abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26379652
quote:
Foto's Wilders opgehangen in Rotterdamse straten

ROTTERDAM - In drie straten in Rotterdam-Zuid hebben onbekenden dinsdagnacht foto's opgehangen van het bedreigde Tweede-Kamerlid Wilders. Bij de foto's lagen witte rozen en stonden waxinelichtjes. Er zijn geen teksten bij de foto's gevonden.

Wilders reageert geschokt op de vondst. "Ik kreeg kippenvel toen ik hoorde van de foto's." Het zou kunnen dat de bloemen zijn neergelegd als teken van rouw. Dat heeft Wilders woensdag doen besluiten aangifte te doen bij de politie, zo liet hij in een reactie weten.

De Rotterdamse politie heeft de foto's en bloemen weggehaald. Daarvoor is sporenonderzoek verricht. Volgens een politiewoordvoerster is niet met zekerheid te zeggen dat het om uitingen van haat gaat. Omdat ook een speelgoedbeertje is gevonden, zou het tevens om steunbetuigingen kunnen gaan.

Wilders weet niet of de foto's iets te maken hebben met de presentatie van zijn boek 'Kies voor Vrijheid' in het EO-programma Het Elfde Uur dinsdagavond. Het boek kwam woensdag in een oplage van tienduizend exemplaren uit. De uitgever van het boek wil 'om veiligheidsredenen' onbekend blijven.

Het boek is volgens Wilders een combinatie een verkiezingsprogramma en een verslag van zijn leven op de verschillende onderduikadressen waar hij de afgelopen tijd verbleef. "Ik heb het boek geschreven om de vele tienduizenden brieven en e-mails die ik van mensen heb gekregen, proberen te beantwoorden. Ik heb de mensen willen laten zien hoe mijn leven er nu uitziet." In het boek heeft Wilders naar eigen zeggen een 'onafhankelijkheidsverklaring' toegevoegd, waarin hij pleit voor vrijheid.
*stil*
*mooi*

Of zou het een duivelse bedreiging zijn?
Erik Nevland, onze messias
  woensdag 20 april 2005 @ 17:22:37 #2
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_26379721
Ik ga dat boek kopen !! Een stem op Wilders is een stem op een sterk, onafhankelijk Nederland !!
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  woensdag 20 april 2005 @ 17:26:09 #3
19840 Libris
Live from Singapore
pi_26379809
Of in scene gezet... Mooi reclamepraatje voor zijn boek in dat artikel...
pi_26379868
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:20 schreef Exominiac het volgende:

[..]

*stil*
*mooi*

Of zou het een duivelse bedreiging zijn?
Mooi?

Ja het lijkt me een subtiel uitgevoerde verkapte doodsbedreiging. Of verwensing beter gezegd. Hoe zou je een voorschotje op zijn verscheiden anders willen opvatten dan?
I have a feeling we're not in Kansas anymore..
  woensdag 20 april 2005 @ 17:29:53 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_26379895
mooie PR stunt , het was weer even rustig rond onze Willy Wilders

ja, het is natuurlijk niet echt tof zo'n actie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_26379956
Een originele doodsbedreiging, dat dan weer wel.
pi_26379997
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:26 schreef Libris het volgende:
Of in scene gezet... Mooi reclamepraatje voor zijn boek in dat artikel...
Zo laag schat ik hem niet in eerlijk gezegd en ik vind het een walgelijke gedachte.

Maar waarom moet hij daar aangifte van doen, doet de politie anders niets met dit feit en is sporenonderzoek alleen gerechtvaardigd als er aangifte is gedaan?

Wilders had dit misschien wel moeten negeren, als mensen hem echt dood willen en bereid zijn hun leven daarvoor op te offeren dan lukt het hen toch wel, nu krijgt hij weer de hoon over zich heen van aansteller.

Graag zou ik de criticasters weleens een jaartje in doodsangst willen laten leven en al hun uitspraken, danwel acties in een politiek daglicht willen stellen om hen zo belachelijk te maken.

Ik ga er dus nu vanuit dat Wilders niet zelf achter deze actie zit, ik kan het me ook niet voorstellen het levert hem echt geen extra cachet bij zijn kiezers op of extra aandacht, die heeft hij al lang.
Yeah baby Yeah!
pi_26380107
Zijn aanhangers zie ik er wel voor aan trouwens. Dat zijn wel zulke waxinelichtjes.

Een eerbetoon of zo.
I have a feeling we're not in Kansas anymore..
pi_26380178
Wel origineel.
  Moderator woensdag 20 april 2005 @ 17:41:54 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26380196
mjah aangifte had hij wel moeten doen van mij ... maar verder gewoon negeren, niet de pers vertellen dat er aangifte is gedaan, niets vertellen over zijn kippenvel en niets vertellen over de link met zijn boek.

nu lijkt hij toch meer een grote huilebalk met grootheidswaanzin en een boek wat moet verkopen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_26380329
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:28 schreef Vow het volgende:
Mooi?

Ja het lijkt me een subtiel uitgevoerde verkapte doodsbedreiging. Of verwensing beter gezegd. Hoe zou je een voorschotje op zijn verscheiden anders willen opvatten dan?
De politie weet het ook nog niet. Misschien dat de nationaliteit van het beertje uitkomst kan bieden

Het zou vanalles kunnen zijn. Een PR-stunt, een ludiek studentengrapje, een serieuze doodsverwensing of een kunstproject van een of andere nitwit kunstenaar, om maar wat te noemen.
Erik Nevland, onze messias
  woensdag 20 april 2005 @ 17:56:41 #12
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26380611
Nou, dat is wel een hele goedkope reklamestunt
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26380681
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:41 schreef sp3c het volgende:
mjah aangifte had hij wel moeten doen van mij ... maar verder gewoon negeren, niet de pers vertellen dat er aangifte is gedaan, niets vertellen over zijn kippenvel en niets vertellen over de link met zijn boek.

nu lijkt hij toch meer een grote huilebalk met grootheidswaanzin en een boek wat moet verkopen
Ik vind het heel ernstig dat dit heeft plaatsgevonden (op dit moment vertrouwende dat Wilders er niet zelf achter zit> wat zijn we toch laag gezonken ), maar ik snap ook niet waarom dit naar buiten is gebracht, ik zie er geen enkel nut van in.
Animo voor zijn boek was er toch wel en mensen die het niet wilden lezen zullen aan de hand van dit bericht echt niet overstag gaan lijkt me.

Maar ja, the soap continues......
Yeah baby Yeah!
pi_26380909
Eerlijk gezegd vindt ik het pure gejank. Zelfs de politie weet hier niet of het om aanhangers van Wilders gaat of juist tegenstanders. Het kan namelijk van alles betekenen. Die LPF gasten stuurde ook mailtjes naar zichzelf met bedreigingen en deden toen ook alsof het "moslims" waren. Stumpers.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 20 april 2005 @ 18:11:35 #15
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26380940
Hier is het interview met Geert te bekijken.
http://www.eo.nl/portals/streams.jsp?number=6124582
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 20 april 2005 @ 18:25:07 #16
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26381294
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
Eerlijk gezegd vindt ik het pure puur gejank.
Van wie is het gejank dan?
quote:
Zelfs de politie weet hier niet of het om aanhangers van Wilders gaat, of juist om tegenstanders.
Precies en daarom wordt het nu uitgezocht.
quote:
Het kan namelijk van alles betekenen.
quote:
Die LPF-gasten stuurden ook mailtjes naar zichzelf met bedreigingen en deden toen ook alsof het "moslims" waren. Stumpers.
Ja, en de profeet neukte een 9-jarig meisje, maar dat heeft hier dus ook niets mee te maken, net als jouw post.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_26381606
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:25 schreef Kaalhei het volgende:
Van wie is het gejank dan?
Alle mannetjes die beweren dat Wilders zo'n zielig mannetje is. En wilders zelf natuurlijk die overdreven emotioneel reageert.
quote:
Waarom reageert wilders bij voorbaat dan?
quote:
Waarom reageert wilders bij voorbaat dan?
quote:
Ja, en de profeet neukte een 9-jarig meisje, maar dat heeft hier dus ook niets mee te maken, net als jouw post.
Leuk en grappig, maar mij doe je echt totaal niets met dat soort achterlijke zinnetjes. (Ik weet namelijk dat dat wel de intentie van jou was). Het heeft hier weldegelijk mee te maken, het blijkt namelijk dat sommige politici zich maar al te graag (koste wat het kost) zich een bepaalde slachtofferrol willen aanmeten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_26381613
Er zitten radicale moslims achter, zo'n beetje de helluft van Rotterdam Zuid.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_26381649
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:37 schreef lionsguy18 het volgende:
Er zitten radicale moslims achter, zo'n beetje de helluft van Rotterdam Zuid.
Gelukkig woon ik zelf in Rotterdam Zuid, nooit iets gemerkt van "radicale moslims".
Allah Al Watan Al Malik
pi_26381687
Dat zegt genoeg over jou, of mag ik dit niet zeggen>?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_26381921
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:40 schreef lionsguy18 het volgende:
Dat zegt genoeg over jou, of mag ik dit niet zeggen>?
Dat mag je wel zeggen, maar zo'n uitspraak zou wel weer wat over jou zeggen nietwaar? Je kan natuurlijk ook inhoudelijk reageren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_26382054
Ach ja Rotter Pauperdam. Wat kan je nog van die stad verwachten.
Dapper volk om 's nachts dit soort dingen te plaatsen

Rotterdam is dé belichaming van het mislukte multiculturalisme.
  woensdag 20 april 2005 @ 18:54:43 #23
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_26382079
quote:
Het heeft hier weldegelijk mee te maken, het blijkt namelijk dat sommige politici zich maar al te graag (koste wat het kost) zich een bepaalde slachtofferrol willen aanmeten.
Dus Wilders stelt zich aan en heeft niets te vrezen? Net als van Gogh zeker.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_26382126
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef MrX1982 het volgende:
Ach ja Rotter Pauperdam. Wat kan je nog van die stad verwachten.
Dapper volk om 's nachts dit soort dingen te plaatsen

Rotterdam is dé belichaming van het mislukte multiculturalisme.
Ja, er vinden constant rassenrellen plaats, er is sprake van anarchie etc etc. Man, de grootste feesten worden in Rotterdam georganiseerd, nog nooit 1 enkel probleem gehad. (Alleen met voetbal, als autochtonen weer eens aan het rellen slaan). Mijn linkerburen zijn turks, mijn rechterburen antilliaan, in de zomer lekker lachen, geen gezeik, altijd gezellig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_26382142
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef klez het volgende:

[..]

Dus Wilders stelt zich aan en heeft niets te vrezen? Net als van Gogh zeker.
Wilders heeft niets te vrezen van foto's waarvan niet eens duidelijk is wat ze nu eigenlijk betekenen nee.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')