Veel plezier Petre86, ik hoop dat je eindelijk van je Syfillis af bent.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:18 schreef petre86 het volgende:
kug, veel plezier met de hele dag verontwaardigd zijn , ik ga plezier hebben ( na he ziekenhuisbezoek dan he... shoppen)
Cheating is in the eye of the beholder(s)quote:Op woensdag 20 april 2005 14:16 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik zie een gezellige discussie over vreemdgaan![]()
Ach, een SOA opdoen is best hip. Dan hoor je d'rbijquote:Op woensdag 20 april 2005 14:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Veel plezier Petre86, ik hoop dat je eindelijk van je Syfillis af bent.
en jij wil zeggen dat je het hipst van ons allemaal bent?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, een SOA opdoen is best hip. Dan hoor je d'rbij
Ik zal er maar niet weer over beginnen danquote:Op woensdag 20 april 2005 14:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Voor die discussie moet je 2 topics terug.
Ik weet niet wie d'r wint met het aantal SOA'squote:Op woensdag 20 april 2005 14:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en jij wil zeggen dat je het hipst van ons allemaal bent?
![]()
Om 'huisdiertjes' cadeau te krijgen, hoef je geen slet te zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet wie d'r wint met het aantal SOA's
[confession-mode]Maar ik zal wel in de ranglijst staan vrees ik[/confession-mode]
Ah, kijk, ik ben niet de enige in de ranglquote:Op woensdag 20 april 2005 14:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Om 'huisdiertjes' cadeau te krijgen, hoef je geen slet te zijn..
Haiku's voor haardenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:38 schreef Semisane het volgende:
Space is limited
in a Haiku, so it's hard
to finish what you
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Ah, kijk, ik ben niet de enige in de rangl
Cool topic...had ik nog niet gelezennquote:
Maar je vergeet dan wel je gezonde verstand te gebruiken.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Om 'huisdiertjes' cadeau te krijgen, hoef je geen slet te zijn..
Heb het topic laatst weer omhooggeschopt.quote:
Ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar je vergeet dan wel je gezonde verstand te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |