Hoe laat dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef Querk het volgende:
Cynic, kan je morgen niet eerder naar huis???? Ik moet anders 10 keer heen een weer fietsen....
![]()
Nou ja in de middag. Ik heb om half 11 een afspraak en dan moet ik nog naar schoolquote:Op donderdag 21 april 2005 13:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe laat dan?
Want ik heb morgens nog ergens een afspraak
Het hoeft niet hoor! Ik dacht ik vraag het gewoon evenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:42 schreef Cynic het volgende:
En hoelaat ben je dan klaar? 1 uur ofzo? Of later?
Over het vervolg van mijn onderzoek, wat voor budget er is en wat er op welke termijn gaat gebeuren. Ofzoquote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef Querk het volgende:
[quote]Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef Cynic het volgende:
Ik denk dat het wel lukt, ik weet dus alleen nog niet hoe laat ik die afspraak heb, ik denk ergens net na de middag.
[/quote
Wat voor afspraak dan?
Je had ook in de quote kunnen reagerenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:54 schreef Querk het volgende:
een beetje mislukt
Je, kan dus wel eerder weg?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Over het vervolg van mijn onderzoek, wat voor budget er is en wat er op welke termijn gaat gebeuren. Ofzo
Als ik dat gesprek eenmaal gehad heb wel jaquote:
Dan hoor ik dat nog welquote:Op donderdag 21 april 2005 14:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik dat gesprek eenmaal gehad heb wel ja
Moet je dat zeggen nu je mod bent?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:39 schreef Ruis het volgende:
mensen, koop eens een telefoon!
wie ?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:08 schreef Querk het volgende:
hoi
the magical edit buttonquote:
Idd gaat nergens overquote:Op donderdag 21 april 2005 22:39 schreef Ruis het volgende:
wat een kut reeks dit!
krijg je daar kramp van ?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Idd gaat nergens over
Btw een lange broek en lange mouwen aan tijdens het fietsen was geen goed idee...
kramp
die PP heeft de dingen niet helemaal op een rijtje !quote:bosbeetle zegt:
weet je nog waarom ik gisteren op msn moest zijn ?
Freek! zegt:
jawel
bosbeetle zegt:
nou zeg op !
Harm! zegt:
wat?
bosbeetle zegt:
nou waarom moest ik gister op msn zijn ?
Harm! zegt:
geen idee?
broertjes van hans !quote:Op donderdag 21 april 2005 23:28 schreef Ruis het volgende:
wie zijn freek en Harm?
hans is een lollige ventquote:Op donderdag 21 april 2005 23:32 schreef Ruis het volgende:
Hans is okay!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |