Mag ik mn Opel Vectra en Golden Retriever meenemen?quote:Op maandag 19 september 2005 18:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Kuu!Kom maar naar Utreg hoor...
Vroegah wel, nu nooit meer.quote:Op maandag 19 september 2005 20:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. slecht heEn ik ben nog wel dol op zwemmen. Jij wel dan?
Waar ongeveer?quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
. Ben wel een fantastische studio tegen gekomen op internet,
Same here. Alhoewel we een keer in de top 10 gekomen zijnquote:Op maandag 19 september 2005 20:38 schreef speknek het volgende:
Nou, ik heb me weer voor vier huizen ingeschreven. Overmorgen maar eens kijken hoe laag we met twee mensen en ruim vier jaar wachttijd komen.
ik ben ook erg tevreden over Zuilen!quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik woon op dit moment in Zuilen. Best te doen, voel me volstrekt veilig als ik 's nachts over straat loop.. Buur dorp van het dorp waar ik vandaan kom voelde ik me onveiliger. Wil nu verhuizen naar een groter stee, en als het een beetje kan weer in Utrecht stad. Ben wel een fantastische studio tegen gekomen op internet, maar die is al weg ben in bang, wanneer ik echt kan reageren.
Wij zijn een keer eerste geweestquote:Op maandag 19 september 2005 23:51 schreef Tania18 het volgende:
Same here. Alhoewel we een keer in de top 10 gekomen zijn![]()
Nog nooit in de Leidse Rijn geweest?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef maniack28 het volgende:
Wordt tijd dat ze eens een keer wat aan die woningnood gaan doen, zat plek in de dorpen rond Utrecht, moeten ze alleen wel gaan bouwen ipv uit hun neus te gaan zitten vreten!
Wel oppassen hoor, Utreg moet wel Utreg blijven. Maak er es geen grotere versie van Amersfoort vanquote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mag ik mn Opel Vectra en Golden Retriever meenemen?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:02 schreef Nolius het volgende:
Is Oog in Al een aardige buurt?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nog nooit in de Leidse Rijn geweest?![]()
Dat is vlak bij de de Muinck Keizerlaan toch? Ik ga a.s. vrijdag kijken naar een huisje daar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:25 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ik ben ook erg tevreden over Zuilen!
Woon ommenabij Norbruislaan, waar woon jij?
Ik lust alleen bier. Ik ben ook aardig actief bezig. Moet over niet al te lange tijd hier uit.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik ben actief bezig met zoeken. Dus dan kom je straks maar eens een glaasje ranja drinken
voornamelijk wel, maar als je de joseph haydenlaan/lessinglaan oversteekt richting het water is het weer wat minderquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:02 schreef Nolius het volgende:
Hier spreekt een pimp-ass niggah from da hood, fo realquote:Op woensdag 21 september 2005 17:15 schreef Quintix het volgende:
Kanaleneiland is een dope buurt, daar kan je goed in Da HooD chillen met al je homies.![]()
Daar bouwen ze geen huisies voor starters die het moeten hebben van huursubsidie omdat ze nog studerenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nog nooit in de Leidse Rijn geweest?![]()
Ik woon zeker in da hood mang wat denk je.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hier spreekt een pimp-ass niggah from da hood, fo real![]()
Jij woont ook in da hood?
Whehehe.quote:Op zondag 18 september 2005 18:54 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hallo. Ik wil ook naar Utrecht verhuizen. Ben Amersfoort na 2 maanden wel weer zat.
Pijlsweerd is inderdaad een prima buurt! Een van de leukste in Utrecht, vind ik. Alhoewel de straten daar wel hoog scoren op de meest vervuilde wegen:quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:09 schreef zatoichi het volgende:
Pijlsweerd!!
[afbeelding]
Die moet ik nog even op mijn arm tatoëren
Prima volksbuurtje maar de jongeren nemen het langzaam maar zeker over daar. Heb wel zes jaar moeten wachten op mijn arbeiderswoninkie, maar zit er prima nu.
Oh overigens zag ik iemand in dit topic Utrechtenaar schrijven, dan intergreer je dus nooit...
Zekersquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:02 schreef Nolius het volgende:
Tussen Tolsteeg en Transwijk bedoel je denk ik?quote:Op zondag 25 september 2005 12:10 schreef Julia_is_lief het volgende:
Rivierenwijk ligt tussen Tolsteeg en Hoograven in.
45m2 + 17m2 (die 17 is onder de 1,50m dus mag je niet meerekenen) voor 500 euro in Witte Vrouwenquote:Op zondag 25 september 2005 12:59 schreef Julia_is_lief het volgende:
Nee, valt wel mee, het merendeel is koop, maar ik woon zelf in een gestoffeerde huur-studio van een particulier (42 m2, gloedjenieuw met dakterras) en betaal 600 all in. Oke, goedkoop is anders, maar dat betaal je in de andere wijken in Utrecht ook snel!
Ja, van die buurt word je ook niet echt vrolijk.quote:Op zondag 25 september 2005 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook in de stad zelf wonen![]()
Moet nog minstens 3 jaar wachtenOf nu een kamer aan de Grote Trekdreef nemen. Yay.
Dan reis ik liever heen en weer met de trein. Ik kon ook daar aan de Beneluxlaan gaan wonen maar dat vond ik ook niks eigenlijk. Ik kan volgende zomer als ik afgestudeerd ben terecht in een studentenflat. Lekker op tijdquote:Op zondag 25 september 2005 13:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, van die buurt word je ook niet echt vrolijk.
Ik woon in 3551 en heb altijd gedacht dat dat Oog in Al wasquote:Op zondag 25 september 2005 12:47 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
Waar de 3527 staat, overkant van de Beneluxlaan t.o.v. Kanaleneiland.
Das ongeveer wel Ondiep ja.quote:Op zondag 25 september 2005 14:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik woon in 3551 en heb altijd gedacht dat dat Oog in Al was![]()
Maar het heeft geen naam...Misschien hoort het bij Ondiep...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |