HTS rallyteam roels !quote:Op woensdag 20 april 2005 13:43 schreef Krullie het volgende:
MIjn broertje zit daar, hij vermaakt zich uitstekend...
Hij zit zelfs in het rally team!
Gewoon doen!
Het schijnt dat ze de hogere hotelscholen ook beheersenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:08 schreef The_Haunted het volgende:
Sjakie, voor wijven ga je naar de PABO
De introductie van de PABO was helemaal leuk toen ik er begon..... liepen ze een week lang in bikini op het schoolplein.....quote:Op woensdag 20 april 2005 15:13 schreef Soldier2000 het volgende:
Langs die school zit de Pabo heb ik met de opendag gezien, dus in de pauze bekijks genoeg
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:46 schreef MutZ het volgende:
Wat ik erover hoor is dat het een gezellige opleiding is en de mensen die er zitten vermaken zich uitstekend...
V en W richting is nu uitgebreid met 6 takken meen ik mij te herinneren.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:06 schreef The_Haunted het volgende:
@yup. Als oud Apeldoorn/Arnhem klant zeg ik natuurlijk Arnhem. Hangt er een beetje vanaf wat je precies wilt, volgens mij is Rotterdam meer georienteerd op de commerciele kant. In Arnhem kun je uit verschillende richtingen kiezen, commercieel en technisch. (dit noemden we vroeger V en W richting).
zal ik je wat sterks vertellen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Toen ik er was op de opendag had ik het gevoel dat je er niks leert. En het leek erg op een school, alleen maar klaslokalen, een technische ruimte met lullige werkbankjes met overal een tangetje en een schroevendraaiertje.![]()
Heb je natuur/wiskunde ?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:13 schreef Soldier2000 het volgende:
Langs die school zit de Pabo heb ik met de opendag gezien, dus in de pauze bekijks genoeg
Mijn vooropleiding is MBO ICT Niveau 4 dus iets wat er totaal niet op aansluit, maarja als het me wat interreseert dan ga ik er ook voor
Youp's opleiding: MTS TIND niveau 4 motorvoertuigen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |