Ik heb toen mee gedaan voor een certificat (via school) had toen het hoogste praktijk cijfer van de schoolquote:Op woensdag 20 april 2005 09:30 schreef Lionheaad het volgende:
werk met autocad 2004
ben ooit begonnen met versie 12.....
en ben nog altijd sneller met commando's typen dan al die klote-icoontjes te gebruiken....
Ja ik snap het ook niet zo goed hoor..quote:
waarom al zo vroeg wakker ?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:45 schreef JaWi het volgende:
3 uur wakker en de yoghurt met muesli en het banaantje zijn achter de kiezen.
Ik moest mijn ouders wegbrengen. Slechts 3 keer pas verteldquote:Op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waarom al zo vroeg wakker ?
Belangrijke dag ?
ouders naar schiphol gebracht....denk ik hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waarom al zo vroeg wakker ?
Belangrijke dag ?
Ja, ze blijven het vragenquote:Op woensdag 20 april 2005 09:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ouders naar schiphol gebracht....denk ik hoor
Ben jij vroeg opgestaan dan ?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:49 schreef JaWi het volgende:
Ja, ze blijven het vragen. Ik sta nog eens vroeg op
.
Moest je vroeg op dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
.
quote:Op woensdag 20 april 2005 09:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
.
Hey ik weet het... je oudersquote:
Zo vroeg is dat nou ook weer niet.....quote:
gewoon zwart met een lepeltje, om mee te roeren met de rest ?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:57 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zo vroeg is dat nou ook weer niet.....
Was om 6.15 uur op.....om gewoon naar mijn werk te gaan.
Waar ik vervolgens niks kon doen omdat mijn Autocad het niet deed.
Om vervolgens de "enorm hulpzame" afdeling automatiserin te laten komen.
Die het ook niet helemaal snappen, totdat ikzelf op het schitterende idee kwam om het overnieuw te installeren. En toen deed tie het weer.
Zoooo......nu eerst koffie....
quote:Op woensdag 20 april 2005 09:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon zwart met een lepeltje, om mee te roeren met de rest ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |