijn van dit 'grapje' en wat hun motieven zijn maar een oproep om de rechtsstaat aan te vallen en een politieke moord te plegen (op Volkert) is geen aanval op de democratie? Hm, nou ja, ok dan, dan hebben wij inderdaad basaal andere meningen op dat vlak.
een kleuter kan de was doen tenaanzien van dit "grapje". kom op zeg, als het sympathisanten waren geweest hadden die zich wel gemeld en bleek het allang een storm in een glas water. nu zie ik het idd nog als aanval op de rechtstaat en democratie. onze meningen zijn idd basaal heel anders.

edit: ook al typ je er een hele alinea onder, onze basale meningsverschillen blijven net zo hard overeind.

edit 2 : zelfs nog iets onder
pi_26393007
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:50 schreef zoalshetis het volgende:

een kleuter kan de was doen tenaanzien van dit "grapje". kom op zeg, als het sympathisanten waren geweest hadden die zich wel gemeld en bleek het allang een storm in een glas water. nu zie ik het idd nog als aanval op de rechtstaat en democratie. onze meningen zijn idd basaal heel anders.
Ah ja, rechts mag oproepen tot moord maar oh wee als de bal wordt teruggekaatst, dan is het land te klein.

Hypocriet gezwets.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2005 00:52:33 ]
  donderdag 21 april 2005 @ 00:52:57 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26393023
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ah ja, rechts mag oproepen tot moord maar oh wee als de bal wordt teruggekaatst, dan is het land te klein.

Hypocriet gezwets.
rechts mag oproepen tot moord? waar?
pi_26393086
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:52 schreef zoalshetis het volgende:

rechts mag oproepen tot moord? waar?
NR, in Rotterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties