Succes livquote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef livEliveD het volgende:
Ja hoi, issie al vol?
*verder gaat met lurken
Druk, druk, druk
Het is ook lekkerder.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ogen en neus niet, dan moet er zoveel uitgelegd worden.
Alles wat bedekt kan worden onder kleren is beter![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:40 schreef Yosomite het volgende:
Ik denk dat je het gewoon slecht getroffen hebt als je Nu een Friese Vrouw bent:
op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd en de verkeerde soort![]()
Als het "pure" sla is lust ik het ook wel. Ook slaag kan echter wel lekker zijn hoor in sommige gevallen.quote:
Je bent bang dat ze het versnijden met paracetamol?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:45 schreef Alicey het volgende:
Als het "pure" sla is lust ik het ook wel.
Wat me er aan doet herinneren dat ik nog iets van jou tegoed had, maar ik weet niet meer waarom.quote:
Ik bedoel meer dat ik het niet gedenatureerd wil zien met tomaten en komkommer.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent bang dat ze het versnijden met paracetamol?
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Luistert je man wel naar je Doffy?
Tomaten en komkommers.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef Alicey het volgende:
Ik bedoel meer dat ik het niet gedenatureerd wil zien met tomaten en komkommer.
Als er dan per se iets bij moet, dan dan maar wortel en witte kool.quote:
Wortelquote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Alicey het volgende:
Als er dan per se iets bij moet, dan dan maar wortel en witte kool.
Maar alsjeblieft geen tomaatof komkommer
..
Dat was ik ook echt niet van plan!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:50 schreef Alicey het volgende:
We moeten niet samen een salade maken geloof ik.
Je wil de hele winkel meenemen naar Friesland?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's dan weer minder. Maar ze hebben in R'dam wel een hele winkel met Six sieraden.
Six is wel goedkoop, maar niet zó goedkoop.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
Je wil de hele winkel meenemen naar Friesland?
Hoezow?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg Doffy, rook jij?
Dat hoeft niets af te doen van de wil.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Six is wel goedkoop, maar niet zó goedkoop.
Het wordt een nacht om nooit meer te vergeten, trust mequote:Op woensdag 20 april 2005 13:46 schreef Alicey het volgende:
Wat me er aan doet herinneren dat ik nog iets van jou tegoed had, maar ik weet niet meer waarom.
Daar stond tot voor kort 'fake plastic tree'. Maakt mij dat een plastic boom?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Omdat er 'cigarettes and chocolate milk' in je ondertitel staat.
Ik moet het woordenboek er wel bij hebben!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:59 schreef Doffy het volgende:
Voor wie geinteresseerd is en het kerkelijk Latijn machtig is, staat hier de 'inauguratierede' van RatBenedictus XVI.
Eh, nee. Maar ik vroeg het me zomaar af. 'Fake plastic' tree riep blijkbaar geen vragen op.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Doffy het volgende:
Daar stond tot voor kort 'fake plastic tree'. Maakt mij dat een plastic boom?
Ik ookquote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet het woordenboek er wel bij hebben!
Die topprelaten wel hoor. Hoewel het wel Latijn is waar Cicero een hartverzakking van zou krijgen...quote:Op woensdag 20 april 2005 14:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zou die rede van de paus ter plekke geschreven zijn of al klaar liggen? Bijna niemand beheerst het Latijn toch zo goed dat 'ie er zo een heel verhaal in kan schrijven...?
Dat red ik ook niet zonder woordenboek. Geen Engelse of Nederlandse vertaling?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:04 schreef Doffy het volgende:
Ik ookGelukkig blijkt er ook nog een Italiaanse Editie van te bestaan
Klinkt engh!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het wordt een nacht om nooit meer te vergeten, trust me![]()
Ik zou willen dat ik het zo goed kon... Maar ik kom een heel eind met mijn woordenboek Nederlands-Latijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:05 schreef Doffy het volgende:
Die topprelaten wel hoor. Hoewel het wel Latijn is waar Cicero een hartverzakking van zou krijgen...
ook zonder naar de inhoud te kijken
Misschien omdat je (onderbewust?) wist dat dat de titel van een liedje is?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eh, nee. Maar ik vroeg het me zomaar af. 'Fake plastic' tree riep blijkbaar geen vragen op.
Gaat vast lukken. Ik houd ze aan de praktijk terwijl jij je zakken vult. Kan niet mis gaan!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We zouden de winkel samen kunnen overvallen.
Niet op dit moment in elk geval. Italiaans en Latijn samen gaat me prima af.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat red ik ook niet zonder woordenboek. Geen Engelse of Nederlandse vertaling?
Nou, wel héél onderbewust dan...quote:Op woensdag 20 april 2005 14:06 schreef Doffy het volgende:
Misschien omdat je (onderbewust?) wist dat dat de titel van een liedje is?
Ik kan maar een paar zinnen ontcijferen. Maar echt serieus Latijn heb ik dan ook nooit gehad.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:59 schreef Doffy het volgende:
Voor wie geinteresseerd is en het kerkelijk Latijn machtig is, staat hier de 'inauguratierede' van RatBenedictus XVI.
Okee!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
Gaat vast lukken. Ik houd ze aan de praktijk terwijl jij je zakken vult. Kan niet mis gaan!
Het werkt ook nog best aardigquote:Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Leuk om die Italiaanse versie even door Babelfish te halen. Misschien wordt het verhaal er zinniger van.
Nadeel is alleen dat ik tegenwoordig niet meer lijk te piepen.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee!Ik zal een flinke weekendtas meenemen.
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:11 schreef Alicey het volgende:
Nadeel is alleen dat ik tegenwoordig niet meer lijk te piepen.
Dus die ouwe JP had nog dooie vrouwen ook?quote:The dead women of the Saint Padre Giovanni Paul II, and i days that are you follow yourself, have been for the Church and the entire world an extraordinary time of grace.
Oh, een tijdje terug had ik echt continue dat detectiepoortjes afliepen als ik er doorheen liep. Kon ik dus alles uit mijn tas halen, een voor een alles door het poortje heen etc.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:14 schreef Doffy het volgende:
Die automatische vertaalprogramma's blijven toch interessante vondsten opleveren:
Dus die ouwe JP had nog dooie vrouwen ook?
En, wat was het? Je vibo?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:14 schreef Alicey het volgende:
Maar tegenwoordig piep ik dus niet meer.
Ja, ik had 'm al gezien. Ga maar niet meedoen.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:18 schreef Alicey het volgende:
Straft God kinderen met foute ouders ?
Fundamentalist alert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |