Daar staat hij onder contract.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cosmin Contra naar Atl Madrid.
Raffie gaat niet naar psv, echt niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Vaart heeft inmiddels al een keuring achter de rug bij PSV en dat heb ik van mensen die werkzaam zijn bij PSV.
Rosicky komt niet, absoluut onhaalbaar en niet aan de orde voor PSV.
Dat hoop ik ook voor jou ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Raffie gaat niet naar psv, echt niet..
Nuance, Romario was z'n favoriete speler.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Raffie heeft al een keuring achter de rug en ik heb Hiddink gisteren gehoord bij B & van D en ik sluit het echt niet uit. PSV was ook altijd z'n favoriete club, vroegah.
Dat heeft VDV vandaag bij RTV NH ontkend, al zegt dat ook weer niet bijster veel. Maar hij had zat nog absoluut niet met zijn hoofd bij een andere club en wilde eerst nog maar eens met Blind praten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Raffie heeft al een keuring achter de rug en ik heb Hiddink gisteren gehoord bij B & van D en ik sluit het echt niet uit. PSV was ook altijd z'n favoriete club, vroegah.
pfff bespaar je de moeite en laat het hier over transfers gaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:40 schreef johannes1986 het volgende:
blaat
Ik geloof er nog steeds geen reet van. Tenzij je het rechtstreeks van de clubarts zelf hebt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Vaart heeft inmiddels al een keuring achter de rug bij PSV en dat heb ik van mensen die werkzaam zijn bij PSV.
Ik heb ook een gericht gehoord dat VDV gespot is in een medische centrum van PSV. Wel al van twee weken geleden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb het van iemand die werkzaam is bij PSV. Iemand die vrij dicht erop zit dus.
Tja, je moest eens weten wat er bij ons op het werk allemaal aan onzin over de vloer gaat, en dat is dan ook van mensen die er dicht op zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb het van iemand die werkzaam is bij PSV. Iemand die vrij dicht erop zit dus.
vergelijk je VDV nou met de pausquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet VDV bij de clubarts van PSV?
Op de werkvloer wordt veel onzin verteld, maar iemand is gezien of niet gezien. Er is niemand bij ons op het werk die waanbeelden heeft en opeens de paus door de gang ziet lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |