quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:08 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
![]()
Dit zijn èèèèèchte droomfoto's!!....
![]()
![]()
Oftewel: nogal misplaatste reclame voor z'n vroem-vroem-forum.....![]()
Inderdaad 4 H&M's op een straat van 500 meter is net IETS teveel van het "goede".quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef Renesite het volgende:
Toffe stad! Maandag tot en met donderdagochtend geweest. Donderdagmiddag Brussel. Veel minder tof vind ik
![]()
Het dagelijkse loopje Langstraat > Turnhoutsbaan > Carnotstraat > Koningin astridplein > Keyserlei.
Leuk hoorBen en Jerrywinkel
!!! Eten bij het Dageraadsplaats op maandag bij een Egyptisch restaurant
Op dinsdag Bobbejaanland gecheckt (Was wel okay hoor) En een beetje door de omgeving geracet. Woensdag echt de binnenstad bekeken. De winkelstraat was wel mooi, maar wel duur en grooot
! Best wel jammer dat er een vrouwelijk persoon mee ging. OOOOOOOOOOH VIEHIER H EN M'S !!!!
De kathedraal bekeken, wafeltje eten, doosje chocolade, Steen bekeken, de schelde, statiekwartier doorkruist. Gewoon lekker wat rond kijkenZeker wel het bekijken waard.
In september geopend. Noxx, discotheek bij de Metropolis.quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:51 schreef hannekethemaster het volgende:
joehoe binnenkort weer voor een paar daagjes richting deze geweldige stad.
Nog nieuwe tips naast het al genoemde (natuurlijk ga ik weer een kijkje nemen in de Irish Pub en bij t Paters Vaetje)
Als je ook gaat om te shoppen, moet je zeker de vernieuwde Stadsfeestzaal aan de Meir bezoeken. Ze hebben daar nu een "klein" Shopping Center uitgebouwd, met de eerste Nike Shop van België en ook de eerste Saturn-winkel in ons land. Daarnaast vind je er ook Bart Smit, Delhaize, La Place, Tomy Hilfiger, O'Neil, Standaard Boekhandel en een prachtige Laurent Perrier Champagnebar. En dat alles in een prachtig barok interieur. Echt de moeite waard, alleen al voor dat interieur.quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:51 schreef hannekethemaster het volgende:
joehoe binnenkort weer voor een paar daagjes richting deze geweldige stad.
Nog nieuwe tips naast het al genoemde (natuurlijk ga ik weer een kijkje nemen in de Irish Pub en bij t Paters Vaetje)
Wat zijn jouw favorieten in 't Stad? Ik ben (bij goed weer) groot fan van een goed boek aan de Linkeroever, met een hapje en drankje erbij. Verder voel ik me nog te erg een tourist.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:53 schreef schep het volgende:
rockin_the_lowland, wat is een goede prijs voor je?
ik woon in Antwerpen![]()
vind het persoonlijk echt een mooie stad, maar is natuurlijk subjectief.
qua shopping nog nergens zo mijn ding gevonden zoals in Antwerpen, NY uitgezonderd![]()
quote:Reisgids Lonely Planet zet Antwerpen in top tien wereldsteden
De internationale reisgids Lonely Planet heeft Antwerpen opgenomen in zijn prestigieuze lijst van de tien interessantste wereldsteden. Lonely Planet brengt jaarlijks een gids uit met een top 10 van locaties die het komende jaar een bezoekje waard zijn.
"Onderschat"
"De stad die rijk is aan geschiedenis, is de meest onderschatte toeristische bestemming in België", schrijft Lonely Planet. "Weinige plaatsen brengen zo'n bekoorlijke mix van moderne en klassieke elementen. Eclectische artnouveauwoningen staan vlak naast neorenaissancevilla's, en middeleeuwse kastelen bieden een magisch decor vanaf de talloze cafés en terrasjes."
Top 10
Naast Antwerpen staan ook Beiroet, Chicago, Glasgow, Lissabon, Mexico City, Sao Paolo, Shanghai, Warschau en Zürich in de top 10. Voorts staan er in het lijvige boek nog twintig andere regio's en steden die de moeite waard zijn, en 850 andere bijzondere reiservaringen. De Lonely Planet is een Engelstalige reisgids die vooral onder rugzaktoeristen grote bekendheid geniet. (belga/gb)
15/10/08 17u27
Der is mor iejn stad, de rest is parkeerplots (zeggen ze bij ons in Antwerpen)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Frederic het volgende:
[..]
![]()
Antwerpen wordt steeds hipper en bekender in de wereld! Dik verdiend wat mij betreft...
Antwerpen heeft ook echt wel wat. Bv Amsterdam kan echt niet tippen aan Antwerpen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Frederic het volgende:
[..]
![]()
Antwerpen wordt steeds hipper en bekender in de wereld! Dik verdiend wat mij betreft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |