Mag ik mn Opel Vectra en Golden Retriever meenemen?quote:Op maandag 19 september 2005 18:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Kuu!Kom maar naar Utreg hoor...
Vroegah wel, nu nooit meer.quote:Op maandag 19 september 2005 20:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. slecht heEn ik ben nog wel dol op zwemmen. Jij wel dan?
Waar ongeveer?quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
. Ben wel een fantastische studio tegen gekomen op internet,
Same here. Alhoewel we een keer in de top 10 gekomen zijnquote:Op maandag 19 september 2005 20:38 schreef speknek het volgende:
Nou, ik heb me weer voor vier huizen ingeschreven. Overmorgen maar eens kijken hoe laag we met twee mensen en ruim vier jaar wachttijd komen.
ik ben ook erg tevreden over Zuilen!quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik woon op dit moment in Zuilen. Best te doen, voel me volstrekt veilig als ik 's nachts over straat loop.. Buur dorp van het dorp waar ik vandaan kom voelde ik me onveiliger. Wil nu verhuizen naar een groter stee, en als het een beetje kan weer in Utrecht stad. Ben wel een fantastische studio tegen gekomen op internet, maar die is al weg ben in bang, wanneer ik echt kan reageren.
Wij zijn een keer eerste geweestquote:Op maandag 19 september 2005 23:51 schreef Tania18 het volgende:
Same here. Alhoewel we een keer in de top 10 gekomen zijn![]()
Nog nooit in de Leidse Rijn geweest?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef maniack28 het volgende:
Wordt tijd dat ze eens een keer wat aan die woningnood gaan doen, zat plek in de dorpen rond Utrecht, moeten ze alleen wel gaan bouwen ipv uit hun neus te gaan zitten vreten!
Wel oppassen hoor, Utreg moet wel Utreg blijven. Maak er es geen grotere versie van Amersfoort vanquote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mag ik mn Opel Vectra en Golden Retriever meenemen?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:02 schreef Nolius het volgende:
Is Oog in Al een aardige buurt?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nog nooit in de Leidse Rijn geweest?![]()
Dat is vlak bij de de Muinck Keizerlaan toch? Ik ga a.s. vrijdag kijken naar een huisje daar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:25 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ik ben ook erg tevreden over Zuilen!
Woon ommenabij Norbruislaan, waar woon jij?
Ik lust alleen bier. Ik ben ook aardig actief bezig. Moet over niet al te lange tijd hier uit.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik ben actief bezig met zoeken. Dus dan kom je straks maar eens een glaasje ranja drinken
voornamelijk wel, maar als je de joseph haydenlaan/lessinglaan oversteekt richting het water is het weer wat minderquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:02 schreef Nolius het volgende:
Hier spreekt een pimp-ass niggah from da hood, fo realquote:Op woensdag 21 september 2005 17:15 schreef Quintix het volgende:
Kanaleneiland is een dope buurt, daar kan je goed in Da HooD chillen met al je homies.![]()
Daar bouwen ze geen huisies voor starters die het moeten hebben van huursubsidie omdat ze nog studerenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nog nooit in de Leidse Rijn geweest?![]()
Ik woon zeker in da hood mang wat denk je.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hier spreekt een pimp-ass niggah from da hood, fo real![]()
Jij woont ook in da hood?
Whehehe.quote:Op zondag 18 september 2005 18:54 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hallo. Ik wil ook naar Utrecht verhuizen. Ben Amersfoort na 2 maanden wel weer zat.
Pijlsweerd is inderdaad een prima buurt! Een van de leukste in Utrecht, vind ik. Alhoewel de straten daar wel hoog scoren op de meest vervuilde wegen:quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:09 schreef zatoichi het volgende:
Pijlsweerd!!
[afbeelding]
Die moet ik nog even op mijn arm tatoëren
Prima volksbuurtje maar de jongeren nemen het langzaam maar zeker over daar. Heb wel zes jaar moeten wachten op mijn arbeiderswoninkie, maar zit er prima nu.
Oh overigens zag ik iemand in dit topic Utrechtenaar schrijven, dan intergreer je dus nooit...
Zekersquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:02 schreef Nolius het volgende:
Tussen Tolsteeg en Transwijk bedoel je denk ik?quote:Op zondag 25 september 2005 12:10 schreef Julia_is_lief het volgende:
Rivierenwijk ligt tussen Tolsteeg en Hoograven in.
45m2 + 17m2 (die 17 is onder de 1,50m dus mag je niet meerekenen) voor 500 euro in Witte Vrouwenquote:Op zondag 25 september 2005 12:59 schreef Julia_is_lief het volgende:
Nee, valt wel mee, het merendeel is koop, maar ik woon zelf in een gestoffeerde huur-studio van een particulier (42 m2, gloedjenieuw met dakterras) en betaal 600 all in. Oke, goedkoop is anders, maar dat betaal je in de andere wijken in Utrecht ook snel!
Ja, van die buurt word je ook niet echt vrolijk.quote:Op zondag 25 september 2005 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook in de stad zelf wonen![]()
Moet nog minstens 3 jaar wachtenOf nu een kamer aan de Grote Trekdreef nemen. Yay.
Dan reis ik liever heen en weer met de trein. Ik kon ook daar aan de Beneluxlaan gaan wonen maar dat vond ik ook niks eigenlijk. Ik kan volgende zomer als ik afgestudeerd ben terecht in een studentenflat. Lekker op tijdquote:Op zondag 25 september 2005 13:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, van die buurt word je ook niet echt vrolijk.
Ik woon in 3551 en heb altijd gedacht dat dat Oog in Al wasquote:Op zondag 25 september 2005 12:47 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Waar de 3527 staat, overkant van de Beneluxlaan t.o.v. Kanaleneiland.
Das ongeveer wel Ondiep ja.quote:Op zondag 25 september 2005 14:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik woon in 3551 en heb altijd gedacht dat dat Oog in Al was![]()
Maar het heeft geen naam...Misschien hoort het bij Ondiep...
![]()
Volgens mij loopt over de Beneluxlaan Weg der VN een prachtige trambaan richting CSquote:Op zondag 25 september 2005 15:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Das ongeveer wel Ondiep ja.
Net even door Transwijk gereden, ziet er goed genoeg uit om er te wonen. Heb wel meer in dat soort buurten gewoond, maar dan een stuk crimineler en pauperiger.![]()
Voor mij is vooral de afstand tot CS belangrijk, omdat ik wel in Amersfoort werk.
Het is inderdaad Utrechter, Utrechtenaar wordt door de meeste mensen niet zo gewaardeerd....quote:Op maandag 26 september 2005 09:13 schreef kantoorslaaf het volgende:
Vrijdag huisje gekocht in "3555" (handig die postcodekaart eerder in dit topic). Jaren 30 woning met 143m2 woonoppervlak![]()
Als ik geen "utrechtenaar" mag zeggen, wat is het dan? Utrechter![]()
We kunnen er pas maart/april volgend jaar in, dus nog lekker de tijd om alles voor te bereiden en te dromen![]()
Ik denk niet dat iemand uit Utrecht het erg leuk vind als je hem of haar aanspreekt met een synoniem voor homofiel nee..quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:09 schreef zatoichi het volgende:
Oh overigens zag ik iemand in dit topic Utrechtenaar schrijven, dan intergreer je dus nooit...
Huur/koop?quote:Op maandag 26 september 2005 11:45 schreef QyRoZ het volgende:
Maandag 2 flats kijken in Transwijk.
Het gaat je voor de wind.quote:Op maandag 26 september 2005 22:59 schreef QyRoZ het volgende:
Koop.
Jemig, Kuu, heb je nou nog geen huis in Utrecht? Dat duurt maar en duurt maar...quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:48 schreef QyRoZ het volgende:
Rond de 130.000. Drie- en vierkamerhokken. Jaren 60-flats.
Goed dat ik het weet, heb nog zo'n 6 maanden om eraan te wennenquote:Op maandag 26 september 2005 15:56 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Het is inderdaad Utrechter, Utrechtenaar wordt door de meeste mensen niet zo gewaardeerd....
Laat me raden... Loderlaan, van Eysingalaan, van Bijnkershoeklaan en Struykenlaan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:48 schreef QyRoZ het volgende:
Rond de 130.000. Drie- en vierkamerhokken. Jaren 60-flats.
Check. In twee van die straten ga ik bezichtigen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:48 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Laat me raden... Loderlaan, van Eysingalaan, van Bijnkershoeklaan en Struykenlaan?![]()
Heb er zelf een huis gekocht waar ik de 7e inga![]()
![]()
![]()
![]()
Schiet niet op hè?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Jemig, Kuu, heb je nou nog geen huis in Utrecht? Dat duurt maar en duurt maar...
Tzt een Transwijk-meet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:48 schreef Takemenow het volgende:
Laat me raden... Loderlaan, van Eysingalaan, van Bijnkershoeklaan en Struykenlaan?![]()
Heb er zelf een huis gekocht waar ik de 7e inga![]()
![]()
![]()
![]()
Ga maar lekker in de US of A wonen jij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:25 schreef innepin het volgende:
[..]
Joh, bij de tijd dat jij hier gaat wonen ben ik er allang al weer weg
Mag ik eerst nog even afstuderen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ga maar lekker in de US of A wonen jij.
Woon je d'r nou al?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:40 schreef QyRoZ het volgende:
Hopelijk dit jaar nog.
Over honden weet ik niks, maar ik kan je vertellen dat wij niet eens kliko's hebben, maar gewoon ouderwetse vuilniszakkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:05 schreef Sprookjesbos het volgende:
Ha, een Utrecht topic. Da's handig!
Een vraagje voor de inwoners van deze mooie stad
* Hoe streng is de gemeente met Kliko's? (mag je ze opleuken, worden ze wel of niet meegenomen als ze een centimeter naast een officiele aanbiedplaats staan etc)
* Hoe streng is de gemeente op het gebied van hondenbeleid? (voornamelijk wat betreft loslopen)
Grappig, een wijk verder (zuilen) heb je wel met kliko's te maken (i.i.g. het stuk waar ik ga wonen)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Over honden weet ik niks, maar ik kan je vertellen dat wij niet eens kliko's hebben, maar gewoon ouderwetse vuilniszakken![]()
Wijk Ondiep, by the way
Waar in Zuilen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Grappig, een wijk verder (zuilen) heb je wel met kliko's te maken (i.i.g. het stuk waar ik ga wonen)
(is dan ook wel een heel huis, met voor- en achtertuin, wellicht dat dat verschil uitmaakt)
Probably.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Grappig, een wijk verder (zuilen) heb je wel met kliko's te maken (i.i.g. het stuk waar ik ga wonen)
(is dan ook wel een heel huis, met voor- en achtertuin, wellicht dat dat verschil uitmaakt)
De Muinck Keizerlaanquote:
Als je geen tuin hebt is het niet te doen, zo'n ding binnen zetten lijkt me vrij goor. Ik heb in Den Haag een tijdje zo'n groenbak op m'n balkon gehad en dat was al een ramp (stankquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Probably.Als ze bij ons kliko's zouden gebruiken zou de hele straat vol staan want wij hebben inderdaad geen tuinen.
![]()
Ik schiet niet op. Met dit tempo duurt het wel tot de zomer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Woon je d'r nou al?![]()
Als je nou nog even tot de zomer wacht, wil ik best meebetalen als ik er ook mag wonen voor vier jaartjes
Gezellig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik schiet niet op. Met dit tempo duurt het wel tot de zomer.
Jeetje.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Helaas, dat huis heb ik dan net betrokken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:26 schreef QyRoZ het volgende:
*schoptquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:48 schreef QyRoZ het volgende:
Ik hou voornamelijk mezelf op.
Schopt terugquote:
Ha Overvecht en Tuindorp! Twee plekken waar ik ook heb gewoond, met name Tuindorp is natuurlijk fantastisch. Welke straat heb je gewoond? Ik op de Albrecht Thaerlaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:38 schreef DzjieDub het volgende:
Ow wat een mooi topic, krijg er tranen van in m'n ogen. Ben zelf opgegroeid in 3571, paps & mams wonen er nog steeds, geboren in 3564 <knip>
Ik vind Ondiep wel prima. Wij zitten nog redelijk aan het begin van de Amsterdamsestraatweg (die laatst zo in het nieuws was vanwege belastingfraude & criminele illegalen enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:52 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Schopt terug![]()
Hoe is wonen in Ondiep? Hoor vrij veel negatieve dingen over die wijk, maar soms lees je ook over mensen die er voor geen goud meer weg willen. Ken je Zuilen (en dan m.n het gedeelte rond de de Muinck Keizerlaan) een beetje en hoe is dat?
Grappig dat je vaak in de media allerlei negatieve dingen leest over een wijk, terwijl je als je er woont er bijna geen last van hebt. Op zondag boodschappen doen is met de Straatweg zo vlak in de buurt idd geen probleemquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik vind Ondiep wel prima. [.....] Wel handig als je snel nog even een pak melk ofzo moet hebben.
Zuilen ken ik verder niet zo goed, maar het lijkt uiterlijk erg op Ondiep. Er zit in ieder geval een goede Chinees (Juliana) en je zit dicht bij uitvalswegen.
Jep, dat is hem. Het is een Chinees en Japans restaurant, maar het eten is niet van dat 13-in-een-dozijn Chinese voer wat je bij veel andere Chinezen krijgt. Wel iets duurder dan gemiddeld, maar zeer goed dus!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:01 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Grappig dat je vaak in de media allerlei negatieve dingen leest over een wijk, terwijl je als je er woont er bijna geen last van hebt. Op zondag boodschappen doen is met de Straatweg zo vlak in de buurt idd geen probleem![]()
Die goede Chinees is dat die hele grote aan de straatweg, dus nog voorbij het park? (gezien vanuit de stad) (is dat wel een chinees vraag ik me nu af, of een gewoon restaurant)
Ah, die heeft de cursus Klantenbinding 1 gevolgdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:17 schreef Takemenow het volgende:
Bij mij om de hoek zit ook een goede Chinees (in Transwijk that is)
Ging eerste avond dat ik aan t klussen was met dinnetje wat halen, kregen we gelijk gratis biertje omdat ik nieuw in de wijk benEn het was nog lekker eten ook!
Dinges, hoe heten ze...Orient ofzo? Zit ook bij mij om de hoek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:17 schreef Takemenow het volgende:
Bij mij om de hoek zit ook een goede Chinees (in Transwijk that is)
Ging eerste avond dat ik aan t klussen was met dinnetje wat halen, kregen we gelijk gratis biertje omdat ik nieuw in de wijk benEn het was nog lekker eten ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |