Thnx! die compressen is misschien een goed idee gheghegheghequote:Op maandag 25 april 2005 17:57 schreef Suzanna het volgende:
Fuente: dat heb ik ook heel vroeg gehad, GEEN ZORGEN en de huisarts bellen hoeft echt niet.
Het is gewoon melk die er al uit komt. Het is idd lastig...je kunt vlekken in je shirt krijgen...maar er is niets ernstigs aan de hand.
Iets tegen doen: misschien zoogcompressen in je beha doen tegen het lekken? Kun je bij de Kruidvat heel goedkoop kopen. Je kunt eventueel ook LilyPadz kopen:
[afbeelding]
Ze zijn te bestellen bij de borstvoedingswinkel, http://www.borstvoedingswinkel.nl
Helemaal geen zin meer in...quote:
Zie ik ook niet zitten... Na 2 sprongen ben ik springen ook al zat en doet alles me zeerquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 22:33 schreef Randa_v het volgende:
Na, ik heb de tranen bijna in mijn ogen staan. Vandaag 5 weken zwanger en na het afgelopen vrijdag iedereen het te hebben verteld. Ligt er nu een mooi zelfgemaakt kaartje in de brienbus met babysokjes. Het eerste echt voor de baby. Zelf heb ik nog niets durven/kunnen kopen. Ik word zo emo.......
Het eerste wat wij kregen was babysokjes van de Babydumpquote:Op maandag 25 april 2005 22:38 schreef Neva het volgende:
[..]leuk is dat he veel mensen zeggen is dat niet te vroeg dat je nu al aardig wat spulletjes hebt maar ik ben misschien wle heel nuchter en positief het gaat gewoon goed
![]()
en mocht het onverhoopt toch mis gaan dan zou het zo moeten zijn maar dat gaat niet gebeuren![]()
Ik weet niet of het verband hield met elkaar, maar het zit zo: deze persoon later in het ziekenhuis is opgenomen met zwangerschapvergiftiging!quote:Op maandag 25 april 2005 18:58 schreef Rottdog het volgende:
Wat had die precies dan Rijstebuil
Er zijn nl zat vrouwen waar de bv heel vroeg begint dus ben nu wel heel nieuwsgierig wat dat dan was.
Lijkt me geen verband houden hoor, op zich is het vrij normaal, je lichaam is zich toch aan het voorbereiden op de geboorte en verzorging van een klein mensje. Is alles wel goed gekomen met moeder en dochter?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:11 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verband hield met elkaar, maar het zit zo: deze persoon later in het ziekenhuis is opgenomen met zwangerschapvergiftiging!
Ze heeft ook last gehad van het syndroom van Help ofzo! Ze heeft aan zijden draadje gehangen, en is uiteindelijk 10 weken te vroeg bevallen (spoed keizersnede) van een heel prematuur meisje van 1080 gram en 30 cm !
Ik vind jou ook wel een meidenmama (ik vind mezelf weer een echte jongensmama) maar toch denk ik dat er een knulletje inzitquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:29 schreef melonovy het volgende:
Danosa, ik hoor dat wel vaker dat ik een echte meidenmama ben, ik zie er idd oook niet zo snel een jongen uit komen, maar we zien wel even, nog een paar momenten geduld houden...
Ik denk inderdaad dat ze daar uit zichzelf niet over zal beginnen nu, maar je kan het altijd vragen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:34 schreef melonovy het volgende:
Straks moet ik naar de vk, misschien dat ze me daar een beetje op weg willen hebben... alhoewel ik vermoed dat ik daar nog een week op moet wachten...
Reiki is het Japanse woord voor universele levensenergie (werkt door handoplegging)quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:57 schreef Faja-Lobi het volgende:
nou klink ik vast heel onnozel maar wat is reiki???
Snake heeft zich nog niet gemeld!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:48 schreef E.T. het volgende:
ik had zo gehoopt op een vers babietje (of in elk geval een bevalling die begonnen is ofzo)
Ik heb zoiets van waarom zou het mij niet lukken om voor mijn kindje te zorgen? Waarom zou ik niet zwanger kunnen worden alleen maar omdat ik een rugafwijking heb? Dan kan ik net zo goed niks meer gaan doen en achter de geraniums wegkwijnen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:35 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ingrid, heel vervelend al die aandoeningen in jouw en Djeez familie. Is natuurlijk iets wat de vlos wil weten. Maar wat zomaar in mij opkwam is hoe ga jij voor je kindje zorgen als je een rugaandoening hebt? Ik kan je namelijk garanderen dat als je een rug patient bent dat nog eens 10 keer zoveel meer te voelen is als je een kindje hebt!!
een aantal jaar zwanger OMG !quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Mel, een collega van me was een aantal jaren ook zwanger van de tweede. Ook haar eerste was rond de uitgerekende datum jarig. De hele tijd heeft ze geroepen: ik vind alles best, als nummer twee maar niet op de verjaardag van nummer een komt.
Driemaal raden... (één keer is wel genoeg denk ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |