abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27012857
nou je zin?

en nu? op naar de batavus reclame omdat daar een verkeersbord gesloopt wordt
-
pi_27012868
Mooi, eindelijk weer eens een FIPO
-
pi_27013564
Ze hebben dus echt die reclame van de buis gehaald...? Wat een zwakkelingen bij Versatel... Of hebben die halvegaren gelijk gekregen van de RCC?
pi_27013611
dat laatste
-
pi_27013627
Dat méén je toch niet? De fundi's winnen aan macht, zo blijkt wel weer...
pi_27013712
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat méén je toch niet? De fundi's winnen aan macht, zo blijkt wel weer...
nou ik weet het niet zeker, maar ik gok van wel,

ik wacht nu op het moment dat 1 of andere huilie-organisatie naar de RCC stapt vanwege die nieuwe batavus reclame

omdat ie aanzet tot vandalisme ofzo
-
pi_27013762
Er lijkt zich in de huidige wereld een exponentiële toename van de gemiddelde teenlengte voor te doen. Ik begrijp die mensen werkelijk niet. Wat doe je jezelf toch aan als je je overal door beledigd gaat zitten voelen? Lekker dom...
pi_27013990
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er lijkt zich in de huidige wereld een exponentiële toename van de gemiddelde teenlengte voor te doen. Ik begrijp die mensen werkelijk niet. Wat doe je jezelf toch aan als je je overal door beledigd gaat zitten voelen? Lekker dom...
ja precies, ga lekker demonstreren voor iets waar je voor staat, wat écht invloed heeft op je leven enzo.

zoals ik doe
-
pi_27014024
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:38 schreef mechatronics het volgende:
ja precies, ga lekker demonstreren voor iets waar je voor staat, wat écht invloed heeft op je leven enzo.

zoals ik doe
Waar heb je zoal voor gedemonstreerd dan?
pi_27014040
Of bedoel je soms die grondwet?
pi_27014211
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Of bedoel je soms die grondwet?
nee, dat dat TH Rijswijk zomaar door me strot geduwd wordt
woensdag uitspraak / vergadering van het College van Bestuur, waar ik bij gaat zitten
wordt het niks, dan ga ik ff bevestigen dat het kort geding verstuurt mag worden

de tering man, eerst beloven dat ik mijn studie af kon maken @ HHS, maar nog geen jaar later ineens wat anders besluiten
ja, dat die studie @ HHS was, was ongeveer de hoofdreden dat ik daar gestart ben, vanwege omgeving / faciliteiten

en nu flikken ze dit, daar hebben ze bij mij nou toevallig nét even de verkeerde persoon voor

Verder is de Haagse Hogeschool een puike school hoor
-
pi_27017025

[ Bericht 25% gewijzigd door MusicInMyHead op 15-05-2005 00:50:58 ]
pi_27017089
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je mag toch een klacht indienen. Ik snap niet wat daar nou zo erg aan is.
pi_27020188
quote:
Op zondag 15 mei 2005 00:48 schreef SCH het volgende:
Je mag toch een klacht indienen. Ik snap niet wat daar nou zo erg aan is.
Dat iemand een klacht indient dat is prima. Maar dat hij nog gelijk krijgt ook, daarvan breekt mijn klomp. Als ik ga roepen dat ik me beledigd voel door de teksten in de Bijbel, dan wordt dat ding ook niet uit de handel genomen.
pi_27020203
Waar het mij in de grond om gaat, SCH, is het feit dat de relifundi's steeds meer macht lijken te krijgen. Ik denk serieus dat we een nieuw soort Middeleeuwen gaan krijgen.
pi_27022703
quote:
Op zondag 15 mei 2005 08:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar het mij in de grond om gaat, SCH, is het feit dat de relifundi's steeds meer macht lijken te krijgen. Ik denk serieus dat we een nieuw soort Middeleeuwen gaan krijgen.
\

Ven het helemaal met je eens, straks wordt dit net als Amerika en kan je je voor alles verantwoorden omdat zo'n stelletje dat als beledigend opvat
pi_27022763
quote:
Op zondag 15 mei 2005 12:38 schreef Lilils het volgende:
Ven het helemaal met je eens, straks wordt dit net als Amerika en kan je je voor alles verantwoorden omdat zo'n stelletje dat als beledigend opvat
Me ergens voor verantwoorden is no problem. Maar een religieuze lobby die vrijdenkers de mond weet te snoeren is wèl een probleem.
  zondag 15 mei 2005 @ 13:43:39 #218
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_27024343
Ik vond het wel een geinige reclame, maar als de ChristenUnie er problemen mee heeft, dan is het terecht van de buis.
Géén kloon van tvlxd!
pi_27024519
quote:
Op zondag 15 mei 2005 13:43 schreef Montov het volgende:
Ik vond het wel een geinige reclame, maar als de ChristenUnie er problemen mee heeft, dan is het terecht van de buis.
Dus alles waar iemand problemen mee heeft moet van de buis? Dan valt het me mee dat er überhaupt nog iets te zien is op de buis. Geen programma of er heeft wel iemand 'problemen mee'.
  maandag 16 mei 2005 @ 00:06:14 #220
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_27041550
quote:
Op zondag 15 mei 2005 13:43 schreef Montov het volgende:
Het gaat hier om een handjevol mensen die een klacht indienen. Net als bij de versatel reclame waarbij een duif tegen een raam aan wordt gegooid, daar kwam ineens ook iemand van de dierenbescherming een klacht indienen.. Toch best zielig als je helemaal nergens de humor van in kan zien.
Ik vind het onzin om leuke reclames te verbannen omdat er toevallig 1 persoon zich op zit te winden, doe er wat aan als er 10.000 handtekeningen zijn verzameld..
I don't shine if you don't shine
pi_27054143
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:06 schreef Flipper01 het volgende:

Ik vind het onzin om leuke reclames te verbannen omdat er toevallig 1 persoon zich op zit te winden, doe er wat aan als er 10.000 handtekeningen zijn verzameld..
Waarom?
Een belediging is niet pas een belediging als dat per handopsteken besloten is. Je komt met je argumenten aan bij de rechter of welke arbitragecommissie dan ook, net zoals de andere partij, en dan neemt men een beslissing.
Als ik jou uitmaak voor rotte vis hoef jij toch ook niet aan te komen met 10000 handtekeningen voordat een rechter mij een douw geeft wegens belediging?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2005 15:20:46 ]
pi_27054284
Belediging zou überhaupt niet strafbaar moeten zijn. Iemand kiest er m.i. zelf voor om zich ergens al dan niet beledigd door te voelen. Ik vind het vooral dom om je zo beledigd te voelen door bijvoorbeeld zo'n reclame, want daarmee schenk je die reclame aandacht die hij in jouw ogen juist niet verdient.

Metafoor: pesten. Wat is de meest verstandige oplossing als iemand je pest? Je bijvoorbeeld uitscheldt? Naar de meester toe rennen? Terugschelden? Of je schouders ophalen en verder lopen? Wanneer geef je de 'dader' de minste macht en het minste plezier van zijn daad?

En dan gaan we er nog van uit dat de 'dader' werkelijk kwaad in de zin heeft, wat bij Versatel in het geheel niet het geval is. De mensen van Versatel lachen zich wèl dood nu, want ze hebben van die achterlijke mijnheer een berg gratis publiciteit gekregen, en het lijkt mij dat die mijnheer niet als doel had om de mensen van Versatel een plezier te doen.
pi_27056582
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Belediging zou überhaupt niet strafbaar moeten zijn. Iemand kiest er m.i. zelf voor om zich ergens al dan niet beledigd door te voelen. Ik vind het vooral dom om je zo beledigd te voelen door bijvoorbeeld zo'n reclame, want daarmee schenk je die reclame aandacht die hij in jouw ogen juist niet verdient.

Metafoor: pesten. Wat is de meest verstandige oplossing als iemand je pest? Je bijvoorbeeld uitscheldt? Naar de meester toe rennen? Terugschelden? Of je schouders ophalen en verder lopen? Wanneer geef je de 'dader' de minste macht en het minste plezier van zijn daad?

En dan gaan we er nog van uit dat de 'dader' werkelijk kwaad in de zin heeft, wat bij Versatel in het geheel niet het geval is. De mensen van Versatel lachen zich wèl dood nu, want ze hebben van die achterlijke mijnheer een berg gratis publiciteit gekregen, en het lijkt mij dat die mijnheer niet als doel had om de mensen van Versatel een plezier te doen.
mag demoniseren dan wel?
  maandag 16 mei 2005 @ 16:52:42 #224
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27056698
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

mag demoniseren dan wel?
Demoniseren is iets dat niet bestaat.
pi_27056781
quote: