abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:36:45 #176
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_52003132
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:08 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

Dit zijn èèèèèchte droomfoto's!!....

Oftewel: nogal misplaatste reclame voor z'n vroem-vroem-forum.....

Bijzonder TRV gerelateerd idd.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_52092941
Altijd leuk om door Antwerpen te wandelen... Je weet ook meteen of het in Nederland schoolvakantie is.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 09:13:03 #178
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_52381153
Komend weekend in Antwerpen: www.antwerpenproeft.be

en 01 september: www.laundryday.be
  Moderator zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:45:37 #179
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52684598
Toffe stad ! Maandag tot en met donderdagochtend geweest. Donderdagmiddag Brussel. Veel minder tof vind ik

Het dagelijkse loopje Langstraat > Turnhoutsbaan > Carnotstraat > Koningin astridplein > Keyserlei.

Leuk hoor Ben en Jerrywinkel !!! Eten bij het Dageraadsplaats op maandag bij een Egyptisch restaurant
Op dinsdag Bobbejaanland gecheckt (Was wel okay hoor ) En een beetje door de omgeving geracet. Woensdag echt de binnenstad bekeken. De winkelstraat was wel mooi, maar wel duur en grooot ! Best wel jammer dat er een vrouwelijk persoon mee ging. OOOOOOOOOOH VIEHIER H EN M'S !!!!

De kathedraal bekeken, wafeltje eten, doosje chocolade, Steen bekeken, de schelde, statiekwartier doorkruist. Gewoon lekker wat rond kijken Zeker wel het bekijken waard.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:05:03 #180
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_52685164
Oh, heerlijk ik ga over 3 weken weer een weekend; zo tof! ieder jaar ga ik een weekend met m'n moeder naar Antwerpen.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_52689264
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef Renesite het volgende:
Toffe stad ! Maandag tot en met donderdagochtend geweest. Donderdagmiddag Brussel. Veel minder tof vind ik

Het dagelijkse loopje Langstraat > Turnhoutsbaan > Carnotstraat > Koningin astridplein > Keyserlei.

Leuk hoor Ben en Jerrywinkel !!! Eten bij het Dageraadsplaats op maandag bij een Egyptisch restaurant
Op dinsdag Bobbejaanland gecheckt (Was wel okay hoor ) En een beetje door de omgeving geracet. Woensdag echt de binnenstad bekeken. De winkelstraat was wel mooi, maar wel duur en grooot ! Best wel jammer dat er een vrouwelijk persoon mee ging. OOOOOOOOOOH VIEHIER H EN M'S !!!!

De kathedraal bekeken, wafeltje eten, doosje chocolade, Steen bekeken, de schelde, statiekwartier doorkruist. Gewoon lekker wat rond kijken Zeker wel het bekijken waard.
Inderdaad 4 H&M's op een straat van 500 meter is net IETS teveel van het "goede".
pi_52689965
Volgend weekend gaan we Laundry Day eens bezoeken in Antwerpen.
Stop rockin' the boat.
pi_52719212
Ik ga zometeen nog even naar Antwerpen, ff inkopen doen voor m´n vakantie! (Lekker dichtbij vanaf Eindhoven)
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_52886537
http://www.laundryday.be/ was een erg leuk feestje.
Stop rockin' the boat.
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:38:30 #185
143808 Koen_74
Go Shani !!
pi_53001525
Waar kan ik in Antwerpen de aller aller beste bonbons kopen?
pi_53008858
Komende week 3 dagen voor een cursus in Antwerpen, dus in de namiddag zullen we even de stad ingaan. Ben er pas 1 keer geweest, en dat was zo`n 8 jaar geleden. Heb er wel zin in, alleen die cursus niet.
pi_53920876
joehoe binnenkort weer voor een paar daagjes richting deze geweldige stad.
Nog nieuwe tips naast het al genoemde (natuurlijk ga ik weer een kijkje nemen in de Irish Pub en bij t Paters Vaetje )
pi_53922698
Weet er iemand een goed hotel in de binnenstad (omgeving Meir) die niet te duur is voor een overnachting begin december?
pi_53924598
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 08:51 schreef hannekethemaster het volgende:
Nog nieuwe tips naast het al genoemde (natuurlijk ga ik weer een kijkje nemen in de Irish Pub en bij t Paters Vaetje )
In september geopend. Noxx, discotheek bij de Metropolis.
http://www.noxxantwerp.be/home/
Stop rockin' the boat.
pi_53930838
Ik zit al twee weken in Antwerpen. Heerlijke plek, leuke mensen, goed bier. Top!
Nu alleen nog wat attracties zien te vinden die de moeite waard zijn.

Voor wie het weten wil: ik woon voor 3 maanden in een hostel en het bevalt heel goed!
Mon 'en!
pi_54155938
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 08:51 schreef hannekethemaster het volgende:
Als je ook gaat om te shoppen, moet je zeker de vernieuwde Stadsfeestzaal aan de Meir bezoeken. Ze hebben daar nu een "klein" Shopping Center uitgebouwd, met de eerste Nike Shop van België en ook de eerste Saturn-winkel in ons land. Daarnaast vind je er ook Bart Smit, Delhaize, La Place, Tomy Hilfiger, O'Neil, Standaard Boekhandel en een prachtige Laurent Perrier Champagnebar. En dat alles in een prachtig barok interieur. Echt de moeite waard, alleen al voor dat interieur.

De Stadsfeestzaal vind je trouwens op de Meir, vlak bij de Innovation.
pi_54229959
Indrukwekkend hoor, dat nieuwe 'Stadsfeestzaal-shoppingcenter'. Heel chic en trendy!

Met o.a. de eerste Tommy Hilfiger Tailormade in de wereld...

Foto's: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=539506
pi_54252707
Deze week start trouwens ook de jaarlijkse Vlaamse boekenbeurs in Antwerpen, van 31 oktober tot 11 november.
pi_54276714
rockin_the_lowland, wat is een goede prijs voor je?

ik woon in Antwerpen

vind het persoonlijk echt een mooie stad, maar is natuurlijk subjectief.

qua shopping nog nergens zo mijn ding gevonden zoals in Antwerpen, NY uitgezonderd
pi_54279732
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 02:53 schreef schep het volgende:
rockin_the_lowland, wat is een goede prijs voor je?

ik woon in Antwerpen

vind het persoonlijk echt een mooie stad, maar is natuurlijk subjectief.

qua shopping nog nergens zo mijn ding gevonden zoals in Antwerpen, NY uitgezonderd
Wat zijn jouw favorieten in 't Stad? Ik ben (bij goed weer) groot fan van een goed boek aan de Linkeroever, met een hapje en drankje erbij. Verder voel ik me nog te erg een tourist.
Mon 'en!
pi_62443135
quote:
Reisgids Lonely Planet zet Antwerpen in top tien wereldsteden
De internationale reisgids Lonely Planet heeft Antwerpen opgenomen in zijn prestigieuze lijst van de tien interessantste wereldsteden. Lonely Planet brengt jaarlijks een gids uit met een top 10 van locaties die het komende jaar een bezoekje waard zijn.

"Onderschat"
"De stad die rijk is aan geschiedenis, is de meest onderschatte toeristische bestemming in België", schrijft Lonely Planet. "Weinige plaatsen brengen zo'n bekoorlijke mix van moderne en klassieke elementen. Eclectische artnouveauwoningen staan vlak naast neorenaissancevilla's, en middeleeuwse kastelen bieden een magisch decor vanaf de talloze cafés en terrasjes."

Top 10
Naast Antwerpen staan ook Beiroet, Chicago, Glasgow, Lissabon, Mexico City, Sao Paolo, Shanghai, Warschau en Zürich in de top 10. Voorts staan er in het lijvige boek nog twintig andere regio's en steden die de moeite waard zijn, en 850 andere bijzondere reiservaringen. De Lonely Planet is een Engelstalige reisgids die vooral onder rugzaktoeristen grote bekendheid geniet. (belga/gb)
15/10/08 17u27

Antwerpen wordt steeds hipper en bekender in de wereld! Dik verdiend wat mij betreft...
pi_62450758
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Frederic het volgende:

[..]

Antwerpen wordt steeds hipper en bekender in de wereld! Dik verdiend wat mij betreft...
Der is mor iejn stad, de rest is parkeerplots (zeggen ze bij ons in Antwerpen)
pi_62478111
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Frederic het volgende:

[..]

Antwerpen heeft ook echt wel wat. Bv Amsterdam kan echt niet tippen aan Antwerpen.
pi_62485231
En het beste is dat de stad met de dag mooier wordt. Zo is het schitterende gerenoveerde en gemoderniseerde Centraal Station bijna klaar, worden de Leien (centrale lanen) volledig heraangelegd, komt er een gloednieuw modern stadion aan de Schelde, wordt het Operaplein heraangelegd, is het schitterende MAS (Museum aan de Stroom) bijna klaar, worden hippe buurten zoals het Zuid of het Eilandje met de dag 'hotter', komt er een monumentale mega-brug over de dokken (de Lange Wapper), en last but not least worden de volledige Scheldekaaien heraangelegd tot een grote wandel- en terrasboulevard langs het water...

Antwerpen
pi_62486136
Inderdaad, momenteel is het nog overal werken, maar eens alles af is, belooft het echt de moeite te worden. En dan zijn we nog het nieuwe Justitiepaleis vergeten (je bent ervoor of er tegen, maar ik vind het werkelijk schitterend. ), en het oude Justitiepaleis wordt momenteel ook nog eens gerestaureerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')