Iets vergeten is inderdaad veel moeilijker dan iets onthouden..quote:Op woensdag 20 april 2005 16:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is ook wel eens lastig, als je iets liever wilt vergeten.
Onzin verveelt zich zeker?quote:Op woensdag 20 april 2005 17:00 schreef livEliveD het volgende:
Ah tis weer gezellig in onzin![]()
Vier hier de geboortedag van Hitler (alleen deze klopt kwa datum volgens mij)
Vier *hier* de verjaardag van Murat D!
Vier *hier* de dood van Theo van Gogh
Relatief gezien niet, nee.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben blij dat ONZ niet meer in mijn AT staat. Er is echt vrij weinig humor te bekennen daar...
Hopa! -5 notes and same player shoots again ! Not bad for a weekday...quote:
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humorquote:Op woensdag 20 april 2005 17:02 schreef Alicey het volgende:
Relatief gezien niet, nee.
Ik zou niet zeggen dat het zonder humor is, maar de meeste humor is nogal eh... flauw.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor
Er ontgaat mij soms iets blijkbaar...
Misschien moet ik het voortaan met enkele korrels zout nemen.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:11 schreef Alicey het volgende:
Ik zou niet zeggen dat het zonder humor is, maar de meeste humor is nogal eh... flauw.
Of juist niet op alle slakken zout leggen.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien moet ik het voortaan met enkele korrels zout nemen.
Ja, misschien is ONZ juist het zout der aarde.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
Of juist niet op alle slakken zout leggen.
Zelf denken ze wel in die richting meen ik, ja.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, misschien is ONZ juist het zout der aarde.
Griekse burgers met Feta en olijven. Gebakken aardappeltjes met worteltjes en doperwten. En een sjalotje om het duur te laten lijkenquote:Op woensdag 20 april 2005 18:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Roerbakgroente met Patak's Kerala saus.![]()
Sauzen van Patak zijn op zich wel ok.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Roerbakgroente met Patak's Kerala saus.![]()
Van die burgers ben ik geen fan, maar feta en olijven maken een hoop goed.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:15 schreef livEliveD het volgende:
Griekse burgers met Feta en olijven. Gebakken aardappeltjes met worteltjes en doperwten. En een sjalotje om het duur te laten lijken![]()
*burp*
Heerlijk past inderdaad ook wel. Ik ben geneigd om het geheel te beoordelen, en dan is het weer afhankelijk van wat er in die saus zit.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Wel ok"? Ik vind ze héérlijk. Niet allemaal, maar de meeste wel.
Ik las "mag branden", dus ik wilde al gaan posten dat dat moeilijk is in een zwart gat enzo.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:18 schreef livEliveD het volgende:
@Haushofer: Maanlanding was fake!! Hier het bewijs!
De klootzak. Dat ie in een zwart gat mag belanden
Ik vind alles lekker zolang er nog steeds elke minuut 17 Afrikanen omkomen van de hongerquote:Op woensdag 20 april 2005 18:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Van die burgers ben ik geen fan, maar feta en olijven maken een hoop goed.
Waar de soja in die burger deels verantwoordelijk voor is.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:21 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind alles lekker zolang er nog steeds elke minuut 17 Afrikanen omkomen van de honger
Samengeperste atomen vormt toch hitte? Brand je dan ergens niet onwijs in de kern van zo'n ding?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:20 schreef Alicey het volgende:
Ik las "mag branden", dus ik wilde al gaan posten dat dat moeilijk is in een zwart gat enzo.
Werkelijk?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar de soja in die burger deels verantwoordelijk voor is.
Branden is volgens mij altijd zuurstof voor nodig, en volgens mij worden elementen samengeperst waardoor je geen element met 8 protonen meer zal hebben. Warm zal het vast wel worden denk ik echter.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Samengeperste atomen vormt toch hitte? Brand je dan ergens niet onwijs in de kern van zo'n ding?
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:19 schreef Alicey het volgende:
Roerbakgroenten klinkt wel goed, hoewel ik er meestal wel nog iets anders bij doe.
In Afrika wordt veel soja verbouwd. Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het merendeel bedoeld is voor Europees rundvee.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:23 schreef livEliveD het volgende:
Werkelijk?
* Morgen even wat geld overmaakt naar de derde wereld om het vervelende gevoel te sussen.
Het ligt er een beetje aan. Kip, ei, champignons, garnalen, koe, varken. In aflopende volgorde van frequentie.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die?![]()
[afbeelding]
Of die?![]()
[afbeelding]
Of toch die?![]()
Kip staat zeker bovenaan omdat kippen het minst aaibaar zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:30 schreef Alicey het volgende:
Het ligt er een beetje aan. Kip, ei, champignons, garnalen, koe, varken. In aflopende volgorde van frequentie.
Welnee. Kip staat bovenaan omdat het bijna hetzelfde smaakt als een mens.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kip staat zeker bovenaan omdat kippen het minst aaibaar zijn.Die beesten moeten wel zwaar boeten voor hun gebrek aan aaibaarheid.
Was het niet Teeuwen die zei dat alle kippen klootzakken waren, en dat ie vlees at uit principe?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kip staat zeker bovenaan omdat kippen het minst aaibaar zijn.Die beesten moeten wel zwaar boeten voor hun gebrek aan aaibaarheid.
Oh... Volgens mijn info lijkt een varken lichamelijk gezien het meest op een mens. En ik heb wel eens gehoord dat de smaak van kalfsvlees die van mens benadert.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:33 schreef Alicey het volgende:
Welnee. Kip staat bovenaan omdat het bijna hetzelfde smaakt als een mens.![]()
Kippen zijn ook klootzakken. Je hebt je nog niet omgedraaid of ze lachen je keihard uit. Om van koeien maar niet te spreken.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:33 schreef Haushofer het volgende:
Was het niet Teeuwen die zei dat alle kippen klootzakken waren, en dat ie vlees at uit principe?
Er zijn ook kannibalen die mens naar kip vinden smaken. Ik zal het pas weten na het slachten van een mens, maar dat gaat mij weer wat ver.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh... Volgens mijn info lijkt een varken lichamelijk gezien het meest op een mens. En ik heb wel eens gehoord dat de smaak van kalfsvlees die van mens benadert.
Met al die liposucties en liposculptuur moet het toch eenvoudig zijn om aan een lapje mensenvlees te komen.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:36 schreef Alicey het volgende:
Er zijn ook kannibalen die mens naar kip vinden smaken. Ik zal het pas weten na het slachten van een mens, maar dat gaat mij weer wat ver.
Koeien hebben het niet op mij. Ze zien me amper of ze beginnen al met boe-geroep.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kippen zijn ook klootzakken. Je hebt je nog niet omgedraaid of ze lachen je keihard uit. Om van koeien maar niet te spreken.
SINGLECOIL !!!! Ik heb een vraagje?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met al die liposucties en liposculptuur moet het toch eenvoudig zijn om aan een lapje mensenvlees te komen.Of je zoekt iemand die wel een stukje van zijn lijf wil afstaan. Zijn penis bijvoorbeeld.
Gewoon terugloeien. Daar hebben ze niet van terug!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:38 schreef Alicey het volgende:
Koeien hebben het niet op mij. Ze zien me amper of ze beginnen al met boe-geroep.
Misschien heeft hij hem nog in de vriezer liggen?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
SC had toch al geen piem0l meer? Die was toch 30 jaar terug al verwijderd?
Ik zal er aan denken.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gewoon terugloeien. Daar hebben ze niet van terug!
Zou jij dat dertig jaar lang kunnen weerstaan, zo'n lekker stukje vlees? Wees nou even eerlijk...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:41 schreef Alicey het volgende:
Misschien heeft hij hem nog in de vriezer liggen?
Natuurlijk niet, ik had er meteen een prachtig gerecht van gemaakt. Voor SC is het echter zijn eigen vlees, en misschien dat dat toch de zaak verandert.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou jij dat dertig jaar lang kunnen weerstaan, zo'n lekker stukje vlees? Wees nou even eerlijk...
Je kunt daar veel betere dingen mee doen dan opeten!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je zou immers mijn eierstokken krijgen! Misschien kun je die opeten.
Boerenkool met worst?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:43 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk niet, ik had er meteen een prachtig gerecht van gemaakt.
Ik denk over geslagen worden. Er zijn in deze topic volgens mij niet veel vrouwen die slaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:44 schreef MelodyCool het volgende:
Wacht ff...
Gaat dit nou over vrouwen DIE slaan? Of over vrouwen die geslagen WORDEN?
Of allebei?
We waren even maaltijden aan het bespreken.quote:Zover ik het begrijp hebben jullie het over sla en kip en koeien?
Slaan betekent niet alle hoeken van de kamer zien. Slaan is veel sensueler.quote:Loesje:
Als ik alle hoeken van de kamer wil zien... Dan ga ik wel schoonmaken...
Ze zien er toch heel smakelijk uit!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:44 schreef Alicey het volgende:
Je kunt daar veel betere dingen mee doen dan opeten!
Eierstokken moet je niet zomaar loos opeten hoor! Die zijn belangrijk en zinvol enzoquote:Op woensdag 20 april 2005 18:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt daar veel betere dingen mee doen dan opeten!
Eerst mee baren inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eierstokken moet je niet zomaar loos opeten hoor! Die zijn belangrijk en zinvol enzo
Maar als je ze nou toch niet nodig hebt?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:46 schreef miss_sly het volgende:
Eierstokken moet je niet zomaar loos opeten hoor! Die zijn belangrijk en zinvol enzo
Ik was al even bang dat je ter plekke een auto-operatie had uitgevoerd!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze zien er toch heel smakelijk uit!
[afbeelding]
(Dit zijn niet de mijne, hoor)
Ik ben blij dat je bij mensen niet ziet wat er van binnen zit.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:48 schreef Alicey het volgende:
Ik was al even bang dat je ter plekke een auto-operatie had uitgevoerd!
Dan kan iemand anders ze gebruiken...of toch in ieder geval de inhoud ervanquote:Op woensdag 20 april 2005 18:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar als je ze nou toch niet nodig hebt?
Nee, ik ben niet zo uit de Hollandse hoek. Maak er anders maar gebakken worst in zoetzure saus met salade van.quote:
Daarom geef ik ze dus weg.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:49 schreef miss_sly het volgende:
Dan kan iemand anders ze gebruiken...of toch in ieder geval de inhoud ervan
quote:Een piemel daarentegen is eenvoudig te vervangen door een exemplaar op batterijen, dus dat mag je opeten van me
Ik weet niet. Ergens lijkt het mij best interessant.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je bij mensen niet ziet wat er van binnen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |