Eis dan simpelweg dat ze kunnen bewijzen dat diegene of datgene wat beledigd wordt ook daadwerkelijk bestaat. Er is 0 bewijs voor een god, dus mag je daar wel grappen over maken. Er is ook 0 bewijs voor enige intelligentie onder degenen die in een god geloven, dus ook over hun mag je grappen maken.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom?
Een belediging is niet pas een belediging als dat per handopsteken besloten is. Je komt met je argumenten aan bij de rechter of welke arbitragecommissie dan ook, net zoals de andere partij, en dan neemt men een beslissing.
Als ik jou uitmaak voor rotte vis hoef jij toch ook niet aan te komen met 10000 handtekeningen voordat een rechter mij een douw geeft wegens belediging?
quote:AMSTERDAM De tv-reclame van Versatel waarin 'de hand van god' een bal in het
doel tikt, is volgens de Reclame Code Commissie niet in strijd met de goede
smaak. Toch zal Versatel het spotje de komende tijd niet uitzenden.
Bron.
Waarom? Om potentiele klanten te beledigen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als ik Versatel was dan kocht ik nu een compleet reclameblok op tijdens een EO uitzendavond.
En natuurlijk dit spotje laten loopen.
Dat je een proleet bent wist ik al.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als ik Versatel was dan kocht ik nu een compleet reclameblok op tijdens een EO uitzendavond.
En natuurlijk dit spotje laten loopen.
Dan zingen ze hetzelfde als jouw kerkkoortjes..quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:08 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor nieuwe kruistochten en een nieuwe inquisitie. Het verdomde heidense volk moet eens flink worden aangepakt. Castreer de heidenen!
Liever gezang van mijn kerkkoortjes dan dat heidense gebral uit domheid van al die goorlappen van de huidige tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan zingen ze hetzelfde als jouw kerkkoortjes..
dom is een relatief begrip, maar dat soort termen is niet besteed aan mensen die hun 'kennis' ontlenen aan een fictief persoon.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Liever gezang van mijn kerkkoortjes dan dat heidense gebral uit domheid van al die goorlappen van de huidige tijd.
Jij uilskuiken, die fictief persoon waar jij over zeurt bestaat toevallig echt. Dat is door overlevering in woord en geschrift al een feit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
dom is een relatief begrip, maar dat soort termen is niet besteed aan mensen die hun 'kennis' ontlenen aan een fictief persoon.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jij uilskuiken, die fictief persoon waar jij over zeurt bestaat toevallig echt. Dat is door overlevering in woord en geschrift al een feit.
Kijken of de moderators het lef hebben om dit te laten staan, zonder het topic op slot te gooien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:26 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik geloof niet dat dit de bedoeling is van dit topic
Ik zou het liefst beide zien. Het verzamelde werk van Marc Dutroux op prime-time TV. Maar ik denk dat men dan gaat klagen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus.
Jij hebt je vrijheid om je kennis op te doen van kinderneukers en ik heb mijn vrijheid om alle losbandige heidense rommel op tv te mogen aanschouwen.
Fijne avond....
(uilskuiken)
Maakt niet uit hoe vaak ik dat hoor/lees, ik moet er altijd weer om lachen. Een feit....wahahahaha.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jij uilskuiken, die fictief persoon waar jij over zeurt bestaat toevallig echt. Dat is door overlevering in woord en geschrift al een feit.
Religie zou ik geen aanstellerij noemen. Maar dat gezeur over dat beledigen wel. Waarom zou jij serieus nemen wat ik, een atheist, te zeggen heb over je religie? Zo worden je tenen vanzelf een kilometer lang. Ik kan klaarblijkelijk (bvb) het christendom niet op waarde schatten, anders was ik zelf wel christen geweest. Als wat ik zeg toch al onzin is, waarom maak jij je daar dan nog zo druk om?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:20 schreef lionsguy18 het volgende:
Religie is geen aanstellerij.
Opzettelijk beledigen is dat wel.
Die ikke ikke ikke cultuur waarin je meent jouw maatstaven op te moeten leggen aan de rest van de wereld, of een andere ikke ikke ikke cultuur?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:35 schreef lionsguy18 het volgende:
Je kent het woordje respect voor je medemens niet.
Waarom zou je iemand onnodig kwetsen in zijn diepste gevoelens?
Het is juist die verrotte ikke ikke ikke cultuur die de samenleving haast onleefbaar maakt.
Denk je dat die reclame gemaakt is met zo'n mentaliteit? Zo van 'laten we lekker christenen gaan pesten' ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:35 schreef lionsguy18 het volgende:
Je kent het woordje respect voor je medemens niet.
Waarom zou je iemand onnodig kwetsen in zijn diepste gevoelens?
Het is juist die verrotte ikke ikke ikke cultuur die de samenleving haast onleefbaar maakt.
OMG!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:06 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Dat je een proleet bent wist ik al.
Maar Versatel is bij ons per 1 juni de deur uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |