Hoe laat dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef Querk het volgende:
Cynic, kan je morgen niet eerder naar huis???? Ik moet anders 10 keer heen een weer fietsen....
![]()
Nou ja in de middag. Ik heb om half 11 een afspraak en dan moet ik nog naar schoolquote:Op donderdag 21 april 2005 13:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe laat dan?
Want ik heb morgens nog ergens een afspraak
Het hoeft niet hoor! Ik dacht ik vraag het gewoon evenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:42 schreef Cynic het volgende:
En hoelaat ben je dan klaar? 1 uur ofzo? Of later?
Over het vervolg van mijn onderzoek, wat voor budget er is en wat er op welke termijn gaat gebeuren. Ofzoquote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef Querk het volgende:
[quote]Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef Cynic het volgende:
Ik denk dat het wel lukt, ik weet dus alleen nog niet hoe laat ik die afspraak heb, ik denk ergens net na de middag.
[/quote
Wat voor afspraak dan?
Je had ook in de quote kunnen reagerenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:54 schreef Querk het volgende:
een beetje mislukt
Je, kan dus wel eerder weg?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Over het vervolg van mijn onderzoek, wat voor budget er is en wat er op welke termijn gaat gebeuren. Ofzo
Als ik dat gesprek eenmaal gehad heb wel jaquote:
Dan hoor ik dat nog welquote:Op donderdag 21 april 2005 14:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik dat gesprek eenmaal gehad heb wel ja
Moet je dat zeggen nu je mod bent?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:39 schreef Ruis het volgende:
mensen, koop eens een telefoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |