Dat heb je me niet horen zeggen. Ik probeer er verandering in te brengen, wat niet altijd even goed lukt. Er word ook niet van me verwacht dat ik binnen een week een compleet ander mens ben.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dus je weet wat je aan het doen bent, en toch ging en ga je ermee door. Leuk zo voor je moeder, zal ze denk ik erg op prijs hebben gesteld.
[..]
nu heb je je zinnen gezet op de Tros? Of het nieuwe bedrijf van John de Mol? Lekker lunchen met Linda en Beau?
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat heb je me niet horen zeggen. Ik probeer er verandering in te brengen, wat niet altijd even goed lukt. Er word ook niet van me verwacht dat ik binnen een week een compleet ander mens ben.[quote]
Maar je bent ook niet van de een op de andere dag omgeslagen naar enfant terrible. Dus of je bent er nog maar recentelijk achter wat voor verkeerd gedrag je tentoon hebt gesteld, of je hebt niet genoeg actie ondernomen om het te veranderen. Want als je weet waar het probleem zit, dan kun je het makkelijker aanpakken, vooral als je al te kennen geeft dat jij het probleem zelf bent. Waarom dan zo lang zo veel leed veroorzaken?
[quote]
En de TROS?Nee dank je, ik heb een hekel aan Reinout en Bert Kuizinga
Nee, da's saaiquote:
En nooit van je leven meer een dubbeldate met mij.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heftige seks en een hoop roddels van kugari dat het niet kan en mag.
Nobody's perfectquote:Maar je bent ook niet van de een op de andere dag omgeslagen naar enfant terrible. Dus of je bent er nog maar recentelijk achter wat voor verkeerd gedrag je tentoon hebt gesteld, of je hebt niet genoeg actie ondernomen om het te veranderen. Want als je weet waar het probleem zit, dan kun je het makkelijker aanpakken, vooral als je al te kennen geeft dat jij het probleem zelf bent. Waarom dan zo lang zo veel leed veroorzaken?
En jij bent bijna te laat voor je date met de kapper.quote:
Hey! Doe geen moeite, het is allemaal gebrabbel.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef Blond19 het volgende:
hey ! Ik kon een uur eerder naar huis. Ik ga het topic even teruglezen
Ach...je kan het ook gewoon langs komen als tourist hoor. Barcelona heeft een uitstekende keuze uit diverse hotels en motels (zowel budget als in de hogere prijsklassen), prachtige winkelstraten, chique restaurents en schitterende architectuur.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
tssss, ik ben goed in dobbelen, en voor je het weet val ik met de onheilige horde moldaviers Spanje binnen en dan is ook Barcelona van mij! En dan krijgt mijn volk eindelijk de kans om eens wat kleur te krijgen op hun uitgehongerde bleke moldavische gezichtjes.
heb je nu alweer een afspraak voor een SOA-test?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:05 schreef petre86 het volgende:
wordt ik eens optijd wakker, wordt ik gebeld of ik eerder kan beginnen ( 14:30 gvd)
nee gezegt.. want ik kwam er achter dat ik over een uur nog een afspraak in het ziekenhuis heb![]()
oja K-K maak je niet zo druk, das slecht voor je hart.
Kug is being Kug. It's his thing. It's what he does. Let it go.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:05 schreef petre86 het volgende:
oja K-K maak je niet zo druk, das slecht voor je hart.
Blergh, Barcelona is maar so-so. Valencia is beter.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef Semisane het volgende:
Ach...je kan het ook gewoon langs komen als tourist hoor. Barcelona heeft een uitstekende keuze uit diverse hotels en motels (zowel budget als in de hogere prijsklassen), prachtige winkelstraten, chique restaurents en schitterende architectuur.
En ook zijn er bevredigende groepsreizen te organiseren.....je zeg het maar hoor...."Wij" hier in Barcelona zijn zeer gastvrij.... Iets Gastvrijer als je Catalaans spreekt trouwens.![]()
![]()
heb ik die nodig dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
heb je nu alweer een afspraak voor een SOA-test?
Ik zie een gezellige discussie over vreemdgaanquote:Op woensdag 20 april 2005 14:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hey! Doe geen moeite, het is allemaal gebrabbel.
Voor die discussie moet je 2 topics terug.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:16 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik zie een gezellige discussie over vreemdgaan![]()
ow jawel hoor, heb al te lang geen bier meer met je gezopequote:Op woensdag 20 april 2005 14:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En nooit van je leven meer een dubbeldate met mij.
Liever een vreemd loopje.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:16 schreef Blond19 het volgende:
Ik zie een gezellige discussie over vreemdgaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |