Yup, maar ik heb hier dus nog niets over gehoord. Ik zal eens vragen van de week.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:06 schreef schatje het volgende:
Nog steeds werkende bij de H&M?? Houdt ons dan ook op de hoogte als je iets ten gehore komt.
Die 2e pagina ziet eruit als kids collectie. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lekker goedkoop ook, zeg! Ik ga denk ik voor het rokje op de tweede foto.. Vrijdag maar even langs
Haha, nu je het zegt inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2005 22:53 schreef Coconut het volgende:
[..]
Die 2e pagina ziet eruit als kids collectie. Of zie ik dat verkeerd?
Jaaaa amokjeeh, wanneer is het nou? Woensdag 1 of donderdag 2 juniquote:Op maandag 30 mei 2005 23:08 schreef amokjeeh het volgende:
Het hangt er toch op 2 juni?
Wat ben je scherp! Ik heb het boekje hier ook... ff gechecked... en er staat idd 2 juni. Donderdag dus!quote:Op maandag 30 mei 2005 23:15 schreef amokjeeh het volgende:
Hier (http://www.imagehigh.com/view.php?image_id=314726) staat i.i.g. 2 juni![]()
![]()
Een donderdag jaquote:Op maandag 30 mei 2005 23:13 schreef Coconut het volgende:
[..]
Jaaaa amokjeeh, wanneer is het nou? Woensdag 1 of donderdag 2 juni
![]()
We willen natuurlijk niet woensdag voor niets bij de H&M staan he!quote:Op maandag 30 mei 2005 23:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wat ben je scherp! Ik heb het boekje hier ook... ff gechecked... en er staat idd 2 juni. Donderdag dus!
amokjeeh![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |