erg simpel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
Of je stapt in Breda uit en pakt dan de bus naar Antwerpen. Is het helemaal gratis met OV. Let wel op wanneer de laatste bus terug gaat. Of pak voor de terugreis de trein (met een kaartje tot de grens)...
de "vzweetjes" zijn zowat de vlaams coffeeshops , (bijna) iedereen weet al jaren dat je daar je "stuff" wel kan vinden. Ik persoonlijk ben blij dat ze het "door de vingers zien" , nu weet de politie/handhavende macht/... tenminste waar het zich allemaal afspeelt ipv in die "duistere milieus"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:39 schreef marnixds het volgende:
[..]
erg simpel.
het kost normaal 5 euro of zo.
De bus stop aan Metrostation Halewijn. Vanaf de bushalte kun je de Rechteroever zien liggen (stadscentrum).
Je loopt die richting uit en gaat via de voetgangerstunnel (lift of heel erg oude roltrap) en na een stuk lopen ondergronds kom je ongeveer 100 meter van de markt uit.
aanraders:
-Nationalestraat
-Het Zuid
-Kaaien (wandelen)
-stationsbuurt (chasidische joden en ongeveer half india)
-de meir (winkelstraat) en alles daarrond.
er is heel veel in Antwerpen, maar je moet het kunnen vinden zoals de
straat vol met chinese winkels (ik ben slecht met namen, maar het is dichtbij het station)
en de parallelle "vaseline" straat. Er is ook een mini-hoerenbuurt maar dat is eigenlijk
meer deprimerend om te zien.
Blijf maar weg uit Noord en de Atheneumbuurt, niets te zien. Sinds vorige zondag
gaat wel het verhaal dat je in de vzw clubs van de Marokkaanse gemeenschap, allerlei drugs kunt kopen dus daarvoor kun je naar Noord gaan.
ze zijn alleen wat minder toegankelijk, die reporter van Canvas was duidelijk een Marrokaan dus ik vraag me af hoe ze zouden reageren als je daar als niet-Marrokaan vraagt om wiet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:52 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
de "vzweetjes" zijn zowat de vlaams coffeeshops , (bijna) iedereen weet al jaren dat je daar je "stuff" wel kan vinden. Ik persoonlijk ben blij dat ze het "door de vingers zien" , nu weet de politie/handhavende macht/... tenminste waar het zich allemaal afspeelt ipv in die "duistere milieus"
[ www.nanno.be ] leuke club op een boot vlakbij het centrumquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:10 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
We pakken wel een taxi.
Iemand nog aanbevelingen voor leuke clubs/discotheken?
Ik kan er gewoon binnengaan hoor. Bij Canvas hebben ze gewoon iemand gepakt die zeker niet zou opvallenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:00 schreef marnixds het volgende:
[..]
ze zijn alleen wat minder toegankelijk, die reporter van Canvas was duidelijk een Marrokaan dus ik vraag me af hoe ze zouden reageren als je daar als niet-Marrokaan vraagt om wiet.
Ik ben er ook blij om, de drugswetgeving in Vlaanderen is achterlijk.
In het donkerquote:Op zondag 29 juli 2007 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb op het stuk tot Breda aan toe inderdaad mn verjaardag gevierd
Foto's van vrachtwagens en auto's zal je bedoelenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
hier mijn foto's van Antwerpen gemaakt op 29 juli 2007
Ja, daarom ging ik naar Antwerpen toe, om foto's van vrachtwagens en auto's te makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:31 schreef Frederic het volgende:
[..]
Foto's van vrachtwagens en auto's zal je bedoelen![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
hier mijn foto's van Antwerpen gemaakt op 29 juli 2007
je bent gewoon teleurgesteld dat ik geen VW Bora op de foto heb gezetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:08 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
![]()
Dit zijn èèèèèchte droomfoto's!!....
![]()
![]()
Oftewel: nogal misplaatste reclame voor z'n vroem-vroem-forum.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |