Aan de Scheldekaai zit een goed Colombiaans restaurant.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:16 schreef kthxbye het volgende:
Bedankt voor de shopping tips. En qua eten?
Je hebt overal in de EU een identiteitsbewijs nodig, en je kunt er overal om gevraagd worden. Echter: de internationale trein van Roosendaal naar Antwerpen is een uitzondering, beide landen hebben afgesproken dat dat een vrije zone is waarin alle illegalen ongestoord kunnen reizen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:40 schreef Tunafish het volgende:
Dat zal blijkbaar wel niet nee. Leg het voor de grap eens uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
De reservering staat op naam van mijn vriendin, dus daar moet zij zich dan identificeren.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:24 schreef Melochan het volgende:
Heb je geen id nodig om in te checken bij dat hotel?
Hmm, 1 op de 4 is misschien nog wel het proberen waard inderdaad. Maar het gebeurt dus wel dat ze er op controleren? Ik dacht namelijk dat je binnen de EU vrij de grens over kan gaan, maar dat geldt niet voor treinen/bussen?quote:Op woensdag 1 december 2010 01:25 schreef wspa_ het volgende:
Van de ongeveer 20 treinritjes werd mij zo'n 5x om m'n id/paspoort gevraagd. Probeer het gewoon zonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |